Temat: LC4 spadek mocy.
Witam,
ostatnio zauważyłem ,że mój Duke coś słabiej jeździ, bardzo długo się nagrzewa i potrafi gasnąć jak robie stoopie.
Ostanio był serwisowany w ASO i jakoś od tamtej pory jakoś dziwnie się zaczął zachowywać. Jeszcze przez pierwsze dni było bardzo dobrze, potem nagle zaczął dziwnie jeździć.
Pojechałem do kumpla do serwisu, wykręciłem świecę i jest biała jak śnieg więc źle wyregulowany gaźnik był dostawał za mało paliwa, jak sądzę właśnie to jest powód przerywania i przygasania. Ale sprawdziłem również kompresje i jest 0,7 a powinno być według ksiażki serwisowej 1,2. Zastanawiam się jak to jest możliwe skoro motor przeszedł kompletny przegląd i serwis zapłaciłem ponad 600zł i regulowane było wszystko łącznie gaźnikiem, zaworami i reszta rzeczy które jak mówili w serwisie są w bardzo dobrym stanie!
Sprawa dziwna o tyle ,że wygląda na to ,że tłok ma dość a motor nie jest zbytnio jeżdżony a szczególnie od serwisu nie był bo całe lato latam GS, Duka odpalam sporadycznie.
Jest ponoć jeszcze opcja ,że zawory również źle wyregulowali...
Co sądzicie ? Ja obstawiam na wymianę tłoka.
Ktoś może coś polecić porządnego?
Motorek był na sprzedaż,ale w tym układzie naprawie go i pewnie przy okazji zrobię mu jakiś tunning ,żeby było trochę więcej mocy.
Możecie mi coś polecić?
Pozdrawiam
Potok