1 Ostatnio edytowany przez śledziu (2013-01-07 18:14:50)

Temat: crf450/250 serwis zawieszenia przedniego.

Siema

Będę się brał za wymianę oleju i uszczelniaczy.
Nie mam serwisówki i nie idzie mi jej znalezienie w necie a z racji, że nie mam crf'y tylko sam zawias wsadzony do Xr to też nie mam zamiaru wydawać na nią $.
Więc jak ktoś ma serwisówkę crf'ową to proszę o dwie informacje:
-Jakie oleje lać do górnej i dolnej komory? (czy po prostu ten sam?)
-ile do każdej komory?
Podobno wymiana oleju w dolnej komorze nie jest zawsze konieczna. Teoretycznie...

2

Odp: crf450/250 serwis zawieszenia przedniego.

I to jes dobry temat. Podepne sie bo nosze sie z tym samym zamiarem... widelec firmy SHOWA...

3

Odp: crf450/250 serwis zawieszenia przedniego.

[url]http://www.20suspension.pl/[/url]

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

4

Odp: crf450/250 serwis zawieszenia przedniego.

Olej wymienaj w obu komorach, całkowicie rozbierając zawieszenie umyj wszystko i wytrzyj do sucha. Ilość oleju jest podawana jako widełki według preferencji i doświadczenia zawodnika. Nie zapomnij sprawdzić panewek teflonowych i wymienić simmeringów rozdzielających obiegi oleju (te w górnym wkładzie). Generalnie nie opłaca robić się tego samemu, ja ze swojej strony mogę polecić wysłanie kurierem zawieszenia do Braci Kędzierskich (Bros Racing) - to jak oni robią podstawowy serwis zawiasu nie ma najmniejszego porównania z serwisem w domu...

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl

5

Odp: crf450/250 serwis zawieszenia przedniego.

Żeby zrobic to pożądnie a nie jak w szopie to potrzebujesz do tego zawieszenia 4 narzędzia specjalne w tym 3 Hondowski i jedno uniwersalne. Można to zrobić domowymi sposobami ale just duże prawdopodobieństwo ze porysujesz wiele elementów, najpierw okresl z jakiej crfki masz ten zawias bo one nie byly takie same w roznych rocznikach.

Włoska zapierdalajka TE + SM 4,5 '07 :D
Any time, any where... Husqvarna

6

Odp: crf450/250 serwis zawieszenia przedniego.

Jakie specjalstyczne narzedzia? Po prostu trzeba uważać

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

7

Odp: crf450/250 serwis zawieszenia przedniego.

Rozumiem że kolega robil takie zawieszenia, i wie jak wyciagnąć kardridż bez niszczenia przylgni dolnej na ornig oraz jak odkrecic górną część lagi, a  na koniec rozebrac kardridż i poprawnie go poskladac wraz z odpowiednia procedurą napełniania go olejem.

Włoska zapierdalajka TE + SM 4,5 '07 :D
Any time, any where... Husqvarna

8

Odp: crf450/250 serwis zawieszenia przedniego.

[url]http://www.youtube.com/watch?v=W2G-b66F3es[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=Xoep91eDadI[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=vVcKQRjviEE[/url]

proste jak bzyka......

CRF450 SM/ENDURO

9

Odp: crf450/250 serwis zawieszenia przedniego.

Asmodan napisał/a:

Rozumiem że kolega robil.....

W drz jest podobne więc ja tak, chyba że chodzi o śledzia to nie wiem

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

10

Odp: crf450/250 serwis zawieszenia przedniego.

Jeśli ktoś ma dostęp do maszyn tupu tokarki, frezarki spawarki obrabiarki tak jak w moim przypadku to każde narzędzie które jest w instrukcji można samemu zrobić nie płacąc za nie horrendalnych kwot. Prawidłowe rozebranie i serwis zawieszenia nie jest takie straszne jak to się wydaje, jeżeli robi się wszystko zgodnie z instrukcjami, które są dostępne w internecie to ciężko jest coś zepsuć.

11

Odp: crf450/250 serwis zawieszenia przedniego.

śledziu napisał/a:

Siema

Będę się brał za wymianę oleju i uszczelniaczy.
Nie mam serwisówki i nie idzie mi jej znalezienie w necie a z racji, że nie mam crf'y tylko sam zawias wsadzony do Xr to też nie mam zamiaru wydawać na nią $.
Więc jak ktoś ma serwisówkę crf'ową to proszę o dwie informacje:
-Jakie oleje lać do górnej i dolnej komory? (czy po prostu ten sam?)
-ile do każdej komory?
Podobno wymiana oleju w dolnej komorze nie jest zawsze konieczna. Teoretycznie...

Oryginalnie do gabli CRF leje sie olej 5 w z uwagi na ich zastosowanie polecam 7,5 W Do komory sprężynowej trzeba nalać 380 ml oleju a do komory kadrydza trzeba nalać około 200 ml, zamknąć kadrydz i wcisnąć sztangę do środka aby wycisnąć na zewnątrz nadmiar oleju wg, swrwisowki wchodzi tam  okolo195 ml oleju. Olej najlepiej wymieniać w dwóch obiegach aby zawieszenie zawsze poprawnie pracowało. Rury goleni najlepiej polerować aby poprawić ich gładkość , to samo dotyczy tulejek ślizgowych.

http://www.power4.pl/

power4susp@gmail.com