1

Temat: xbox 360

hej. mam pytanie do osob ktore sie orientuja w temacie..bo ja jestem zielony.
Mam xboxa przerobionego, wsadzilem do niego plyte z najnopwsza wersja ufc i wyswietlila mi sie aktualizacja.. nie swiadomy zagrozenia zaakceptowalem.. chwile pozniej wyswietlil sie błąd aktualizacji i tak juz zostalo...
zanioslem xboxa do naprawy... w serwisie leżał miesiąc po czym gosc powiedzial mi że nie da sie go naprawić bo przegrzala sie grafika (czy cos w tym stylu)... moje pytanie: czy jest to możliwe? xbox zanim wlozylem plyte byl wylaczony po wlozeniu plyty chodzil moze 1-3minut pozniej go wylaczylem... wiec wydalo mi sie dziwne ze gosc mowi ze go przegrzalem... a od kilku znajomych dowiedzialem sie niedawno po tym ze w tym serwisie rozne walki robia... Chcialem wiec zasiegnac opinii osob ktore maja pojecie na ten temat bo ja nie mam i nie chcialbym bezpodstawnie robic tam zamieszania..
pozdro

http://www.youtube.com/watch?v=0XLmYxAXYnU

2

Odp: xbox 360

Z tego co mi wiadomo przerobione Xboxy często padają

SmKTM terrOR #136

3

jezeli masz przerobionego a wlozysz oryginalna gre i wlaczysz aktualizacje to musisz na nowo przerobic , powinno dzialac , kumpel tak mial niechcaco zaaktualizowal i musial na nowo przerobic ;d

Rieju rr 50 sm / NSR125 / Husqvarna TE 250 !

4

I bardzo dobrze, będzie nauczka żeby nie piracic.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

5

Ricko chciałeś przyoszczędziłeś przerabiając konsole to masz :P

SmKTM terrOR #136

6

a wy tacy bogaci że za swoje zarobione oryginały kupujecie ?? filmów nie ściągacie tylko wszystko kupujecie ?? czy hipokryzja przez was przemawia ??

7