Odp: modifikacja KTM 690SMC
Slidery na wydech r&g sa w ofercie serwismotocyklowy.pl
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » modifikacja KTM 690SMC
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 21 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Slidery na wydech r&g sa w ofercie serwismotocyklowy.pl
Dzięki Lubart!
ciezko mi powiedziec czy w Polsce maja w ofertach te graty
kwkm napisał/a:EDIT: wyjebana prowadnica łańcucha!
i ten niewidzialny lancuch !!!!
czekam na pomaranczowy z KTM'a :)
U nas w PL to ekskluzywne są tylko podatki, natomiast ekskluzywnych partsów brak.
RADZIOL jak malowałeś wahacz to nie miałeś żądnych problemów?
Pytam gdyż mallly200sx zwracał mi uwagę na problem związany z temperaturą rozpuszczania proszku
[url]http://forum.supermoto.pl/post152972.html#p152972[/url]
P.S. Bardzo fajne i subtelne modyfikacje - KAT robi wrażenie. Co to za błotnik???
Jest to jakiś model acerbisa, też nie mogę wyczaic jaki. Myślę że znacznie lepiej wygląda niż Acerbis Evo.
RADZIOL jak malowałeś wahacz to nie miałeś żądnych problemów?
Pytam gdyż mallly200sx zwracał mi uwagę na problem związany z temperaturą rozpuszczania proszku
[url]http://forum.supermoto.pl/post152972.html#p152972[/url]
P.S. Bardzo fajne i subtelne modyfikacje - KAT robi wrażenie. Co to za błotnik???
PRELUDE2000 masz pw
Jest to jakiś model acerbisa, też nie mogę wyczaic jaki. Myślę że znacznie lepiej wygląda niż Acerbis Evo.
[url]http://mxtorque.co.uk/products-page/fenders/stealth-fender-orange/[/url]
[url]http://www.waveracing.com/html/carbon_fiber.html[/url]
Tutaj tez jest troche szpargalow do pimpowania nie tylko ktmow;)
Mam pytanie, dziś na skrzyżowaniu zgasł mi dziad i miałem lekki problem z odpaleniem, i słyszałem takie jakby strzały z pod siedzenia? potem pojechałem na stacje zalazłem i odpalił bez problemu od strzała
Jeżeli zgasł Ci przy ruszaniu i potem miał trudności z odpaleniem to czasem się tak dzieje - u mnie również. Napisz do fistacha pamiętam że coś pisał w temacie rozwiązania tego problemu.
Jesli miales strzaly pod siedzeniem to pewnie spadla guma, mi sie tak stalo gdy odpalilem po dluzszej przerwie I fajka i swieca byla do wymiany. Myjac przed zima nie przeczyscilem otworku przy swiecy I stala tam woda ktora skorodowala wszystko. Dodatkowo warto zrobic 15 minute reset, I zresetowac TPS.
jaka guma? bo troche popatrzyłem i nie widziałem żeby coś było nie tak.Sytuacja miała miejsce gdy stałem na światłach i nagla zgasł, ogólnie jak dla mnie trzyma dośc niskie obroty 1600-1300 i przy kręceniu rozrusznikiem szłyszałem jakby strzały z pod siedzenia
Throttle body rubber connection... Sorry nie bardzo wiem jak to sie nazywa, guma przy przepustnicy.
Zacznij od skalibrowania pozycij przepustnicy. Przekrec kluczyk, powoli odkrec manetke od 0 do full, wylacz zaplon.
[url]http://www.monomaniacs.nl/tnt/KTM-690/Stalling-and-throttle-issues[/url]
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 21 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » modifikacja KTM 690SMC
Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 64 zapytań