16

Odp: XR650R by konradoz

Hacker, raczej taka jak tu: [url]http://www.xr650r.co.uk/newparts/magbolts/magbolts.shtml[/url] , moja siedzi w ramie w połowie, zastanawiam się jak ją wykręcić: zerwany łeb śruby.
Tabul, nie wykręcałem nic? W serwisówce mowa tylko o tym żeby przed założeniem właśnie płaskim śrubokrętem wykręcić na maksa ten bolec ( tak żeby się schował), ale przy zdejmowaniu ani słowem na ten temat. Pewnie ten sam typ budowy co w gas gasie bo sprężyny brak.

17

Odp: XR650R by konradoz

Katastrofa... przy rozwiercaniu śruby tytanowe wiertło (1,5mm) pękło i około 2mm tego wiertła zostało w śrubie. Da się to jeszcze w jakiś sposób wykręcić?:/
Próbowałem dookoła delikatnie opukiwać cienkim przecinakiem ale nawet nie drgnęła i teraz to dopiero zagwozdkę mam a człowiek by polatał przez długi weekend

18

Odp: XR650R by konradoz

dokładnie, wkręcając bolec się chowa, więc generalnie aby sprawdzić wyciągnięcie łańcucha powinieneś mieć podany graniczny rozmiar między ogniwami, bo napinaczem to tylko na oko...

19

Odp: XR650R by konradoz

zdaje sobie z tego sprawę jednak na razie chciałbym poskładać wszystko do kupy zobaczyć czy moto jeździ jak powinno i ewentualnie w trakcie sezonu oddam go na wymianę łańcuszka

20

Odp: XR650R by konradoz

konradoz napisał/a:

Katastrofa... przy rozwiercaniu śruby tytanowe wiertło (1,5mm) pękło i około 2mm tego wiertła zostało w śrubie. Da się to jeszcze w jakiś sposób wykręcić?:/
Próbowałem dookoła delikatnie opukiwać cienkim przecinakiem ale nawet nie drgnęła i teraz to dopiero zagwozdkę mam a człowiek by polatał przez długi weekend

Zrób zdjęcie.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

21

Odp: XR650R by konradoz

Na razie zrobiłem tak: wwierciłem się delikatnie obok, rozwierciłem wiertłem 2,5mm delikatnie, niestety na sucho nie poszło więc wkleiłem na mocny klej do metalu torxa i teraz wysycha, jutro po robocie podejście do wykręcania jak nie pójdzie wrzucę zdjęcia.

22

Odp: XR650R by konradoz

przechodzę walkę z obrobionymi śrubami w DR400, polecam metodę brutalną, nabicie na uszkodzoną śrubę nasadki mniejszej, używałem calowych albo gwiazdek zależnie od spasowania/uszkodzenia łba, przy małych śrubach (klucz 10-14) zdarzyło mi się ukręcić śrubę w połowie długości więc chwyt jest mocny (urwanie powodowała 30 letnia korozja, Tobie raczej nie grozi), powodzenia

23

Odp: XR650R by konradoz

Dzięki Panowie za rady, niestety klej do metalu poddał się bardzo szybko i lipa, spróbuję jutro jeszcze przewiercić się na wylot może to trochę "rozluźni" śrubę chociaż będzie to trudne z ręki, a dwa opiłki znajdą się w ramie:/
Nic trzeba powalczyć dalej.
Zdjęć nie mam bo muszę aparat naładować z telefonu nic nie widać.

24

Odp: XR650R by konradoz

Wbiłem dziś torxa i próbowałem odkręcić ale torx został w śrubie i d_pa:/
Poniżej zdjęcie, jakieś sugestie co z tym fantem można zrobić?
http://p1.bikepics.com/2013/04/27/bikepics-2547314-full.jpg

25

Odp: XR650R by konradoz

można jeszcze na gorąco, tylko czy uda się coś tam wbić?

26

Odp: XR650R by konradoz

Z wbiciem będzie ciężko bo miejsca nie ma.

27

Odp: XR650R by konradoz

to obciąć i przyspawać coś nowego albo olać i spuszczać olej inaczej

28

Odp: XR650R by konradoz

Rozwierć to wiertłem widiowym (pełnowęglikowym) o średnicy śruby i wstaw helicoila.
Możesz też próbować brutalnie punktakiem jeśli chodzi o samo wiertło
(kiedyś wyjąłem w ten sposób urwany gwintownik, kruszyłem go punktakiem i wyjmowałem po kawałku)

29

Odp: XR650R by konradoz

Od wykrecania urwanych srob sa wykretaki ... a nie wbijanie torxow spawanie i inne rEzby

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

30

Odp: XR650R by konradoz

ale najpierw trzeba rozwiercić, jakbyś przeczytał temat to by było miło