Temat: Aprilia SXV 550
Witam.Sprzedaje swoja SXV 5.5. Powodem jest nieopoanowanie sprzetu.Zrobilem 400km i na prostych drogach rozrzuca mnie jak gnojownik po polu.Historia moto.
Kupiłem z zatartym walem gdyż jakiś genialny Niemiec źle założył simering przez który ciśnie olej na wał smarując go i panewki korbowodowe.Smarowanie zanikło oring odwrotnie włożony się na domiar złego rozerwał.Namawiany przez pewną firmę kupiłem drugie korbowody a wal postanowiłem napawać.Wszystko poskładałem pochodziło 50 kilometrow i wykroiło panewkę na tylnej korbie.wal wyciągnełem i rzuciłem nim o ściane a firma robiąca usługe wypieła się totalnie .Stare czesci do wgladu.Kupilem idealny wał z po wywpadkowej SXV znaleźc taką cześć graniczy z cudem ale się udało.Moto miało przebieg 700mil.Mimo to wymieniłem wszystkie penewki na nowe.Kartery ,wal ,korby selekcja B.Silnik 2007rok ale już nie na pomarańczowym usczelnieniu.Wymieniłem wszystkie usczelniacze i oringi wraz z tym najważniejszym smarujacym całą maszynerje.Silnik w srodku jak nowy.Pierscienie w garkach na żyletke ,tłoki jak nowe.skrzynia ,sprzęglo pompa oleju błysk.Luzy sprawdzone okej.
Polecam tylko i wyłącznie ludziom ogarniającym energie atomową.moto idzie jak wściekłe, zero wybaczania zero kompromisu.Opony 90% szczerze nie pamiętam jakie ale dobre.napęd 90% zawias 99% elektryka 100% klocki 80% tarcze kola plastiki nówka salon.
Niema osłony pod silnik i delikatnie pękniety przedni reflektor.nie przeszkadza to w niczym i jak jest więcej niż 7 stopni ciepła to przebieg rośnie.
NIEPRAWDA JEST ze jest zła dostępność czesci,mam sklep w niemczech który przysyła mi każda najmniejsza sróbke w 4 dni.Częsci nie są przesadnie drogie a silnik wbrew pozorom jest żywotny.Anglicy robią cywilnie po 10000tys km bez jakiej kolwiek odbudowy.tłoki żyją do 14 tys a, korbowodów nie wymieniamy nigdy Trzeba po prosty wymieniać olej co 600km musowo(wchodzi 1.2 litra, osobno w jest do skrzyni,i przestrzegać pewnych zasad o których pinformuje a sprzęt będzie służył dłuugo)Nie wiem jak z serwisem na torze bo nie jestem zawodnikiem.Przyszłemu włascicielowi gwarantuje serwis tego silnika na wieki wieków,a znam go na wylot i jestem mechanikiem.
Cena 14tys do negocjacji na osłone i szkło lampy.Dokumenty niemieckie.więcej info udzielam telefonicznie.513388309 Sprzedaje z myślą kupna ktm525sm tym troche jezdziłem i dam rade:)
Linki do zdjec.
[url]http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/61010_454394164620132_626842257_n.jpg[/url]
[url]http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/574819_457111667681715_1024963575_n.jpg[/url]