1

Temat: Pierwszy motocykl

Witam! Mam 14 lat. W tym roku mam możliwość zakupu mojego pierwszego motocykla supermoto. Nie mam żadnego doświadczenia związanego z tymi motocyklami. Myślę o jakimś 4T od Yamahy (wr125x) lub Husqvarny(sms125).  Z tego co się orientuję KTM nie ma w ofercie supermoto 125 ( a szkoda bo jestem fanem tej firmy ;)). Doradzicie mi coś. Żeby nie było ani za duże ani za małe. Jestem otwarty na propozycje innych marek. Do wydania na motocykl mam do 10000,-.

Pozdrawiam wszystkich!

2

Odp: Pierwszy motocykl

50cc + karta motorowerowa czy tam AM
Pieniądze nie kupią Ci zdrowego rozsądku, doświadczenia i ogólnego ogarnięcia.
Małe 50cc pyrtki są lekkie, po odblokowaniu czasami dynamiką dorównują 125cc 4T, mają biegi i wszystko co powinno Ci się przydać uczącemu się motocykliście :)
Szukaj Yamahy dt50, Derbi w wersji DRD, Aprilie MX, czy chociażby Gilerki i Malaguti.
A przede wszystkim kategoria AM i powolutku do góry :)

Yamaha TT600R 2001 - sold
KTM 625 SM 2004

3

Bardzo dziękuję Ci za odpowiedź. Jednakże 50 nie wchodzą w grę, poniważ w przyszłym roku zdaje na a1 a jak kupię teraz 50 to rodzice nie będą chcieli się zgodzić na jej sprzedaż i kupno 125. Chciałbym prosić o pomoc w wyborze czegoś z segmentu 125 4T.

pozdrawiam.

4

Jak chcesz 4t w 125 to Mz 125sm - widziałem, jeździłem, polecam :D

Yamaha Aerox ---> Yamaha Dt 125x ---> Honda cb 600 hornet

5

Dzięki za odpowiedź. MZ raczej też nie wchodzi w grę, specjalnie uzbierałem więcej kasy by kupić coś lepszego, ale dzięki :)

6

Wr 125x moge polecić o ile v max z wiatrem 120 cie zadowoli, przelatałem sezon bez problemowo, tylko plastiki mało wytrzymałe i przy najmniejszej glebie trzeba wydać sporo kasy.

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

7

No to raczej nic lepszego z 4t supermoto w 125 nie znajdziesz, senda 125 nie jedzie totalnie, xt 125 też lipa :)

8