16

Odp: Czy AIROH AVIATOR ma homologacje żeby jeździć po drogach publicznych?

Ja słyszałem od kolegi który między innymi tymi kaskami handluje, doradził po koleżeńsku żeby go nie brać bo są tańsze i bardziej bezpieczne kaski, sponsoruje międz innymi kilku zawodników MX to mu zaufałem, a strasznie byłem napalony na Aviatora :)

TM SMX 450Fi #426
KTM EXC 450 Six Days Sardinia

17 Ostatnio edytowany przez Spidi (2013-04-16 22:59:39)

Odp: Czy AIROH AVIATOR ma homologacje żeby jeździć po drogach publicznych?

Kupa śmiechu i kolejne "miejskie legendy"! Mi się wydaje... słyszałem... podobno... coś... ktoś... chyba... A konkretów brak!:)))
Czy wy naprawdę myślicie, że atesty kupuje się jak lewe bnderole na bazarze? Myślicie, ze TOPowi zawodnicy jeżdżący szybciej niż ktokolwiek inny, ryzykowali by życie i zdrowie zakładają na łeb byle co tylko dlatego, że ktoś im płaci!? Please...
Jaką wg. was rolę pełni kask? Ma być niezniszczalny czy może ma przyjąć na siebie, zaabsorbować i rozproszyć energię uderzenia chroniąc to co pod nim?
Ja widziałem osobiście chyba 2 Airohy popękane po naprawdę konkretnych strzałach. Słyszałem też o kilku innych - nie słyszałem jednak żeby któremuś ze wspomnianych dżentelmenów, którzy testowali ich wytrzymałość, popękały głowy!
Kask jest wynalazkiem JEDNORAZOWYM i nawet jeśli się nie poddał podczas jednego solidnego strzału to traci wtedy swoje właściwości i staje się nieprzewidywalny. Nikt już nie zagwarantuje, że spełnia normy i standardy, które spełniał po wyjęciu z pudełka. Może dalej być pełnowartościową ochroną głowy a równie dobrze może być tylko ozdobą...

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle