PRELUDE2000 napisał/a:Ciekawe czy są jakieś konsekwencje takiej modyfikacji. Wole za wczasu rozważyć wszystkie za i przeciw aby nie wyjść na tym tak jak na tarczy wave - mądrość ludzka :/
Myślisz o zwiększeniu pojemności?
Obawiam się że wszystkie zalety SMC będą musiały pójść w zapomnienie. Serwis co 5000 km na pewno nie wystarczy, bezawaryjność również będzie dyskusyjna. Koszt się robi potężny, więc może lepiej przyoczędzić kasę na drugie moto tylko na tor?
Lepszą opcją - moim zdaniem oczywiście - jest EVO 2 (choć słyszałem różne opinie) lub prostszy i tańszy tuning peryferyjny w stylu ABP Racing:
[url]http://www.abp-racing.de/ktm-690-kits/[/url]
Może nie imponuje wielką mocą, ale daje to co singlach najlepsze mocny dół, mocny środek a na mizerną górę SMC chyba nie może narzekać?
P.S. Jak się sprawuje EVO 2?
"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"