1

Temat: SuperMoto for me.

Heloł.. Jako że zarejestrowałem się tu abyście pomogli mi w wyborze moto dla mnie, uprzejmie proszę was o rady i sugestie co do 2-óch kółek dla mnie.. Teraz trochę o mnie - Latać, latałem za łebka skuterem suzuki kataną, w pózniejszym okresie przesiadłem się na MZ ETZ 150, lecz jakiś czas temu sprzedała się. Dysponuję funduszem do 8000 zł., lecz jeśli będzie trzeba dołożę do dychy... Moje gabaryty to: 188cm. przy 95kg.
Czekam na wasze jakże cenne rady! ;D
Pozdr.

Robię krok w tył, by zrobić dwa do przodu..

2

Odp: SuperMoto for me.

Odpowiedź Standardowa to DRZ SM czy też KTM LC4 :)

Cagiva  SM 125-> Suzuki Rm 250-> Gasgas TXT PRO 280

3

Odp: SuperMoto for me.

Jak kupisz LC4 to będziesz szczęśliwy i już nigdy nie zmienisz, a jak kupisz DRZ to zaraz po kupnie będziesz patrzeć komu go opchnąć :D

Husa Husa HUsaaabeeerg :D

4

Odp: SuperMoto for me.

Oczywista oczywistość
KTM LC 4 !

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

5

Odp: SuperMoto for me.

LC4 ma tylko 1 wadę: jest ciężki.

"Ride it, like You stole it"!

6

Odp: SuperMoto for me.

Jakby był lżejszy to inne motocykle by nie istniały ;)

Husa Husa HUsaaabeeerg :D

7

Odp: SuperMoto for me.

no następny rider z wrocławia.
polecam LC4 - dobra rzecz.
tak w ogóle jeździłeś kiedyś na SM ?

KTM 625 SMC

8

Odp: SuperMoto for me.

witam dlaczego mówicie ze LC4 bedzie dobre? pytanie moze dla was wydać sie głupie ale ja nigdy nie miałęm KTMa i jestem ciekawy co w nim takiego dobrego?

9 Ostatnio edytowany przez tadzik (2012-10-25 14:55:38)

Odp: SuperMoto for me.

LC4 to mocny motocykl, niewysilony, fajnie jeździ od dołu, mimo wagi dobrze się prowadzi, łatwy w serwisowaniu, duża dostępność części, serwisy olejowe co 5k kilometrów,a ich koszt nie zabija ludzi :)
jedyny minus -dla niektórych- to kultura pracy tego silnika - skrzynka z narzędziami

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

10 Ostatnio edytowany przez Qbol (2012-10-25 16:40:45)

Odp: SuperMoto for me.

Siemka. Ja latam MZ ETZ 250 i od dwóch dni mam też KTM-a  LC4. Kultura pracy nie jest taka zła jeśli masz głośny wydech, który to zagłuszy ;D. Drgania natomiast są mniejsze niż w Etce. Musisz się przejechać żeby się dowiedzieć czy Ci to odpowiada. Ja jestem zachwycony :D . Waga porównywalna do MZ 250.

KTM SMC 660

11

Odp: SuperMoto for me.

Nie, nie miałem przyjemności latania SM ale wiem że jest to typ motocykla którym się jaram od jakiegoś czasu, który niesie za sobą wiele kompromisów oraz cech których nie mają inne moto.. ;P No wiesz jak chcesz możesz dać mi się karnąć swoim po to tylko bym upewnił się w swoim przekonaniu :)
Dołączam się do pytania kolegi vip1705 wydawało mi się że kupno KTM wiąże się z częstymi pobytami moto w serwisach i drogimi częściami.. Mogę się mylić, jeśli to robię sprostujcie mnie, lecz nie opitalajcie bo dopiero zaczynam przygodę z SuperMoto.. ;)

Robię krok w tył, by zrobić dwa do przodu..

12

Odp: SuperMoto for me.

LC4 dobry sprzęt. A wibracje kwestia przyzwyczajenia i ułożenia stóp na stopkach :D
Ostatnio na zlot dotarłem na kołach 600 km w jedną stronę + 500 na weekendzie z ekipą i 600 back. Nawet na siedzenie nie narzekałem :)

Czemu ten Pan pojechał? - https://bit.ly/2VlprSp

13

Odp: SuperMoto for me.

Serwisować możesz sam jeśli w miarę ogarniasz temat. Serwisówka i jechane.

KTM SMC 660

14

Odp: SuperMoto for me.

Serwisowe sprawy sam bym sobie robił, chodzi mi bardziej że jeśli miało by się coś poważniejszego zepsuć to bym musiał raczej już oddać w ręce jakiegoś mechanika bo sam raczej bym nie ogarnął tematu..

Robię krok w tył, by zrobić dwa do przodu..

15

Odp: SuperMoto for me.

Jeśli chodzi o LC4 to poczytaj jest duzo tematów na forum odnosnie serwisowania i problemow. A przjezdzka po parkingu nic Ci nie da - musialbys sie przechac jakis odcinek zeby ocenić. Fakt troche telepie ,ale wydaje mi sie ze jest to swego rodzaju urok tego motocykla, zależy kto co lubi. Tak czy siak fajny sprzęt warty polecenia. Jak bedziesz dbał to na pewno bedzie dlugo służył.

KTM 625 SMC