Odp: Zmiana pompy hamulcowej Ktm 690 smc
Kwkm co ty się tak chcesz uzbroić , będą ostre stopy?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Zmiana pompy hamulcowej Ktm 690 smc
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Kwkm co ty się tak chcesz uzbroić , będą ostre stopy?
kwkm poszło PW
Dzięki!!
Kwkm co ty się tak chcesz uzbroić , będą ostre stopy?
heh, może i będą w każdym razie nie zaszkodzi miec dobre czucie hebla ;)
Kurde że dopiero teraz przeczytałem... powiem Ci że jak wsiadłem na smc ziomka i użyłem przedniego hebla pomyslałem ''ale kupsko nawalił KTM wsadzając do tego modelu taką drewniana pompę'' moim zdaniem ta pompa to tragedia, Jeżeli zestaw podrzucony przez Preluda okaże sie za drogi bez zastanowienia bym brał ta pompkę której link podałem.Kupując SMC pierwszą rzeczą jaką bym w nim zrobił to wymienił pompe przód.
W temacie średnicy tłoczków to do jednego zacisku 4 tłoczkowego to 17 max, 19 do ścigów dwa zaciski 4 tłoczkowe.Do stuntu chłopaki używają 13 magury sprzęgłowych zakładanych pod jeden zacisk 4 tłoczkowy bo wtedy jest zajebista dozowalność ale klamka jak dla mnie już troche za miekka.
Pzdr
To znaczy ze seria słaba? ja na razie zrobiłem 300km na swoim wiec nie mogę się za bardzo wypowiedzieć. Ps. a co z tylnym heblem myślisz coś żeby założyć dodatkową klamkę pod sprzęgłem ,bo ja chyba zacznę modyfikacje hamulca od tego tylko zastanawiam się czy zrobić trójnik , czy całkiem nowy przewód i drugi zacisk z adapterem ma ktoś możę taki patent?
Gościu z którym się kontaktowałem w sprawie ma również takie cudo:
Jak by co podam Ci jego adres mailowy
Mam identyczny zacisk i muszę jeszcze uzbroić się w pompę. Prelude, daj namiar na typa, podpytam jaką pompę dał do tego zacisku
Kurde że dopiero teraz przeczytałem... powiem Ci że jak wsiadłem na smc ziomka i użyłem przedniego hebla pomyslałem ''ale kupsko nawalił KTM wsadzając do tego modelu taką drewniana pompę'' moim zdaniem ta pompa to tragedia, Jeżeli zestaw podrzucony przez Preluda okaże sie za drogi bez zastanowienia bym brał ta pompkę której link podałem.Kupując SMC pierwszą rzeczą jaką bym w nim zrobił to wymienił pompe przód.
Pzdr
Dokładnie, przedni hebel nie powala, stąd ten temat.
To znaczy ze seria słaba? ja na razie zrobiłem 300km na swoim wiec nie mogę się za bardzo wypowiedzieć. Ps. a co z tylnym heblem myślisz coś żeby założyć dodatkową klamkę pod sprzęgłem ,bo ja chyba zacznę modyfikacje hamulca od tego tylko zastanawiam się czy zrobić trójnik , czy całkiem nowy przewód i drugi zacisk z adapterem ma ktoś możę taki patent?
Pojeździsz więcej, to byc może bedziesz miał podobne odczucia.
Co do patentów z tylnim heblem pod sprzęgłem, to ja osobiście nie jestem za tym, chodzi Ci zapewne o kwestie gumowania i hampel pod ręką. Ja uczyłem się i gumuję używając nożnego hampla i uważam że dobrze jest sobie wyrobic nawyk hamowania nogą.
Seria przód nie za słaba a wręcz za mocna, nie ma tej dozowalnośći, a znaczenie tego słowa poznasz dopiero po założeniu lepszej pompki.Co do tylnego hebla to masz na myśli HB ? Dodatkowy hebel w lewej ręce pod dźwignią sprzęgła?Bo jeśli o to ci kaman to mam tu coś co Was pewnie zainteresuje, sam tez się nad tym zastanawiałem jednak teraz w lc4 mam łańcuch z drugiej mańki :(
[url]http://www.hoheydesigns.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=11_28&products_id=66[/url]
Dozowalność seryjnego hebla w SMC jest mierna. W porównaniu z 990 SMT czy 690 Duke - przepaść!
Ja mam nawyk łapania klamki ale to dlatego ze pierwsze gumowanie zaczynałem na skuterze i na quadzie ale nieraz jak dostaje olśnienia to i nogą hamuje , chociaż klamka to łatwiejsza sprawa.
Za używkę max 600zł
Jak chcesz RCS to tylko 15
Jest to pompa dedykowana do supermoto.
Sam taką mam i gorąco polecam.
Kupowałem właśnie u tego kolesia.
[url]http://www.ebay.pl/itm/Brembo-Radial-Handbremszylinder-PR15RCS-Anlenkung-verstellbar-Motard-Bremspumpe-/380401123693?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5891ac816d[/url]
Seria przód nie za słaba a wręcz za mocna, nie ma tej dozowalnośći, a znaczenie tego słowa poznasz dopiero po założeniu lepszej pompki.Co do tylnego hebla to masz na myśli HB ? Dodatkowy hebel w lewej ręce pod dźwignią sprzęgła?Bo jeśli o to ci kaman to mam tu coś co Was pewnie zainteresuje, sam tez się nad tym zastanawiałem jednak teraz w lc4 mam łańcuch z drugiej mańki :(
[url]http://www.hoheydesigns.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=11_28&products_id=66[/url]
Raku jest dokładnie tak jak piszesz ostatnio kumpel do mnie mówi ale masz hebel ustawie ci na słabszy , patrzy a już słabiej się nie da teraz rozumiem o co chodzi z tą dozownością , bo jak dla mnie to hebel jest ostry jak żyleta.PS.Kur..a ten zacisk co podesłałeś to je to co szukam!!!
To nie zacisk tylko adapter pod dwa zaciski :) Bedziesz to zamawiał?
[url]http://www.ebay.pl/itm/POMPA-FRENO-BREMBO-RADIALE-RCS-15-Olio-Serbatoio-Tubo-/270793240948?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item3f0c88f174#ht_3054wt_952[/url] droższa, ale ze zbiorniczkiem i płynem.
Ktoś wie czy RCS zrobi dużą różnice niż pompa z duka/690smr'a? Latałem 690 smr i hampel czuje się niesamowicie a w smc jakby działał prawie w systemie 0 1.
Ja nie mam porównania - może hacker latał na Duke/SMR?
To nie zacisk tylko adapter pod dwa zaciski :) Bedziesz to zamawiał?
Jak myślisz jest ktoś w stanie zrobić takie coś u nas bo dużo moich znajomych jeżdżących w stunt na plastikach zamawia u jakiegoś koleszki teraz akurat niem mnie w PL ale postaram się dowiedzieć. Jak coś dam znać to się zamówi :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Zmiana pompy hamulcowej Ktm 690 smc
Wygenerowano w 0.065 sekund, wykonano 81 zapytań