Odp: Zawody 2013
Tyłkiem Hermesa z tego co wiem planuje zająć się kto inny. Mamy w pucharze dosyć znaną parę o odpowiedniej orientacji i umiejętnościach (jazdy oczywiście).
www.farmapomyslow.pl
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Zawody 2013
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 … 29 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tyłkiem Hermesa z tego co wiem planuje zająć się kto inny. Mamy w pucharze dosyć znaną parę o odpowiedniej orientacji i umiejętnościach (jazdy oczywiście).
Tyłkiem Hermesa z tego co wiem planuje zająć się kto inny. Mamy w pucharze dosyć znaną parę o odpowiedniej orientacji i umiejętnościach (jazdy oczywiście).
trzymajmy się tematu panowie
samson napisał/a:Tyłkiem Hermesa z tego co wiem planuje zająć się kto inny. Mamy w pucharze dosyć znaną parę o odpowiedniej orientacji i umiejętnościach (jazdy oczywiście).
trzymajmy się tematu panowie
Ledwo człowiek chcę zacząć i już go sprzedali, panowie przypominam iż sutenerstwo i handel ludzmi oraz tyłkami w tym kraju jest zakazany... wiem pisałem wcześniej szukam sponsorki po akceptacji wizualnej i finansowej oczywiście... nie sponsora!!!
Reasumując straszny burdel z tymi zawodami bo co się bujać tak daleko jak w każdym większym mieście jest tego na pęczki. ;-)
Proszę zostawcie moją du...pę w spokoju i trzymajmy się tematu, co do opon to mutantów nie polecam, wogóle pchanie sie w opony typu slic przy początku kariery mija się z celem, polecam michelin power race (soft) bardzo ładnie klei 2 Radomie i schodzi ale dobra opona drogowa wystarczy na początek startów, a koce i grzenie opon no nie wiem ile czasu stoi się na starcie... to już zawodnicy powiedzą.
W temacie ogumienia (tak aby się temat o tyłkach nie zrobił) - mogę śmiało polecić na początki torowych zmagań Dunlopy Qualifiery. Testowaliśmy u początkującego zarówno w Husabergu FS 650 (tory Lublin, Stary Kisielin) jak i później w motocyklu sportowym (CBR600R) na torze w Radomiu. Nie odstawały na początkującym poziomie niczym od slicków.
Dobra, dobra, odpowiedź jest prosta
Goldspeed Rear Pre-Cut Slick Supermoto Tyre
Medium Pre-Cut Slick Road Tyre
Size 160/60 x 17
Rim Size: 4.25" to 5.0"
orientuje sie ktoś czy to tu będzie runda w Toruniu?
[url]http://www.racingarena.pl/65,1,sport.html[/url]
Tak w 100% o ten im chodzi ;]
I jeszcze jakiś film [url]https://www.youtube.com/watch?v=g_732KWb_MI[/url] ;]
Dobra zapoznałem się z regulaminem i nie wiem,nie rozumiem tylko kilku zasadniczych spraw:
1.Do jakiej klasy mam się zapisać?
2.W związku z tym jaki kolorki mają mieć moje numerki 997....?
3.O jaką licencję mam się starać
4.Rozumiem że większość z was startuje obydwu klasach PP i MP...?
5.Pamiętajcie że karta zdrowia od 2013 będzie jedynym obowiązującym dokumentem
AD.1
1.10. Klasy, wiek zawodników i pojemność motocykli
1.10.1. Mistrzostwa Polski
klasa S1 – motocykle o pojemności pow. 175cm3 do 250cm3 - 2T lub pow. 290cm3 do
450cm3 - 4T, wiek od 15 lat, licencja A,
klasa S2 – motocykle bez ograniczeń, wiek od 16 lat, licencja A.
1.10.2. Puchary Polski
klasa C1 – motocykle o pojemności do 250cm3 – 2T oraz do 450cm3 – 4T, wiek od 15 lat,
licencja B lub bez licencji (z zastrzeżeniem pkt. 1.8. Certyfikat i licencje),
klasa C2 – motocykle bez ograniczeń, wiek od 16 lat, licencja B lub bez licencji(z
zastrzeżeniem pkt. 1.8. Certyfikat i licencje).
1.10.3. Zawodnicy, którzy w roku 2011 zajęli trzy pierwsze miejsca w klasach Pucharu Polski, nie
mają prawa startu w rozgrywkach o Puchar Polski w sezonie 2012. Mogą wystartować tylko w
rozgrywkach o Mistrzostwo Polski.
AD.3
Licencję B uzyskać można jedynie będąc członkiem klubu
zrzeszonego w PZM.
1.7.9. Prawo startu bez licencji - możliwe tylko w Pucharze Polski wygasa po sklasyfikowaniu
zawodnika w zawodach. W kolejnych zawodnik może wystartować wyłącznie posiadając już
licencję B.
1.7.10. O licencję „A” zawodnik może się ubiegać po sklasyfikowaniu w dwóch rundach Pucharu
Polski.
1.7.11. Licencję międzynarodową FIM/UEM może otrzymać tylko zawodnik posiadający licencję
A.
P.S. Według regulaminu to najbardziej zależy startującym aby był przypływ nowej krwi inaczej lipa w klasyfikacji indywidualnej
"1.10.6. Warunkiem przeprowadzenia klasyfikacji indywidualnej, jest wystartowanie w pierwszej
rundzie, w każdej konkurencji co najmniej 6 zawodników"
Hermes: zapisz się do klubu zrzeszonego w PZM (o tym były różne tematy, koledzy polecali Radomski, ja jestem w automobilklub Polski, bo ma fajne naklejki i było blisko... Ogólnie google i forum prawdę Ci powie), udaj się na pierwsze zawody (Twoje pierwsze), zapisz się do klasy Pucharu Polski (zgodnie z powyższym i tym jaki masz motocykl: C1, C2), na tych zawodach zdasz egzamin na licencję B i gotowe- jesteś Pan zawodnik, jak malina. Jeżeli coś pomyliłem w tym krótkim wywodzie, to koledzy z MP zaraz pewnie sprostują, ale u mnie to właśnie tak wyglądało. Oczywiście do tego lekarz sportowy (lepiej wcześniej, np teraz w zimie, bo słynny doktor z Ursynowa już nie przyjmuje i może się nie udać załatwić badania na 24h przed zawodami).
A i przynajmniej kiedyś więcej zawodników było w klasie powyżej 450ccm, więc było fajniej. Tak, część startowała w obu klasach, ale ja przynajmniej ja po wyścigu w jednej klasie byłem jak dętka.
Dobra zapoznałem się z regulaminem i nie wiem,nie rozumiem tylko kilku zasadniczych spraw:
1.Do jakiej klasy mam się zapisać?
2.W związku z tym jaki kolorki mają mieć moje numerki 997....?
3.O jaką licencję mam się starać
4.Rozumiem że większość z was startuje obydwu klasach PP i MP...?
Cos slabo sie zapoznales z regulaminem :)
Ad.1.
Jak chcesz zostac z numerem 997 to odpowiedz masz w punkcie nr 2
Ad.2.
2.1.22.4. Kolory numerów i tła (matowe) dla poszczególnych klas:
klasa S1 - zielone tło i białe cyfry, numery od 1 do 50
klasa S2 - żółte tło i czarne cyfry, numery od 51 wzwyż
klasa C1 - białe tło i zielone cyfry, numery od 1 do 50
klasa C2 - białe tło i czerwone cyfry, numery od 51 wzwyż
Ad.3. licencja B
Ad.4. Mylisz sie. Wiekszosc startuje w jednej klasie, bo od 2013 mozna jechac tylko 3 biegi. Zatem jesli jedziesz swoja klase to jedziesz 2 biegi i mozesz tylko jeden bieg z klasy "nie swojej". Wiec w "nie swojej" klasie zdobywasz polowe punktow, czyli nie ma sensu jechac dwoch klas.
Hermes - widzę że na poważnie Cię wzięło z tymi zawodami ;) mocno kibicuje koledze - przecieraj szlaki ;)
Pozdr
Czy na pierwszych zawodach wystarczy legitymacja czlonka, czy tez jakies dodatkowe potw. z automobilklubu?
Z ciekawosci zapytam, czy stopka boczna musi byc zdemontowana?
Czy na pierwszych zawodach wystarczy legitymacja czlonka, czy tez jakies dodatkowe potw. z automobilklubu?
Z ciekawosci zapytam, czy stopka boczna musi byc zdemontowana?
tak musi byc zdemontowana
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 … 29 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Zawody 2013
Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 67 zapytań