16

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

No właśnie mam podobne odczucia co do husqvarny. Fakt bezpośredniej stycznośći nie mialem ale znam opinie znajomych mechaników którzy regularnie naprawiają huski więc info mam akurat sprawdzone. Jakie macie opinie nt mocy drz ? Jest duza szansa ze bedzie mi np po tygodniu brakowac mocy ?

17

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

bardzo duza. jezdziles mocnymi sprzetami a drz mocna nie jest.. chyba ze wspomniana wersja (E)

525 EXC

18

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Wersja E oddaje o wiele łatwiej swoją moc, jest lżejsza od S i ma mocniejszy dół. Przy ori przełożeniach i dobrym silniku z 3 rwie jeszcze na koło (doświadczenia z jazdy enduro na wspomnianej drz'tce), nie wiem czym dokładnie różni się konstrukcja silnika E od S (wstępnie, to filtr powietrza troche inny, gaźnik, wydech o wiekszej srednicy), wizualnie, to S ma bak stalowy, E bak plastikowy. :)

Będzie 690 niebawem

19

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

szukaj drz E lub Y :)

Sherco st300  Cabestany Replica

20

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Bede szukal ale coś mi się zdaje że znalezienie wersji E graniczy z cudem :)

21

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

jaki budzet?

drz400e/sm

22

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

riux napisał/a:

Motocyklami jezdze juz ponad 10 lat i przerabialem juz duzo tematow, od nakedow przez sporty i chopery (od ojca zeby nie bylo :D). Mialem okazje przejechac sie na duke-u i hypermotardzie wiec mniej wiecej wiem z czym to sie je. Do wydania mam ok 15.000 ale wolalbym oczywiscie kupic troche taniej. Przebiegi kiedys robilem po 15000 w gore na sezon ale juz mi sie nie chce jezdzic bez celu stad pomysl na kupno motocykla do miasta i do zabawy. Niestety opcji jest bardzo malo stad prosba o pomoc. Tym bardziej ze nie mam czasu na ciagle przegladanie neta itd

15k

Będzie 690 niebawem

23

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

No dokladnie. . . Do 15 tys. Oczywiscie wolalbym znacznie taniej ale jak bedzie trzeba pare zl dolozyc to tez jest opcja

24 Ostatnio edytowany przez riux (2013-02-20 22:24:08)

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Jak ktos pomoze znalezc godnego sprzeta to stawiam flaszke :D

25 Ostatnio edytowany przez I/JG53_Pogo (2013-02-20 22:54:16)

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

rafal223 napisał/a:

Wersja E oddaje o wiele łatwiej swoją moc, jest lżejsza od S i ma mocniejszy dół. Przy ori przełożeniach i dobrym silniku z 3 rwie jeszcze na koło (doświadczenia z jazdy enduro na wspomnianej drz'tce), nie wiem czym dokładnie różni się konstrukcja silnika E od S (wstępnie, to filtr powietrza troche inny, gaźnik, wydech o wiekszej srednicy), wizualnie, to S ma bak stalowy, E bak plastikowy. :)

Trochę głupoty piszesz więc trochę to skoryguje .

E i S ma tak samo mocny dół  E ma mocniejszą góre i trochę brutalniej oddaje moc dzięki gaźnikowi Keihin FCR 39 MX i to tyle .
Co do różnic w budowie silnika to są niewielkie E ma inne wałki  .

Moja S ka bez problemu z gazu bez szarpania z 3ki idzie na koło przelożenia  14/49  seryjne sa 14/47
A na drogę\trasę  zakładam 14/44 i bez problemu z 2ki idzie na koło z 3ki trzeba lekko poderwać  prędkość V/max 160 przelotowa 120 km/h.  Nie wspominając o tym że większość hard enduro ma przeważnie wielkie zębatki z tyłu ;)

A i by wersja S była zwinna trzeba zrobić parę bajerów i jest ok wymienić tłumik to podstawa i dać dyno jety do gaźnika mikuni lub zmienić go na FCR 39 wtedy jest bajka i te około 45 koni wtedy jest.
Można oczywiście też powywalać zbędne graty i wymienić tą przednia cieżką lampę na tą z wersji E lub akcesoryjną.

No i nie odczułwam wielkiej róznicy lub prawie wcale pomiędzy WR 400 i DRZ 400 E

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

26

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

DRZ ma jeszcze jedna zajebista ceche: interwal serwisu

:)

Ja mam Y. Wiec jak cos pytac mnie o szczegoly. Rozbudowalem(bo kupilem juz troszke zrobiona) ile sie tylko da. Mam wszystko oprocz big bore kita. Lacznie z instalacja elektrryczna zrobiona od poziomu wyjscia z statora dwoch kabli plus minus.

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

27

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

I/JG53_Pogo napisał/a:
rafal223 napisał/a:

Wersja E oddaje o wiele łatwiej swoją moc, jest lżejsza od S i ma mocniejszy dół. Przy ori przełożeniach i dobrym silniku z 3 rwie jeszcze na koło (doświadczenia z jazdy enduro na wspomnianej drz'tce), nie wiem czym dokładnie różni się konstrukcja silnika E od S (wstępnie, to filtr powietrza troche inny, gaźnik, wydech o wiekszej srednicy), wizualnie, to S ma bak stalowy, E bak plastikowy. :)

Trochę głupoty piszesz więc trochę to skoryguje .

E i S ma tak samo mocny dół  E ma mocniejszą góre i trochę brutalniej oddaje moc dzięki gaźnikowi Keihin FCR 39 MX i to tyle .
Co do różnic w budowie silnika to są niewielkie E ma inne wałki  .

Moja S ka bez problemu z gazu bez szarpania z 3ki idzie na koło przelożenia  14/49  seryjne sa 14/47
A na drogę\trasę  zakładam 14/44 i bez problemu z 2ki idzie na koło z 3ki trzeba lekko poderwać  prędkość V/max 160 przelotowa 120 km/h.  Nie wspominając o tym że większość hard enduro ma przeważnie wielkie zębatki z tyłu ;)

A i by wersja S była zwinna trzeba zrobić parę bajerów i jest ok wymienić tłumik to podstawa i dać dyno jety do gaźnika mikuni lub zmienić go na FCR 39 wtedy jest bajka i te około 45 koni wtedy jest.
Można oczywiście też powywalać zbędne graty i wymienić tą przednia cieżką lampę na tą z wersji E lub akcesoryjną.

No i nie odczułwam wielkiej róznicy lub prawie wcale pomiędzy WR 400 i DRZ 400 E

Miałem S a teraz mam E i jak dla mnie to TY głupoty piszesz. Przede wszystkim E duzo lepiej zbiera sie z dolu ze wzgledu na mechaniczny gaznik KEIHINA, ma duzo wiecej "jadu" od wersji S ktora ma podcisnieniowy Mikuni i ospale reaguje na dodanie gazu pozatym E  jest lzejsza (nie wiele ale zawsze). Nie widiziałem jeszce S ktora by na 3 biegu z gazu szła na koło a jezdziłem juz na paru. Tego samego zdania jest moj kolega mechanik ktory tak samo jak ja przesiadł sie z S na E. Moze jezdziłes jakąs dojechaną E dlatego masz takie zdanie.

O ostre wałki z E raczej ciezko ale do S mozna wrzucic dobry wydech gaznik Keihina dorobic kolanko na wzor E i napewno bedzie zbierała sie lepeij.
DRZ w wersji SM to nieporozumienie, jezdiziłem taką i prawie zasypiałem.

28 Ostatnio edytowany przez rafal223 (2013-02-20 23:45:40)

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

dobrze, że skorygowałeś, bo doświadczenia z jazdy mam jedynie z wersji E, porównania nie miałem do S, jedynie tyle co na filmach widziałem i szału zazwyczaj nie widzialem. W sumie niesłuszne wnioski z mojej strony. Poza lampa i bakiem co jeszcze jest innego i decyduje o mniejszej wadze? I czym jeszcze różni się Y od E?

Będzie 690 niebawem

29

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

miałem nówkę E
mam nówkę SM i

według mnie ta druga na gumę idzie lepiej
wywalić solenoid, wstawić kheina  a wałki od E trudno dostępne ??
można kupić nawet komuś na tym forum sprzedałem a jak nie od E
to kupujesz HotCams-y

a tak szczerze dobry rider objedzie DRZeta gościa na EXC :)

więc jak mówi stare przysłowie :

maszyna gwizda ale co z tego jak jeździec piz**

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

30 Ostatnio edytowany przez jaras111x (2013-02-21 00:08:31)

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

rafal223 napisał/a:

dobrze, że skorygowałeś, bo doświadczenia z jazdy mam jedynie z wersji E, porównania nie miałem do S, jedynie tyle co na filmach widziałem i szału zazwyczaj nie widzialem. W sumie niesłuszne wnioski z mojej strony. Poza lampa i bakiem co jeszcze jest innego i decyduje o mniejszej wadze? I czym jeszcze różni się Y od E?

Y brak aku więc nie mamy rozrusznika a co za tym idzie trzeba się naumieć kopać, ja mam z tym jeszcze czasem problemy :)

radziu jak u ciebie wygląda instalacja,pytam bo szykuje się do podpięcia kierunków(ledy + przerywacz) i stopu, lampę przód zostawiam jak jest  i zastanawiam się skąd zabrać prąd,jakieś propozycje?

Sherco st300  Cabestany Replica