Temat: husaberg 470
panowie co tym sądzicie?
[url]http://moto.allegro.pl/husaberg-470-i3112011347.html[/url]
zna może ktoś tego komara? moto jest z okolic konina.
FasoN
AlbO
GIŃ
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » husaberg 470
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
panowie co tym sądzicie?
[url]http://moto.allegro.pl/husaberg-470-i3112011347.html[/url]
zna może ktoś tego komara? moto jest z okolic konina.
Może chociaż ktoś orientuje się jak sprawują się te sprzety? Na co zwracać uwagę? Jak z serwisem?drogi w eksploracji?
Ogolnie kupno husaberga z tych lat to akt ogromnej odwagi.
Ogolnie kupno husaberga z tych lat to akt ogromnej odwagi.
buahahah, Makospoz kup berga będziesz supermenem!
Pierdolicie smuty, jak nie ma jakichś części na necie to wszystko dostaniecie w salonie KTM/Husaberg.
kurde czyli co? osikać ten temat? nie znam się kompletnie na tych sprzetach ani nikt z ziomkow nie ma berga
Kazdy sprzęt sprawuje się tak samo - jak dbasz tak masz. Co do części to zależy czego potrzebujesz, ale jak czegoś nie ma w necie to wszystko będzie w serwisie KTM/Husaberg jak już pisałem. Jeśli te moto ma rzeczywiście taki znikomy przebieg to ja bym brał w ciemno, bo zanim się spierdoli to jeszcze pojeździ konkretnie
Części kupisz tak samo jak do KTM-a.
Rapida masz pod nosem więc tutaj problemu nie będzie.
Jak już będziesz chciał go kupić to dolicz +/- 1000 zł za pierwszą rejestracje w kraju
Olaf wiem wiem,ale dzięki
Hacker byłem właśnie dzisiaj w Rapidzie,koleś mówil ze po 04r maja wszystkie numery katalogowe, a poniżej 04 to trzeba troche poszukać jaki dana część ma numer,ale wszystko jest do ogarnięcia. Ceny części podobno lepiej wypadają niż u japońców,tak koleś mówił. Hacker masz może jakoś czas żeby w razie W podskoczyć do Konina obadać komara? flaszeczkę postawie :) tylko busa jakiegoś musiałbym jeszcze ogarnąć.