1

Temat: LC4 spadek mocy.

Witam,
ostatnio zauważyłem ,że mój Duke coś słabiej jeździ, bardzo długo się nagrzewa i potrafi gasnąć jak robie stoopie.
Ostanio był serwisowany w ASO i jakoś od tamtej pory jakoś dziwnie się zaczął zachowywać. Jeszcze przez pierwsze dni było bardzo dobrze, potem nagle zaczął dziwnie jeździć.
Pojechałem do kumpla do serwisu, wykręciłem świecę i jest biała jak śnieg więc źle wyregulowany gaźnik był dostawał za mało paliwa, jak sądzę właśnie to jest powód przerywania i przygasania. Ale sprawdziłem również kompresje i jest 0,7 a powinno być według ksiażki serwisowej 1,2. Zastanawiam się jak to jest możliwe skoro motor przeszedł kompletny przegląd i serwis zapłaciłem ponad 600zł i regulowane było wszystko łącznie gaźnikiem, zaworami i reszta rzeczy które jak mówili w serwisie są w bardzo dobrym stanie!
Sprawa dziwna o tyle ,że wygląda na to ,że tłok ma dość a motor nie jest zbytnio jeżdżony a szczególnie od serwisu nie był bo całe lato latam GS, Duka odpalam sporadycznie.
Jest ponoć jeszcze opcja ,że zawory również źle wyregulowali...
Co sądzicie ? Ja obstawiam na wymianę tłoka.
Ktoś może coś polecić porządnego?
Motorek był na sprzedaż,ale w tym układzie naprawie go i pewnie przy okazji zrobię mu jakiś tunning ,żeby było trochę więcej mocy.
Możecie mi coś polecić?
Pozdrawiam

Potok

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

2

Odp: LC4 spadek mocy.

A jak mierzyłeś kompreche to otworzyłeś gaz do konca? ;)

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

3

Odp: LC4 spadek mocy.

tak!

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

4

Odp: LC4 spadek mocy.

Hmmm, to lekka kicha, no ja na Twoim miejscu bym sprawdzil jeszcze luz zaworowy. Możesz zrobić to samemu.
Można mu jeszcze zrobić próbę olejową - przez otwór świecy zalać oleju troszkę i wtedy mierzyc komprechę. Jeżeli  tłoczek jest na wykończeniu to olej powinien go uszczelnić i komprecha powinna wzrosnąć. Jeżeli nic się nie zmieni winy trzeba szukać w zaworach.

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

5

Odp: LC4 spadek mocy.

Super, sprawdzę to jutro u kumpla w warsztacie. Mam nadzieje ,że coś się wyjaśni... Dzięki wielkie za cenne informacje.

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

6

Odp: LC4 spadek mocy.

Jakby co, mam serwisówkę :)

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

7

Odp: LC4 spadek mocy.

No więc wszystko sprawdzone. Tłok powinien być ok. Próba olejowa nie wiele podwyższyła kompresje bo do niecałego 0.8. Problem leży w regulacji zaworków prawdopodobnie.
Zostawiłem sprzęcik u kumpla będzie dłubał, powiedział ,że zestroi wszystko tak ,że będzie znowu zapier... Pewnie będę go miał na dniach.

pozdrawiam

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

8

Odp: LC4 spadek mocy.

Trzymam kciuki! :) sam wiem ile krwi może napsuć LC4...

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

9

Odp: LC4 spadek mocy.

No właśnie mój ma dopiero pierwsze przypadki jakichkolwiek problemów, ale miejmy nadzieje ,że ostatnie:)

pozdrawiam

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

10

Odp: LC4 spadek mocy.

A cyka już sprzęcik?
Tak a propos - ile leci Ci Duke?
Mi LC4 leci 150 na przelozeniu 16:42 i to sa wszystkie pieniadze... nie za malo troche?

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

11

Odp: LC4 spadek mocy.

u mnie 160 dalo rade na takim samym przełożeniu.

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....

tak było a teraz KTM Duke II

12

Odp: LC4 spadek mocy.

hmm no w sumie ja waze prawie 100 kg i upuszczone mam powietrze w tylnej gumie. no to chyba jeszcze cos tam jedzie.
na przyszly sezon mam juz zebatke + 8 zebow na tyl :D vmax 160 km/h na odcince

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

13

Odp: LC4 spadek mocy.

moj przy standardowym przełożeniu szedł pod ponad 170. Ważę ok 90 kg.

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

14

Odp: LC4 spadek mocy.

Kwiatek89 napisał/a:

A cyka już sprzęcik? Tak a propos - ile leci Ci Duke?Mi LC4 leci 150 na przelozeniu 16:42 i to sa wszystkie pieniadze... nie za malo troche?

Kwiatek89 napisał/a:

na przyszly sezon mam juz zebatke + 8 zebow na tyl :D vmax 160 km/h na odcince


Skoro piszesz że teraz jedzie 150 a chcesz dołożyć 8 zębów z tyłu, to pewnie będzie jechał ze 120 więc nie wiem skąd te kalkulacje.

15

Odp: LC4 spadek mocy.

No i po zawodach. Silnik zdechl. Odkrecila sie nakretka kontrujaca od regulacji zaworu ssacego i narobila syfu :(

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4918bd8115d392b4.html

Po prostu k***a nie wiem, czy ja musze miec takiego pecha?? 1300 km - peknieta glowica i rozjebany zawor.

Przepraszam za przeklenstwa ale na prawde juz nerwow mi brak.

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych