Wystarczy dobrze przeanalizować oryginalne schematy, żeby dojść co i jak.
Generalnie z tego co sprawdziłem to wystarczy podpiąć do modułu:
- zasilanie: + (normalnie idzie przez stacyjkę, przełącznik w kierownicy i ew. przekaźniki od gaszenia na biegu i stopki - te ostatnie można wyciepać),
- minus x2 (w nowszym chyba tylko 1x)
- sygnał z impulsatora (2 kable z z prawego dekla - biały i zielony)
- wyjście do cewki (sygnał wyzwalający)
- dwa z kabli z prądem zmiennym ze statora; przed regulatorem (nie wiem czy to muszą być konkretne 2 czy dowolne) - zdaje się, że w późniejszych modułach (tych z 1 wtyczką) nie jest to już potrzebne
Mam schemat swojej instalacji na który opisałem i na którym rozrysowałem swoje zmiany (wyciepane EPC, przekaźniki od odcinania zapłonu, ale jest stacyjka i przełącznik, pełne światła, etc.), ale wiązki dosyć często się zmieniały, więc może się nawet znacznie różnić od wiązki którą masz. Musiałbyś maila podać, żebym mógł Ci go wysłać.
pzdr, Adam
lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...