91

Odp: Argumenty za i przeciw SM. Kłopoty z wstrętną mentalnością ludzi etc.

Cała wikipedia...

WR 450 F
GSXR 1100

92

Odp: Argumenty za i przeciw SM. Kłopoty z wstrętną mentalnością ludzi etc.

Dokładnie wikipedia... bzdury piszą 100dB to przy 1.5 tyś obrotów czy przy 14 tyś ? głupota podawać tak niesprecyzowane dane.

-Indywidualne okleiny z własnym wzorem cały motocykl. Zainteresowanych zapraszam na PW.
-Spawanie wydechów, aluminium, metali kolorowych, usuwanie wgniot z dyfuzorów, piaskowanie i toczenie dorabianie zamienników itp. Zainteresowanych zapraszam na PW.
No price counts, counts a common passion and your joy ; ))

93 Ostatnio edytowany przez RR (2012-11-22 08:17:31)

Odp: Argumenty za i przeciw SM. Kłopoty z wstrętną mentalnością ludzi etc.

I przede wszystkim jakiego motocykla. Musicie wziąć pod uwagę, że ta tabela jest MOCNO orientacyjna, nie napiszą przecież np. "KTM EXC 525 bez tłumika, z tytanowym kolektorem Akrapovica przy 4500 obr/min", bo co by to niezorientowanym w temacie dało? Co do tego helikoptera też wiadomo, że są różne - większe, mniejsze, z kilkoma wirnikami itd., prędkość i parametry wirnika też nie są podane. To jest tylko po to, żeby sobie mniej więcej wyobrazić jak ta skala wygląda - wielu nie wie, że jest logarytmiczna i 2* więcej dB nie oznacza 2* głośniej (a dużo więcej niż 2*).

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)