Odp: [K] KTM EXC 400/450 do 2006 roku
Ok - to byłem looknąć te :
[url]http://moto.allegro.pl/ktm-exc-450-2004r-zarejstrowany-oplacony-stan-bdb-i2719547993.html[/url]
Wg mnie nie warto - bardzo głośno klepie coś w głowicy - jakby luźne zawory w maluchu ;) (może tak ma być ale było to sporo głośniej niż dwóch innych, które widziałem), trochę rdzy ale do przeżycia. Do wymiany łożyska w kołach i główka ramy, luz na dolnym łożysku PDS, krzywa felga przód.
Kompletnie łysa guma z tyłu - przód w miarę.
Koleś wymieniał olej co 30/35 mth - wg mnie powinno sie co 15.
Nie jestem pewny ale wydaje mi się że chyba cos jest z lampą z przodu nie tak - jakby szybka była inna - ale nie na 100% - bo rzuciło mi się to w oczy dopiero przy dwóch następnych katach.
No klu - prosiłem aby był zimny - a jak przyjechałem to był ciepły i to mnie ostatecznie zniechęciło
Dwa pozostałe :
[url]http://moto.allegro.pl/ktm-400-exc-rejetracja-i2704551047.html[/url]
[url]http://moto.allegro.pl/ktm-exc-525-rejestracja-i2728147463.html[/url]
Oba u jednego handlarza sprowadzone z anglii. Jak przyjechałem oba zimne odpaliły 525 od kopa (słaby aku) a 400 z dotknięcia .
Oba mają rdzę (niestety Angole)- 525 więcej - szprychy w kole tył .
400 chodzi dużo ciszej od 525, a oba znacznie ciszej od 450 opisanej wyżej.
400 ma trochę krzywy błotnik z przodu i tyłu i jakoś dziwnie brudny silnik - ale to kosmetyka.
Oba nie kopcą palą z kopa czy rozrusznika, zero luzów na zawiasie i wszystkich łozyskach.
400 ma napęd do wymiany ale za to prawie nowe opony.
Jeżdżą fajnie, tak lekko w porównaniu do DRZ ty - szczególnie to 525 zap...dala niemiłosiernie (włożyłem 6 przy bardzo małej prędkości - zaklekotał łańcuchem i poszedł jak z procy :) ).
Ta 400 ponoć 200 mth - 6000 na liczniku przebiegu - ale czy to chyba w milach bo angol - nie znam się - może ktoś się wypowie.
400 - jest do oddania 13500 i nie chce gadać mniej - wg mnie trochę za drogo.
525 za 12 tys- to też nie jest mało - a 525 ma nowe okleiny na baku.
Oba do rejestracji - do obu może być wystawiona FV - wiec rejestracja ok 200 zł.
Nie znam się za bardzo na silnikach katów - więc moja ocena może być nie miarodajna.