1 Ostatnio edytowany przez Piotrekadv (2013-01-23 20:03:33)

Temat: Beringer piasta do tarczy KTM, Husaberg

Witam,

zapewne kilku z Was ma problem z luzami między aluminiową piastą, a żeliwna tarczą w kompletnej tarczy Beringera. Luz spowodowany jest "wyrobieniem się" piasty, a producent zaleca bezwzgledną wymianę przy luzie wynoszacym 3mm. Nowa oryginalna piasta kosztuje ok. 420 zł. Więc poszedłem do dobrego frezera, który wykonał mi takie cudeńko za mniej niz połowę kasy. Piasta jest w stanie surowym , więc można pomalować, wypolerować, lub anodować. Ja mam zamiar anodować , koszt ok.30zł. Jest to wersja pogrubiana. Jeśli jest ktoś zainteresowany to proszę o PW.

http://i46.tinypic.com/nbwxeo.jpg

KTM SMR 450
# 73

2

Odp: Beringer piasta do tarczy KTM, Husaberg

Napisz z jakie materialu to jest zrobione. Czemu pogrubionej? Nity nie beda pasowac.

[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/9062/katradom2.jpg[/IMG]

3

Odp: Beringer piasta do tarczy KTM, Husaberg

Są dwie wersje tych piast, jedna w całym przekroju taka sama, a ta jest pogrubiana tam gdzie przykręcasz ją do piasty koła- taką miałem u siebie w oryginale i na niej sie frezer wzorował. Jest to aluminium -podawał mi symbol ale nie pamietam. W każdym razie gość robił różne rzeczy do samochdów wyscigowych , więc raczej zna się na rzeczy.

JERY napisał/a:

Napisz z jakie materialu to jest zrobione. Czemu pogrubionej? Nity nie beda pasowac.

KTM SMR 450
# 73