Odp: Pierwszy motocykl
Crossover masz PW
Honda XR 125 > Suzuki DRZ 400 SM > Suzuki DRZ 400 SM > Husqvarna SM 125 S > Suzuki DRZ 400 ESM > i znowu nic ..
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Pierwszy motocykl
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Crossover masz PW
Ktm może nie ma za dużo a raczej prawie wcale supermoto w tej pojemności ale można coś wychaczyć ja kupiłem za połowe tej ceny kata na kołach sm.
[url]http://allegro.pl/ktm-exc-125-nie-suzuki-yamaha-honda-kawasaki-kx-i3211886667.html[/url] kupujesz do tego koła za 1000zł i jazda ale nie polecam 125 w 2t na początek bo ma dużo mocy a wiem jak to jest jak ma sie te 14 lat i chce sie jechać jak najszybciej ja jak miałem 14 lat uczyłem sie na simsonie.
Weź sobie DT X i będzie gitara, mnie 125 w 4T nie zadowalało w najmniejszym stopniu tak jak 2T.
[url]http://otomoto.pl/husqvarna-sm-125-M3617353.html[/url]
nie wiem czemu nikt tutaj nie napisał tego czego autor tematu musi wiedzieć, mianowicie:
a) Prawo jazdy kategorii A1 można robić od 16 roku życia, pisałeś, że masz 14, więc nie będziesz mógł robić za rok tylko za dwa lata, masz już AM?
b) Większość motocykli które pokazujecie i sam rozważa autor nie spełnia norm aby być zarejestrowanymi na kategorię A1, więc radziłbym poszukać czegoś innego
Koso tą drugą co podałęś to moge polecić. Typo przerabiał ją na sm i opisywał wszystko na senda.pl. Nie oszczędzał na nią kasy.
Mam AM, a rocznikowo mam 15 czyli za rok ;)
Mr.Master przerabianie mnie nie interesuje, a co do tego ktma to starawy trochę
) Prawo jazdy kategorii A1 można robić od 16 roku życia, pisałeś, że masz 14,
Jednakże 50 nie wchodzą w grę, poniważ w przyszłym roku zdaje na a1
Mam AM, a rocznikowo mam 15 czyli za rok ;)
Mr.Master przerabianie mnie nie interesuje, a co do tego ktma to starawy trochę
Wjedziesz komuś w dupe i posypiesz z kapsy bez prawka. A jak kogoś potrącisz to zjedzie z Ciebie tyle hajsu że do 50 będziesz splacał ;D Zależy co mu zrobisz (wystarczy że przed pasami nie wyhamujesz, a taki ja dostanę zielone i bd się spieszył na spotkanie - BUUUUUM odetnie mi rękę - najgorszy scenariusz ;D i alymenty do końca mojego kresu ; p To tak żeby postraszyć. ^^)
@ Poczytaj se : [url]http://www.motolukow.pl/index.php/kierowca/porady/374-jazda-bez-prawa-jazdy-konsekwencje[/url]
[url]http://www.scigacz.pl/Jazda,motocyklem,bez,prawa,jazdy,fakty,i,mity,14823.html[/url]
[url]http://forumprawne.org/prawo-karne/154-osoba-nieletnia-odpowiedzialnosc-karna.html[/url]
jest tak jak Dukers mówi, dlatego nie kupuj motocykla który ma powyżej 15 km, ale w dowodzie ma 15>, ponieważ będziesz miał nieprzyjemności, ja na Twoim miejscu wolałbym jeździć spokojnie. Może się wydawać, że będzie wszystko w porządku, ale jak się jedzie na motocyklu często ludzie wybiegają przed motor i nie wiedzą jak się zachować. Nawet jeśli wybiegliby i potrąciłbyś ich nie ze swojej winy (to oni wybiegli np. na czerwonym) to i tak wina będzie Twoja ponieważ nie posiadasz odpowiednich uprawnień na A2 (motocykle o mocy 15km<), a jak już zajdzie jakieś zdarzenie to nikt głupi w policji nie jest i będą robić masę testów, ponieważ nie uwierzą Ci, że moc w dowodzie zgadza się z rzeczywistą mocą, policjanci są uprzedzeni do motocykli i kontroluje je jak tylko się da, chyba, że czasami spotka się jakiegoś pasjonata motocykli i zatrzyma Cię tylko po to aby pogadać, ale to w innej sytuacji niż opisywanej powyżej.
Także patrz na to aby dane w dowodzie rejestracyjnym zgadzały się z rzeczywistością.
Pawian, chcesz powiedzieć, że jeżeli 125 2t ma wpisane w dowodzie np. 8kW, to będą brali na hamownie tylko po to, żeby sprawdzić ile ma naprawdę? Przecież kupując motocykl mogę nie wiedzieć ile ma dokładnie mocy i sugeruję się tym, ile jest w dowodzie. Moim zdaniem już większe kłopoty są jak w 50cc jest 70cc albo po prostu złapią na prędkości więcej niż 45km/h. Nie wspominając już o 125/50.
punk891-
jest dokładnie tak jak mówisz z tymi pojemnościami i tak samo jest z tym A1, przecież nikt nie pisze o tych 15km bez powodu, a tłumaczenia, że o czymś nie wiedziałeś nie wiele kogo interesują, pooglądaj np. "Uwaga pirat".
Ale jak miałbyś wypadek (nie daj boże), motocyklem na A1 z zaniżoną mocą to mógłbyś mieć problemy, uwierz mi panowie policjanci są skłonni do wszystkiego jeśli jeszcze nie wiesz, zwłaszcza kiedy dojdzie do czyjejś szkody
w całej pl nie masztuki hamowni motocyklowej ktora miała by jaka kolwiek chomologacje ^^ a o prawidlowych pomiarach nie wspominajac ;P
kupujac motocykl o dajen pojemnosci i mocy kierujesz sie tym co jest w dowodzie/karcie pojazdu ... sa one uzupełniane wg. tz. wyciagu ze swiadectwa homologacji w przypadku motocykli nowych. z uzywkami przepisywany jest jest poprzedni dowod ktory na poczatku i tak był uzupelniany ze swiadectwa homologacji ;)
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Pierwszy motocykl
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 80 zapytań