Temat: Kupię Berga, Husqe albo Ktm
Jak w temacie, kupie sm - berga, husqe albo ktm(exc,smr). Może być bez rejestracji, fundusz do 15tysi.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię Berga, Husqe albo Ktm
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jak w temacie, kupie sm - berga, husqe albo ktm(exc,smr). Może być bez rejestracji, fundusz do 15tysi.
Noooo, to w końcu będzie coś do zabawy:)
Jak w temacie, kupie sm - berga, husqe albo ktm(exc,smr). Może być bez rejestracji, fundusz do 15tysi.
No! W końcu się ujawnił :-)
Coś czuje że w Radomiu w przyszłym roku będzie huczec.
sprzedaj kilka butelek dozbieraj 1500 i bier tego
[url]http://moto.allegro.pl/husaberg-fe-550-fs-supermoto-nie-ktm-yamaha-honda-i2821408146.html[/url]
Fidu no wreszcie, ciśnienie zżerało mnie cały sezon.
Sarar, będzie huczeć, chyba jak będę tulił glebe:O w końcu całkiem inna jazda, ale doczekać się nie mogę.
Raku, myślałem o nim, nawet kumpel go oglądał, wygląda na zadbanego, tylko co jak za chwile(14mth) trzeba wyłożyć hajs na remont, a budżetu jest ile jest. Może kupić coś tańszego, zrobić remont i mieć spokojną głowę. A sprzęt nie musi być jakiś super piękny, na tor tylko i dla leszcza to i tak milion gleb zaliczy pewnie.
Za ile godzin? Chłopie zapomnij do 200 dobijasz i nie zaglądasz!
Za ile godzin? Chłopie zapomnij do 200 dobijasz i nie zaglądasz!
wg serwisówki przy 90 się zagląda do silnika i wymienia niektóre rzeczy, nie mam jej tutaj bo bym wrzucił skan
W 570 wymiana tłoka co 90 ale chyba nikt tego nie robi :)
W 570 wymiana tłoka co 90 ale chyba nikt tego nie robi :)
A pózniej nagle wybucha silnik i krążą dziwne historie na temat motocykli... że to się psują ,żle działają,wybuchają itd,itp...
Serwisówka przewiduje ostrą sportową jazdę jak ktoś tylko sobie pyrka to po 180 tłok pewnie będzie w sam raz do wymiany.
ZTCW to nawet serwisy się tego nie trzymają bo tłok igła po 90, tak samo jak regulacja zaworów niby co 15mth, a po 150 cały czas trzymają jak na początku :)
Żeby nie było jak dojadę chociaż do tej setki to tłok wymienię, ale ja już mam takie podejście i waluty na sprzęta nie żałuje :)
jak ktos przewidzail zem aterial po 90 godzinach pracy sie zmeczy to znaczy ze sie zmeczy i nalezy to wymienic a to ze maja nalozona jakas tam rezerwe to nic nie znaczy , pozniej tak jak fidu pisza kraza jakies chore plotki ze cos sie rozpada i wybucha ... rpoblemy z motocyklem w 99% zaczynaja sie od wlasciciela
subek napisał/a:W 570 wymiana tłoka co 90 ale chyba nikt tego nie robi :)
A pózniej nagle wybucha silnik i krążą dziwne historie na temat motocykli... że to się psują ,żle działają,wybuchają itd,itp...
X2
subek napisał:
ZTCW to nawet serwisy się tego nie trzymają bo tłok igła po 90, tak samo jak regulacja zaworów niby co 15mth, a po 150 cały czas trzymają jak na początku :)
I to następny przyczynek do legendy:
"Te Bergi to są chujowe, serwisowany, zadbany a wytknął girę"
No bądźcie mili, nie mówicie że zmieniacie tłoki tak często jak jest w serwisówce, to nic innego jak zarobek firmy na częsciach zamiennych bo na sprzedaży samego motocykla wiele nie zarabiają.Przykład JACY 20000-25000 tys km co daje w przybliżeniu 250Mth a niech sam napisze jaką selekcje bedzie zakładał. . . i niech mi nikt nie pisze że ''pyrkał 60 na godzine'' bo sie obraże :D
Jednak będzie selekcja B. Szczerze można wbić w selekcję A tłok do cylindra ale jednak radzą, żeby delikatnie przehonować pod selekcję B i mieć spokój na kolejne min. 2 sezony. Tak to bym musiał w połowie lub pod koniec 2013 roku na pewno wymieniać a szkoda jednak nicasilu.
Podczas przybliżonych oględzin wyszło, że trzeba wymienić wałek wyrównoważający bo się zużył. Kupiony używany w super kondycji za 250 zł. więc sytuacja uratowana.
Ale prawda jest taka, do samego końca motocykl nie brał oleju, moc taka sama jak w momencie gdy kupiłem. Głowica w BDB stanie, skrzynia bez wkładu. Olej wymieniałem 3 - 4 razy w sezonie.
Koszty na chwilę obecną to - nowy tłok, nowa korba, wymienione wszystkie łożyska w karterach (profilaktycznie), wymieniony wałek wyrównoważający, honowanie. Tłok wossner, Korba Hot-Rods, łożyska wału Hot-Rods i reszta. Koszt mniej więcej można przeliczyć...
Moto latane po autostradzie, gumy i stopale przy każdej okazji, latany w terenie itp. Zawsze moto rozgrzewane i nigdy nie kręcone pod czerwone pole. Dolny i średni zakres + zmiana biegów na kole z użyciem sprzęgła to moim zdaniem podstawa żywotności silnika.
Kupić moto z mega fartem, użytkować z głową i jest radość.
Ten Berg od Raka z linku jest rewelacyjny. Nie jest to czasem FS 650?
Pytania?
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię Berga, Husqe albo Ktm
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 80 zapytań