1

Temat: [YAMAHA DT 50] Demotaż stacyjki.

Siema , mam pewien problem :/ , Jak zdemontować stacyjkę . Wiem że dla niektórych może wydać to się śmieszne ale nie mam żadnego doświadczenia z motocyklami a moto mam od tygodnia :D . Próbowałem ale ... nie wyszło . Jakby ktoś mógł tak krok po kroku bo ja zielony w temacie a nie ma kto mi zrobić tego .

Yamaha DT 50 07" Enduro
Supermoto całe życie , cały świat !

2

Odp: [YAMAHA DT 50] Demotaż stacyjki.

jak demontowałem z rieju 50 , to odkreciłem przednią lampe i tam były śrubki ktore trzymają stacyjke  + jeszcze musisz ją odczepic od kabla !

3

Odp: [YAMAHA DT 50] Demotaż stacyjki.

do odkrecenia stacyjki potrzebny jest specjalny klucz [url]http://7dom.pl/wp-content/uploads/2012/08/siekiera.jpg[/url]

4

Odp: [YAMAHA DT 50] Demotaż stacyjki.

Jak coś nie chce zejść to WD 40 z dodatkiem

http://www.narzedzia-gedore.pl/File.aspx?FileID=BEE27F91-085B-449C-B088-EF1982B0C311

I zawsze zejdzie

READY TO >> TERROR

5

Odp: [YAMAHA DT 50] Demotaż stacyjki.

sobekkk fajny ten klucz :D Mam podobny , tylko że służy mi do "rozkręcania" drewna w piwnicy

Yamaha DT 50 07" Enduro
Supermoto całe życie , cały świat !

6

Odp: [YAMAHA DT 50] Demotaż stacyjki.

może tą stacyjkę  masz przyspawaną? ;D

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

7

Odp: [YAMAHA DT 50] Demotaż stacyjki.

@Driver tylko jak wypiąć kierunki ? Bo u mnie są razem z lampa. Próbowałem odkręcać czache ale właśnie przez kable od kierunków (których notabene nie da się wyjąć z czachy bez odczepienia ich (kierunków) tam gdzie się ich kabel podłącza . Trochę debilnie to yamaha zrobiła no ale cóż . Dobra ogarniam czyli tak jak myślałem , zdejmuje czache -> odpinam kierunki (kable od stacyjki są ucięte bo próbowali odpalić na krótko ... , i nie ma kluczyka)->odkręcam licznik -> odkręcam stacyjkę , a jakich do stacyjki trzeba kluczy? Bo z tego co widziałem to tam krzyżak jest , ale ręki nie dam sobie uciąć

Yamaha DT 50 07" Enduro