Temat: Sprzedam moje oczko w glowie - KTM EXC 400 '09
Witam. Do sprzedania bardzo zadbany egzemplarz, w bdb stanie, gotowy do sezonu, bez wkladania w niego pieniedzorow. Powodem sprzedazy jest zamiar kupna samochodu oraz brak czasu na pielegnowanie tego sprzeta, a tym bardziej nim jezdzenie. Motocykl w moim posiadaniu od 2 lat, wczesniej w rekach fanatyka ktory rowniez robil w nim wszystko na czas i nie bylo oszczedzane. Motocykl przejechane ma cos ok. 5500km i ok 160mth, nie pamietam bo od wigili nie mialem z nim kontaktu :(. W motocyklu pod koniec sezonu 2012 zostal przeprowadzony serwis na kwote 1500zl u pana Wiesława W. Byl sprawdzany silnik, gaznik, zawieszenie, wszystko ladnie zrobione, wymienione kilka rzeczy, takie jak lancuszek rozrzadu, nowe pierscienie, swiece, wszystkie podzespoly w gazniku, takie jak dysze i iglica. Zawieszenie rozkrecone, przegladniete, na nowo zlozone na uszczelniaczach SKF, oleju Ohlins. Tlok i cylinder po pomiarach i sprawdzeniu stanu zurzycia okazaly sie prawie nie tkniete, nie bylo potrzeby ich wymieniac. Do motocykla pod koniec wakacji wpadly rowniez nowe oponki wraz ze wzmocnionymi detkami UHD Michelnia. Przod to Dunlop MX51, na tyl postanowilem wrzucic Michelina AC10 ktory jest bardzo uniwersalna opona, dobra mieszanka, rozmiar 120 tak aby motocykl jakos sie prowadzil na zakretach (przesiadka z metzelerow 140 byla ogromna roznica w prowadzeniu) Motocykl jezdzony na oleju Castrol 10W50 power 1 racing czy jakos tak, fullsyntetyk. Wczesniej eksperymentowalem z Maxima oraz Motorexem, ale najlepsze odczucia mialem wlasnie na Castrolu ktory mimo opini nie do konca dobrego, taniego oleju, moim zdaniem wychodzi najlepiej, a jezeli dojdzie to tego wymiana wraz z filtrem co 7 mth srednio mamy luksus. W motorku jedyne co trzeba byloby wymienic to manetki, oraz kierownica bo wydaje mi sie ze jest lekko skrzywiona, ale pewny nie jestem na 100 procent. Filtr powietrza czyszczony byl systematycznie co jazde, zakladany na zmiane z dwoma pozostalymi, nasaczany olejem motorexa, myty w proszku Twin Aira w goracej, lecz niezbyt wodzie. Łancuch smarowany rowniez motorexem, X-ringowy Did, czyszczony co jazde szczotka (nie druciana) i smarowany zaraz po myciu, po uprzednim wydmuchaniu wody. Sprychy ostatnio zostaly dociagniete w sklepie z rowerami specjalnym kluczem dynamometrycznym o wartosci momentu 5.5nm, wszystko proste, i eleganckie. Duzo opowiadania, ale jednym zdaniem, na prawde dobry motor za dobre pieniadze, godny polecenia, motor ktory nie zawiedzie. Chetnie znalazlbym nabywce w dlugii majowy weekend, i w ten czas podpisal wszystkie dokumenty, spotkal sie, bo w tym czasie jestem na miejscu gdzie motor stoi i byloby mi najwygodniej. Cena jaka mnie interesuje to 16.900 z drobna negocjacja, do tego sporo gratow i w ogole. Telefon kontaktowy 694342090, jestem dostepny 24h/7 wiec zainteresowani prosze dzwonic :D Fotki wieczorem
Moto do zobaczenia w Borach Tucholskich w niedaleko miejscowosci Skórcz, dojazd 10km