1

Temat: Supermoto (trochę do wszystkiego)

Witam. Szukam swojego pierwszego supermoto do 10-11tyś max. Będę je używał tylko do dojazdów do pracy sklepu w mieście itp. Czasami w jakimś lesie ale rzadko. Chodzi mi o to żeby łatwo można było pokonac schody i jakieś inne przeszkody których ścigaczem nie dam rady pokonac. Jak to jest z tymi remontami? Bo remonty co sezon mnie trochę przerażają... Podobały mi się aprilie svx 450/550 ale remonty częste i brak części trochę mnie zniechęciły. Jakie supermoto było by odpowiednie? I w których były by rzadkie remonty przy mojej jeździe?

2

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

:D opcja szukaj nie boli

https://www.bikepics.com/members/81

3

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

delta napisał/a:

:D opcja szukaj nie boli

zaczyna się robić jak na innych forach, gdzie przychodzą nowi ludzie i zakładają tematy jakich miliony, a później trzeba tak odpowiadać ;D

Szymon88 odpowiedź na Twoje pytanie brzmi LC4 albo DRZ, ja wybrałbym LC4

Husa Husa HUsaaabeeerg :D

4

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

Ja będę miał swoje na sprzedaż tylko na brudasach 640 99 rok :o

Czemu ten Pan pojechał? - https://bit.ly/2VlprSp

5 Ostatnio edytowany przez tadzik (2012-11-15 20:46:13)

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

Pawian napisał/a:

Szymon88 odpowiedź na Twoje pytanie brzmi LC4 albo DRZ, ja wybrałbym LC4

ja też wybrałbym LC4
pszczelarz sprzedaje LC4
nie pytaj dlaczego - poszukaj na forum.

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

6 Ostatnio edytowany przez Szymon_88 (2012-11-16 08:10:16)

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

Ok Drz lub LC4. Jeśli tak mówicie to na pewno tak jest. Lc4 ile wytrzyma przy takiej jeździe? I remonty są tańsze niż aprili? Dobry egzemplarz do mojej kasy dostanę? A i jak patrzyłem to LC4 640 na sucho waży 140kg drz troszkę mniej. Ktm nie wydaje się toporny?

Edit: LC4 jest 690 660 640 duża jest miedzy nimi różnica? I którym się zainteresować?

7

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

Remonty w LC4 są rzadkie - jakieś 60 - 70 tys. km powinien dać radę zrobić. Cena remontu za to nie jest niska - zależy zresztą ile jest do roboty. W tej cenie powinieneś drapnąć zadbaną LC4 - mi się udało niecałe 2 lata temu. KTM jest dość duży i ciężki - to fakt, ale z jazdy jest spora radocha;] 690 to całkiem inna konstrukcja, nie do dostania w tej kasie. 660 - wieksza pojemność, brak rozrusznika, brak wałka wyrównoważającego, alu subframe, mniejszy bak, gaźnik Keihin FCR - ogólnie najchudsza i najmocniejsza LC4. 640 ma tak naprawdę pojemność 625 ccm, większy bak, rozrusznik elektryczny, wałek wyrównoważający i gaźnik Mikuni BST (chyba że ktoś zmieni na FCR - osobiście zmieniłem i jak dla mnie to właściwie obowiązkowa rzecz do zrobienia). Ma też rzadsze interwały serwisowe (olej, zawory) i obieg oleju w ramie. Jest jeszcze wersja pośrednia, 625, czyli ele rozrusznik, FCR, mniejszy bak i brak obiegu oleju w ramie.

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

8

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

ja mam u siebie dellorto z pompką i też śmiga jak dziki :)

Czemu ten Pan pojechał? - https://bit.ly/2VlprSp

9

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

RR napisał/a:

Jest jeszcze wersja pośrednia, 625, czyli ele rozrusznik, FCR, mniejszy bak i brak obiegu oleju w ramie.

ja mam 625 i mam obieg oleju w ramie.

KTM 625 SMC

10 Ostatnio edytowany przez tadzik (2012-11-16 13:08:17)

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

różnice w LC4
[url]http://forum.supermoto.pl/topic18791-czym-sie-roznia-modele625-640-660.html[/url]

posty odpowiadające co kupić, w tym porównania KTM'a z Husqvarną, DRZ'etą, itp.
[url]http://forum.supermoto.pl/topic21667-jakie-sm-wybrac.html[/url]
porady LC4
[url]http://forum.supermoto.pl/topic21455-ktm-lc4-640-porady.html[/url]
LC4 czy DRZ
[url]http://forum.supermoto.pl/topic18201-ktm-lc4-czy-drz-400-aby-nie-bylo-nudno.html[/url]
co by tu kupić
[url]http://forum.supermoto.pl/topic16323-no-wlasnie-co-by-tu-kupic.html[/url]
LC4 czy husqa
[url]http://forum.supermoto.pl/topic16231-ktm-640-lc4-czy-husqvarna-sm-610.html[/url]
xr/lc4/drz
[url]http://forum.supermoto.pl/topic16104-xr650r-vs-lc4-vs-drz.html[/url]

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

11

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

Szymon_88 napisał/a:

Witam. Szukam swojego pierwszego supermoto do 10-11tyś max. Będę je używał tylko do dojazdów do pracy sklepu w mieście itp. Czasami w jakimś lesie ale rzadko. Chodzi mi o to żeby łatwo można było pokonac schody i jakieś inne przeszkody których ścigaczem nie dam rady pokonac. Jak to jest z tymi remontami? Bo remonty co sezon mnie trochę przerażają... Podobały mi się aprilie svx 450/550 ale remonty częste i brak części trochę mnie zniechęciły. Jakie supermoto było by odpowiednie? I w których były by rzadkie remonty przy mojej jeździe?

Z dziobaka byłbyś zadowolony.

EXC-F 250
Tymczasowo bez supermoto

12

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

a selniesz mu za 11k?;D

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

13

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

Koso napisał/a:

a selniesz mu za 11k?;D

Zależy mi na sprzedaży ale nie aż tak :)

EXC-F 250
Tymczasowo bez supermoto

14 Ostatnio edytowany przez Szymon_88 (2012-11-16 16:17:05)

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

Dzięki wam za wszystkie odpowiedzi, i cierpliwość dla mojej osoby. Czyli najlepszym wyborem dla mnie chyba by był ktm 660. A jeszcze mam pytanko co to jest "dziobak"?

15

Odp: Supermoto (trochę do wszystkiego)

Dziobak to taki KTM, jaki ma na sprzedaż kolega "sarar"
Motocykl taki charakteryzuje się dziobem z przodu ;p