1

Temat: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

Witam. Mam pytanie czy ktokolwiek montował crash pady w ośkach.

A mianowiscie w te450 obydwie ośki są przelotowe i można tam użyc np. prętu o srednicy 10mm.
Lecz w przedniej ośce jest pewien problem.. gdyż z jednej strony jest przelotowa nakrętka imbusowa, a z drugiej, pręcik dzielący ośke na pół..

W linku poniżej zdjęcie jak to wyglada u mnie:

[url]http://zapodaj.net/853955b273e7b.jpg.html[/url]

I teraz jest moje pytanie. Jaka funkcje spełnia ten "pręcik" można go usunąc? gdyz po usunieciu jego, montaż crash padów stanie sie bajecznie prosty.

HUSQVARNA TE 450.

2 Ostatnio edytowany przez wahrocker (2013-01-18 21:21:38)

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

ten pręcik kiedyś w oryginale był dłuższy i wystawał za ośkę (pewnie został ułamany)
z tyłu też był
pełnił rolę blokady podczas odkręcania śruby z drugiej strony ośki
możesz go śmiało wyciąć
mam tak w swojej TE250 i jest si ;)

Street Triple R,SM in progress...

3

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

Crash pady najlepiej jak beda miekkie czy twarde? gumowe czy plastikowe? :P bo patrzylem na odbojniki do drzwi, lecz oną są miekkie, nie wiem czy nie przy bardzo..

HUSQVARNA TE 450.

4

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

Kup teflonu z metra np takie takie [url]http://allegro.pl/teflon-walek-25x190-najtaniej-i2945601629.html,[/url] albo kółka od deskorolki tez są spoko :)

5

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

Odboje drzwi sa do bani. Pierwsza gleba i leca w kosmos.

***427***

6

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

Guti napisał/a:

Crash pady najlepiej jak beda miekkie czy twarde? gumowe czy plastikowe? :P

Twarde ścierają się wolniej.
Również polecam kółka od deskorolki. Mam u siebie i spisują się na medal. Pamiętaj tylko, żeby wziąć najtwardsze i najszersze.

bez ciśnienia...
www.bezciśnienia.pl

7

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

Ja mialem odboje na gwintowanym drucie i nie zdaja egzaminu. Pamietaj ze crashe trzeba albo odsadzic od oski, albo lekko podszlifowac bo inaczej beda zle spasowane i przy glebie lamiesz pret gwintowany. Najlepiej lekko wpuscic tuleje w oski, wtedy sila scinajaca dziala na kolnierz tulei a nie bezporednio na gwintowany pret, ktory de facto ma mala wytrzymalosc.

***427***

8

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

Lubart No ok. Załóżmy ze zamontuje kółka od deskorolki. to co oprocz 4 kolek, 4 nakretek i 2 drutów gwintowanych bedzie mi potrzebne?

Bo srednio zrozumialem twoją mysl z tą tuleja? jak to ma wygladac?

HUSQVARNA TE 450.

9

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

Chodzilo mi o to ze przy slizgu i zastosowaniu materialu o duzym tarciu- odboje do drzwi- sila jest tak duza ze scina trzpien czyli pret mocujacy, wiec jest to rozwiazanie jednorazowe. Co do kolek od deskorolki to na tyl wejda bez problemu przod musisz zeszlifiwac aby je dopasowac do oski. Jak chcesz zrobic crashe po kosztach to pret. podkladki i nakretki samokontrujace beda okej, tylko w przypaku przodu musisz je dopasowac aby nie odstawaly od oski. Jednak polecalbym zakup teflonowego walka, anizeli kolek deskorolki, ale niektorzy maja kolka i sobie chwala.

***427***

10

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

Jednak kółka od deskorolki wpadły :P

HUSQVARNA TE 450.

11

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

jak złożysz, pokaż foty - ja u siebie też będę taki patent uskuteczniał

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

12

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

generalnie metrowy pręt gwintowany 10mm twartosc 8.8, 4 nakretki samokontrujace, kilka podkladek i musisz zrobic sobie tulejki zeby te kulka odsadzic troche od lagów i od wahacza tez.

Gdyby nie te tulejki to operacja trwa bardzo krótko.

HUSQVARNA TE 450.

13

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

jak będziesz miał już gotowe tulejki - zapodaj wymiary, to zrobię sobie na wzór

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

14

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

ok ,pozniej jak bede w piwnicy to postaram sie na szybko suwmiarka pomierzyc je.

HUSQVARNA TE 450.

15

Odp: Montaż crash padów w ośkach. TE 450

Idealnie.

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com