16

Odp: ktm 525 sm minimum 2006 ?.hm

bo w PL dobre sprzęty się nie sprzedają
ponieważ ludziom cena nie odpowiada

najlepiej by kosztował co trup a był nowy jednocześnie

sprzedam części :
DRZ 400 , KTM EXC 400 / 520 / 525
zamienię koła enduro na koła SM
gg 6777220

17

francuz570smr napisał/a:
balagan napisał/a:

Dzięki Francuz!!
Chciałem jechać ogladać tego SIX Daysa, tylko jest trochę daleko

nom to poczekaj raczej coś lepszego się znajdzie lub kopić do remontu i tyle  :) chociaż wiesz co masz .

jeżdżę na crossach od 7 roku zycja , nie znaczy to ze jestem pro i ze mam skaner w oczach ale wiem i widzę /cenie każdą dobra robotę . a po takich opisach nic nie można się spodziewać hehe :)

i jak pana  który niby już ściąga moto od 10 lat pytasz o regulacje zaworów tłok itp a on na to --------> ODPALA JEŹDZI CZEGO MAM CHCIEĆ WIĘCEJ haha(może tego ze za 13500 zl  powinien lub MUSI być idealny bo  to jest taki max za ten rok ..) , niestety buraków nie mało ...
tyle ze pan bierze to zzaaa granicy za 1500 euro i sprzedaje prawie 3500 euro tez  czego ma chcieć więcej ! hehe zawsze jest powód   sprzedaży za granica .. nikt głupi nie sprzeda spreta igły  chodź by ze  np we Francji moto sa dużo dorsze i ze jak by francuz wystawił za 2000 euro to by poszła w nast godzinie :)

mogę wam wysłać linki igiełek z Francji a sami zobaczycie :)

Jak kupiłem od handlarza "pali, jezdzi wszystko ok" moto z angli, exc 525 04r  od razu po kupnie rozbiórka silnika i co? LALA,  takze nie wszystkie sprzety od handlarza to zlom.

525 EXC

18

balagan napisał/a:

Hasło handlarzy w PL "bedzie pan zadowolony" nie przemawia do mnie;)

Francuz jak znajdziesz jakas ciekawa oferte to daj znac. Mam busa to mozna poleciec po ciekawe sprzety za granice:)
Szukam 525 juz z 3 miesiace i nadal nic:(

Kumpel uzytkownika Dzinkss ma ładna sztuke  525 do sprzedania z tego co pamietam odezwij sie do niego to da Ci namiar

525 EXC

19

balagan napisał/a: