1

Temat: FS 570 regulacja i sprawdzanie loozów

Hej

Możecie mi podpowiedzieć jaka jest procedura sprawdzania luzów w tym bergu. Chciałbym to zrobić na wszelki wypadek choć narazie 100 km przelatałem (wiadomo dlaczego :)) W manualu nic nie ma poza wartościami luzów, kupiłem serwisówkę i też dupa.

Nie chcę wysyłać sprzętu do poznania na każde sprawdzanie ale nie znam procedury. Co trzeba zdjąć, odkręcić jak się dostać i jak ustawić górny martwy punkt (czy są znaczniki). Trzeba wymieniać uszczelkę pod pokrywą za każdym razem??

Będę wdzięczny za pomoc

pzdr
Kordzik

KTM 690 Enduro,   KTM EXC 200 :)

2 Ostatnio edytowany przez fistach (2013-03-30 00:23:14)

Odp: FS 570 regulacja i sprawdzanie loozów

moge sprawdzic ci dokladna procedure luzow, bo gdzies byla na niemieckim forum.
Ale powiem ci jedno... przejedziesz 10k i beda dobre luzy.
Strasznie sobie chlopaki chwalili... 5k. nic do poprawienia, 10k.. to samo :)
Mowa o ulicznej jezdzie

Huska 701 '17

3

Odp: FS 570 regulacja i sprawdzanie loozów

Będę ci wdzięczny.Chcę to rozebrać i sprawdzić przed intensywnym użytkowaniem, bo nie wiem czy ktoś kiedykolwiek przy tym grzebał lub się przejmował tematem.

Chcę dopieścić chama aby nie było niespodzianek jak słońce wreszcie przygrzeje.

KTM 690 Enduro,   KTM EXC 200 :)

4

Odp: FS 570 regulacja i sprawdzanie loozów

kordzik w Szczecinie jest gość który robił moją 501 i wiem tez ze składał od zera 450 dodatkowo specjalizuje się w KTMach więc myślę że w razie co poradził by sobie z tym problemem nie jest to serwis ale nie trzeba też wieść do Poznania jeżeli będziesz chciał namiar to pisz

DR 350 (93r) / Husaberg FE 501 2002 SM + Brudasek

5

Odp: FS 570 regulacja i sprawdzanie loozów

Spoko sam nie będę grzebał ale chcę najpierw rozkminić to teoretycznie.

Znalazłem taką instrukcję z fotkami:

[url]http://www.husaberg.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=14416&start=15#p122354[/url]

Wynika z tego że aby zdjąć pokrywę zaworów trzeba ściągnąć bak i obydwie chłodnice.

Tylko teraz nie wiem czy dobrze myślę bo mój angielski się zawiesił ale z tego co koleś napisał aby ustawić właściwie górny martwy punkt to mały otwór w kole zębatym musi pokrywać się z otworem na tej obudowie tuż za kołem. Czy coś źle rozkminiłem??

Poprawcie mnie jak się mylę.

pzdr
Kordzik

KTM 690 Enduro,   KTM EXC 200 :)