1

Temat: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Sprzedałem 625 SMC i czas kupić coś lżejszego najlepiej z dwoma kompletami kół.
Szukam moto zarejestrowanego za ok. 15 tyś zł.
Masz takie moto na sprzedaż lub przymierzasz się, żeby sprzedać, albo znasz kogoś, widziałeś aukcje - daj znać! :)

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

2

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Gratki sprzedaży IMO dociułaj trochę i zabieraj wr hansklosa ;)

SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502

3

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Może się ktoś wypowiedzieć o żywotności Husabergów FS 650?
Chłopaki oglądaliście go: [url]http://moto.allegro.pl/husaberg-fs650-e-force-supermoto-ktm-i2935829779.html[/url]
Co możecie powiedzieć?

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

4 Ostatnio edytowany przez raku (2013-01-13 15:05:00)

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Ja bym jechał obczaić, berg to stajnia KTM więc musi być ok hehe
jak by kolo oddał za 15 z oboma kompletami to bym brał, bo wizualnie zdaje się ok a przebieg nie duży i dobry hebel, sezon byś przelatał na wymianie oleju i zaglądaniu do zaworów.
Bier i polecimy do Gostynia może byśmy se startneli? :D

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

5

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Wszystko spoko tylko serwis mnie zastanawia. Zaworki na szczęście regulowane jak w lc4 na śrubach.
Ciekawe co ile wypada zmienić olej przy jeździe ulicznej i co ile trzeba go otwierać (tłok, korba)

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

6

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Mysle ze podobnie do ktma. Olej co 10mth, remont co 2 sezony (200-250mth jesli sie nie paluje non stop na max obrotach) Z doswiadczenia alecal bym rozebrac silnik raz na rok. Pewnie uklad korbowo tlokowy nie bedzie do wymiany po roku, ale polecal bym wymienic badziewne lozyska na walkach ( te w ktorych kuleczki spiete sa "koszykiem" ) Sa jednymi z najbardziej obciazonych a jednoczesnie ich konstrukcja jest najmniej trwala. Zawory co 2 wymiana oleju. Oczywiscie regulacja. JA bym bral. Z tego co wiem, cylinder na tuleji, czyli duzo nizsze koszty remontu ( w dobrym warsztacie tulejowanie cylindra 350zl. przy Nowy na nicasilu to koszt 2500 z tlokiem (w ktm tylko komplet do kupienia)

[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/9062/katradom2.jpg[/IMG]

7

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Jazda uliczna czy nie uliczna to wyczyn, olej wypadało by zmienić co 10 mth, ja w swoim EXC tak zmieniam bo po 8 już się robi czarny (motorex10w50) w tym bergu masz 100 napykaną prawie, ja bym go spokojnie otworzył przy 200, pamiętaj że nie bedziesz takich tras już mógł robić jak lc4 bo 10 mth wychodzi około 500 km :( no chyba że lubisz wymieniać olej 2 razy w miechu :) To z mojej praktyki, a sam wiesz co ile JACA wymienia i ile lata :)

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

8

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Peka olej w bergu co dwa baki paliwa :(

9

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Dzięki Jery. Tam jest cylinder razem z karterami i tuleja w środku która jest na nicasilu z tego co wiem. Więc z tymi kosztami nie ma tak kolorowo. Czytam sobie powoli fora zagraniczne. Na forum są takie maszyny. Może się ktoś wypowiedzieć jak to wygląda w praktyce?

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

10

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Szukaj CRF 450, następnym wyczynem jaki kupię bedzie własnie CRF, dlaczego?
Ano dlatego, że oleju na wymianę wchodzi coś koło 700, układ korbowy nie ma połączenia ze skrzynią biegów a co za tym idzie większa trwałość korby tłoka cylka, i potężna moc, znoajomy co wczesniej latał wieloma mocnymi sprzętami teraz jak kupił crf to mimo wszystko mówi że dupe urywa.

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

11

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

raku napisał/a:

Szukaj CRF 450, następnym wyczynem jaki kupię bedzie własnie CRF, dlaczego?
Ano dlatego, że oleju na wymianę wchodzi coś koło 700, układ korbowy nie ma połączenia ze skrzynią biegów a co za tym idzie większa trwałość korby tłoka cylka, i potężna moc, znoajomy co wczesniej latał wieloma mocnymi sprzętami teraz jak kupił crf to mimo wszystko mówi że dupe urywa.

to raku mam pomysł :D Kup sobie CRF a puść mi 525 za 15. :)

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

12

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Niestety ja 525 bede gonił na kołach enduro. bardziej mi się opłaci a koła zostawiam i hebel i przerzucam do 660

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

13

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

SFMario napisał/a:

Peka olej w bergu co dwa baki paliwa :(

Napewno? Nie ma podzialu jak w KTM na jazde wyczynowa i amatorska?

[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/9062/katradom2.jpg[/IMG]

14 Ostatnio edytowany przez RoBuLL (2013-01-13 17:51:32)

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Berg 650: zawory + olej co 15mth(użytkowanie hobbystyczne)- 600-700km (ja to robiłem co 10 zbiornik paliwa), ceny części jak KTM tylko częstrze wizyty w salonie ;) koszt remontu jak większość jednocylindrówek. Najlepiej sprawdź serwisowkę [url]http://www.husaberg.com/uploads/media/own_05_GB_01.pdf[/url]
Do regulacji zaworów nalezy zdemontować chlodnicę. Olej + zawory ok 2godz roboty.
Radość z jazdy - bezcenna

Gratuluję sprzedaży

SMR450

15

Odp: [K] KTM 525 EXC lub WR 450

Prawda jest taka ze kolega z ktorym latam wymienia co dwa baki i nigdzie dalej nie chce jechac. Tylko w kolo komina po  gorach.Na teasy jak robimy na zlocie woli vfr. Jak mial walnieta zebatke na wale to silnik zabral do uk do naprawy.W pl sie nie dalo albo sie bal. Jak mial bym wybierac wybral bym crf.