Temat: Serwis 525
jak wygląda sprawa serwisowania exc 525 w sm? co ile wymiana oleju?
zapewne lc4 wymaga mniejszego wkladu pracy i pieniędzy....
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Serwis 525
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jak wygląda sprawa serwisowania exc 525 w sm? co ile wymiana oleju?
zapewne lc4 wymaga mniejszego wkladu pracy i pieniędzy....
Przy silniku rfs w 525 olej wymieniasz częściej ale jest to prosta i szybka czynność.
Ja olej wymieniam co 400-500 km i czyszczę przy tym dwa filterki metalowe, a dwa filtry papierowe zmieniam co 4 zmiany oleju przy jeździe po ulicach.
przy drz wymienialm co 2000km, jest to troche różnicy
to czemu sprzedałeś drz??
.
przy drz wymienialm co 2000km, jest to troche różnicy
Nie ma co panikować to tylko lekko ponad litr oleju i 15 min roboty.
spokojnie bez skrajności olej producent zaleca wymieniać po pierwszych 3 mth lub 20l paliwa a póżniej co 15mth lub 100l paliwa co przy zużyciu w granicach 5l/100km daje przebieg ok 2000km , a to że producenci oleju chcieliby zeby wymieniać co 10km to ja ich akurat rozumiem ;P
Masz racie, kilku moich kumpli zmienia co ponad 1000 km i maja przebiegi ponad 16000 km bez remontu.
Nie wiem czy coś nie tak z moim gaźnikiem czy stylem jazdy ale mój pali coś kolo 10l/100km.
spokojnie bez skrajności olej producent zaleca wymieniać po pierwszych 3 mth lub 20l paliwa a póżniej co 15mth lub 100l paliwa co przy zużyciu w granicach 5l/100km daje przebieg ok 2000km , a to że producenci oleju chcieliby zeby wymieniać co 10km to ja ich akurat rozumiem ;P
no wlasnie,to jak trzeba jeżdzić żeby tyle palił-chyba na wolnych obrotach:),miałem 520 i dwie 450-żaden nie palił mniej niż 10,a w motocrossie na torze około 15,odnośnie wymian oleju to się zgadza co 15mth-przy jeżdzie hobby,a co 5mth przy jeżdzie wyczynowej
a zawory jak często regulujecie? Podobno producent zaleca wymianę korbowodu co 45mh to samo z łożyskami głównymi wału, przeciwwagi i łożyskami wałka rozrządu???
drz brakowalo mocy, zastanawiam sie nad 525 ale przy mojej jeździe odpowiedniejszy bedzie lc4 640 lub 660
Kontrola zaworów+ewentualna regulacja (bo nie zawszwe coś trzeba regulować) przy każdej wymianie oleju,teoretycznie korbe wymienia się po dwóch wymianach tłoka,ale najlepiej zimą rozebrać troszke silnik i posprawdzać luzy i ewentualne bicia,generalnie 525 bez żadnych patentów jest baaardzo ciężko zabić-prędzej zabije ciebie:)
Ja nie sprawdzałem zaworów a zrobiłem ponad 2500 km i wciąż odpala bez problemu zimny czy ciepły.
Kumple regulują zawory dopiero jak maja problemy z odpalaniem.
Jak ważne jest częstsze sprawdzanie?
Jak jest już problem z odpalaniem to znaczy że gniazda zaworowe i zawory powoli nadają się do śmietnika-a dobre zrobienie głowicy to są już calkiem niezłe koszty,dlatego kontrola zaworów jest naprawde ważna a przecież to jest proste jak w żuku i trwa kilkanaście minut.
Nie robiłem jeszcze ale kumpel ma to opanowane, przyjedzie w tygodniu i zrobimy.
Teraz martwię się o jutrzejsza jazdę ale z 200 km to nie powinno różnicy zrobić :D
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Serwis 525
Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 84 zapytań