ja dzis ogladalem, bo mialem blisko.
Silnik pracuje normalnie... nie wiem co miales na mysli nierowno? (mialem SMC i obroty tak samo chodzily, zreszta w kazdym SMC tak chodza)
Jezdzilem nim, ladnie idzie na gume, mocy mu nie brakuje, ani raz nie zgasl.
Nie kopci nic z wydechu, wiec silnikowo ok.
Swiatla w SMC dzialaja odrazu po odpaleniu, co jest normalne.
Problemy byly wczoraj z odpalaniem, bo akumlator do wyrzucenia. Dzis zalozyl nowy.
Silnik pracuje jak w kazdym SMC690, czyli klekocze jakbys wrzucil gwozdzie.
VIN sie zgadza, ale moto ma na liczniku 18k, a w Systemie pokazuje 23500km z przegladu w roku 2010.
Nie ma zadnego problemu z przelaczaniem map....
Po co tak odrazu krytykowac moto?
Minusy jakie ma to:
-tarcza do wymiany przednia,
-plastiki troszke domeczone
-brak okleiny
-zalozny stozek zamiast zwyklego filtra (dla mnie to minus, bo wiecej syfu silnik sie nawdychal)
-trzeba zagladnac do silnika (podczas gaszenia pojawia sie taki krotki metaliczny dzwiek, moze to byc lancusze rozrzadu)
-do wymiany swiatlo stopu
Huska 701 '17