Temat: [SPRZEDAM] yz250f 2006 rok, mało jeżdżona, po wymianach
Witam! Tym razem mam do zaoferowania nieprzeciętny motocykl Yamaha yz250F z 2006 roku
Maszyna służyła mi wiernie jednak od wakacji przeważnie stoi w garażu, staram się ją odpalać raz na tydzień aby chwilkę pochodziła dla zdrowia, bo niestety nie mam czasu jeździć. W ciągu tygodnia ucze się do wieczora, a w weekendy pracuję. Motocykl sprzedaję z bólem serca, bo maszyna posiada olbrzymią moc przy niewielkiej wadze. Mieszkam poza Warszawą i potrzebuję środka transportu aby dojeżdżać do szkoły/pracy, dlatego mogę sprzedać motocykl lub wymienić go na ktm 625sm(zarejestrowany) za moją dopłatą.
Oto rzeczy, które ostatnio zostały wymienione w motocyklu na nowe:
- łożyska wahacza
- łożyska przegubu wahacza
- łożyska górne i dolne amortyzatora tylnego
- ślizg łańcucha
- gripy
- uszelka filtra oleju
- linki gazu
- filtr powietrza
- pompa oleju
- rollgaz
- tylna tarcza hamulca
- klocki hamulcowe tył
- łożyska przedniego koła
- tyla opona (wymieniona na utwardzoną Pirelli Scorpion MX Extra, idealna gdy do lasu dojeżdża się po asfalcie, bardzo wytrzymała kostka)
- świeca irydowa
- wał korbowy
- korbowód
- uszczelki silnika
- łożyska wału korbowego
- dolna rolka łańcucha
Prócz tego motocykl ma wymienione sprzęgło, sprężyny sprzęgła wraz z linką sprzęgła.
Zawory zostały wyregulowane, a łańcuszek rozrządu wymieniony na nowy.
Przednie zawieszenie zostało zregenerowane: Wymienione uszczelniacze wewnątrz lag, wymienione uszczelniacze przeciwpyłowe oraz zrobiona została kąpiel olejowa.
Układ napędowy też został wymieniony(jest jeszcze świerzy): tylna zębatka, przednia zębatka, łańcuch O-ring.
Maszyna posiada sportowy gaźnik CR500 z podwójnym ssaniem, który został rozkręcony na części pierwsze i dokładnie wyczyszczony (po zamontowaniu został wyregulowany).
Maszyna posiada handbary, dźwignie hamulca przedniego oraz sprzęgła zostały wymienione na niełamliwe, mocowanie zbiornika na płyn hamulcowy (przód) także zostało wymienione na ASV.
Kierownica w motorze też nie jest seryjna, jest to wzmacniana kierownica PRO TAPER.
Na kierwonicę została nałożona nakładka chroniąca przed uderzeniami.
Na tłumiku maszyny została zamontowana osłona przeciw wysokiej temperaturze, kamieniom oraz chroniąca przed uszkodzeniami.
Gdy jeszcze jeździłem na motocyklu to po każdej jeździe dokładnie go czyściłem z ewentualnego błota lub piasku to znaczy: mycie całej maszyny gąbką, następnie mycie łańcucha specjalną szczotką oraz sprayem, czyszczenie filtra powietrza i wszelkich zakamarków.
Po umyciu filtr powietrza był nasączny specjalnym płynem do filtrów w motocyklach crossowych/enduro, łańcuch był smarowany smarem teflonowym (nie przylepia się do niego bród). Wszystkie łożyska zostały wyczyszczone oraz nasmarowane smarem miedziowym do łożysk wysokiej klasy Wurth CU800 (wytrzymuje bardzo duże tarcie oraz wysokie temperatury, jest odporny na wodę)
Filtr oleju był wymieniany co 6 moto godzin wraz z olejem. Silnik zalewałem olejem 10w40 Castrol Power 1 Offroad.
Do motocykla dorzucam gratisy: Osłona silnika (aluminiowa!), połowę opakowania płynu do nasączania filtra powietrza, resztkę smaru Wurth Cu800, dodatkowy tylny błotnik YAMAHA, dodatkowe tylne plastiki (boczki) YAMAHA, trójką do postawienia motocykla, zatyczkę wydechu 4t do mycia motocykla, dodatkowy filtr oleju oraz parę naklejek.
Na wszystkio posiadam faktury/paragony/stemple. Posiadam także stare części do wglądu.
Motocykl był zawożony na przeglądy do autoryzowanego serwisu Yamaha, serwisu motocyklowego off road oraz sam robiłem rzeczy nie wymagające specjalistycznych narzędzi
Cena: 9500zł do ewentualnej negocjacji.
Po zakupie mogę dowieźć motocykl we wskazane miejsce do 30km od mojego miejsca zamieszkania.
p.s. Czyszczenie motocrossów to moje hobby (na szczęście nie jedyne) więc jeśli masz maszynę, którą trzeba wyczyścić i przesmarować to pisz śmiało.
Prosiłbym o nie zaśmiecanie tematu
Kontakt: mail: aleks.kupisiewicz@gmail.com