1

Temat: Husqvarna Sm 125 S

Witam.
Mój znajomy jest posiadaczem Husqvarny Sm 125 S, w której niedawno zrobił kompletny remont silnika. I tu jest moje zapytanie :
Ile najlepiej zrobić KM aby dobrze ja dotrzeć ? Jaka prędkość ? Jakie wysokie obroty ?

Z góry dzięki.

Pozdrawiam.

P.s. Jeżeli nie ten dział proszę o przeniesienie.

2

Odp: Husqvarna Sm 125 S

Ja na jego miejscu jeździł bym normalnie, tylko unikał wysokich obrotów przez jakieś 100-200km.

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

3

Odp: Husqvarna Sm 125 S

Są różne szkoły docierania jedni docierają na wolnych obrotach i chodzi normalnie.
Są i tacy co docierają na wysokich obrotach "docieranie na ostro" i wtedy są lepsze wyniki.
Niestety jest ryzyko ze jak nie umiesz to zrąbiesz sprawę... ja pierwszy raz przytarłem tłok ;]
ale mimo wszystko wole na wysokich obrotach ale nie ciągle tylko okresowo.

-Indywidualne okleiny z własnym wzorem cały motocykl. Zainteresowanych zapraszam na PW.
-Spawanie wydechów, aluminium, metali kolorowych, usuwanie wgniot z dyfuzorów, piaskowanie i toczenie dorabianie zamienników itp. Zainteresowanych zapraszam na PW.
No price counts, counts a common passion and your joy ; ))

4 Ostatnio edytowany przez I/JG53_Pogo (2012-10-24 08:23:31)

Odp: Husqvarna Sm 125 S

Metody są różne ale  jest jedna niezmienna  zasada nie przegrzać !
A na początek bardzo krótkie trasy które stopniowo zwiększasz ;)

Zresztą teorie żeby nie kręcić moto na obrotach można sobie wsadzić między mchy i paprocie.
Zimny silnik ii tak na issaniu dostaje wysokie obroty po to by pompa olejowa szybciej zabrała.

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

5

Odp: Husqvarna Sm 125 S

Ja ostatnio docierałem apke 300 km na wolnych

________________________________________________

http://www.youtube.com/user/suuperocker?feature=mhee
https://www.facebook.com/SuuperRocker

6

Odp: Husqvarna Sm 125 S

No i podstawa to żeby w mieście nie docierać bo na światłach lipa choć teraz to już nie ma znaczenia bo nie ma takiej temperatury :)
Najlepiej pojechać gdzieś w trasę i na rożnych obrotach jeździć przyspieszać zwalniać i co jakiś czas przerwę mu dać.

-Indywidualne okleiny z własnym wzorem cały motocykl. Zainteresowanych zapraszam na PW.
-Spawanie wydechów, aluminium, metali kolorowych, usuwanie wgniot z dyfuzorów, piaskowanie i toczenie dorabianie zamienników itp. Zainteresowanych zapraszam na PW.
No price counts, counts a common passion and your joy ; ))