trawer napisał/a:raku napisał/a:W sumie to mam takiego sprzęta do sprzedania 100kg, 70 koni, olej co 10 000tys km, nic sie nie psuje zapierdala jak wściekłe, jest nie do zajechania, a w nocy z piątku na sobotę koła SM zamieniają się w crossowe i możesz orać w terenie ile chcesz, pali 2 litry na 100km, a z niedzieli na pn znowu się zamieniają w SM. Myślę że bedzie Ci pasował co?
W dodatku ma czujnik pogodowy i jak jest zimno to grzeje opony :)
To ta egzotyczna sztuka sprowadzona z Anglii z kierownicą po lewej stronie? =D
A wracając do tematu to sam jestem świeżo to zbieraniu opinii i wymagania GLN na prawdę masz wzajemnie się wykluczające.
Spora moc to częste serwisowanie z racji wysokiego wysilenia silnika.
Bezawaryjność z automatu kasuje wszelkie jednostki wyczynowe i zostają tylko wersje hmmm dualsport?
hmmm... szukasz tytanowego roweru z silnikiem hayabusy o żywotności mercowskiego diesla :D
To se ne da pane havranek.
Yamaha TT600R 2001 - sold
KTM 625 SM 2004