Odp: Uchwyt do przewozu motocykla
szczerze mówiąc ja jakoś nie wierze tym uchwytom do haka, ja mam zrobiony patent do ramy samochodu, i podobnie można zrobić do samochód które nie posiadają ramy, jest trochę z tym roboty ale wygląda solidnie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Uchwyt do przewozu motocykla
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
szczerze mówiąc ja jakoś nie wierze tym uchwytom do haka, ja mam zrobiony patent do ramy samochodu, i podobnie można zrobić do samochód które nie posiadają ramy, jest trochę z tym roboty ale wygląda solidnie
Aleksander.mx napisał/a:Wydaje mi sie ze cos takiego lepsze niz to z allegro:
A kupisz coś takiego w polsce? Wydaje mi sie że oby dwa mocowania są dobrym rozwiązaniem, a napewno znacznie lepszym niż to co zaproponował kuntaknite :)
MEPH napisał/a:Kiedyś przeglądając allegro, trafiłem na coś takiego:
[url]http://allegro.pl/podnosnik-transporter-motocykla-nowosc-mega-hit-i2666020362.html[/url]Dokładnie o to mi chodziło w wcześniejszym poście :)
Wszystko jest dokładnie tak jak trawer mówi, sam się kiedyś tym interesowałem.
Musi posiadać oświetlenie i nie może ileś tam wykraczać poza pojazd (chyba szerokość nie może przekracza 250 cm).
Taki uchwyty z szyną można dostać bez problemu w europie, zajmuje się tym kilka firm, ale ceny są wysokie (ok 4 tys. złotych z wysyłką), więc sam doszedłem do wniosku, że jakbym kupował coś do przewozu motocykla to lepiej kupić, po prostu zwykłą przyczepkę, wyjdzie taniej i mniej problemowo, nie mówiąc o tym, że można przewieźć dwa motocykle, pasuje do każdego samochodu (bez specjalnego mocowania do ramy) i są pewniej zabezpieczone :)
Mnie zmusiły idiotyczne przepisy w tym kraju do tego abym zrobił sobie uchwyt na moto bo jebusy zrobiły przepis, że jak DMC zestawu pojazdów przekracza 3,5 tony to jestem traktowany jak ciężarówka która niszczy drogi i muszę wykupić haracz w postaci Viatola (opłaty za samochód osobowy z przyczepką takie jak za tira) czyli DMC w papierach samochodu mam 3035 kg + DMC przyczepki lekkiej 750kg więc powyżej 3,5 tony. Przyczepka jest dobrym rozwiązaniem bo jeszcze graty można załadować ale niestety Pańtwo ogranicza mi wolność hehehehhe
to są zdjęcia które obiecałem, do tego dochodzi jeszcze listwa oświetleniowa
[url]https://plus.google.com/photos/104522005081019522925/albums/5736920147144757265?banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/104522005081019522925/albums/5736920147144757265[/url]
to są zdjęcia które obiecałem, do tego dochodzi jeszcze listwa oświetleniowa
[url]https://plus.google.com/photos/104522005081019522925/albums/5736920147144757265?banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/104522005081019522925/albums/5736920147144757265[/url]
Niezła opcja. Ciekawe czy w osobowym aucie coś takiego by się sprawdziło przy masie motocykla około 110 kg.
Wygląda bardzo ładnie.
trawer napisał/a:to są zdjęcia które obiecałem, do tego dochodzi jeszcze listwa oświetleniowa
[url]https://plus.google.com/photos/104522005081019522925/albums/5736920147144757265?banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/104522005081019522925/albums/5736920147144757265[/url]Niezła opcja. Ciekawe czy w osobowym aucie coś takiego by się sprawdziło przy masie motocykla około 110 kg.
nigdy się nie zastanawiałeś dla czego na haku w osobówkach jest napisane max. nacisk 70 kg??
przecież sam hak wytrzyma dużo więcej...
teraz pomyśl jeszcze raz...
dla ułatwienia dodam że jeśli masz poloneza to możesz dołożyć dodatkowe pióra :)
sarar napisał/a:trawer napisał/a:to są zdjęcia które obiecałem, do tego dochodzi jeszcze listwa oświetleniowa
[url]https://plus.google.com/photos/104522005081019522925/albums/5736920147144757265?banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/104522005081019522925/albums/5736920147144757265[/url]Niezła opcja. Ciekawe czy w osobowym aucie coś takiego by się sprawdziło przy masie motocykla około 110 kg.
nigdy się nie zastanawiałeś dla czego na haku w osobówkach jest napisane max. nacisk 70 kg??
przecież sam hak wytrzyma dużo więcej...
teraz pomyśl jeszcze raz...dla ułatwienia dodam że jeśli masz poloneza to możesz dołożyć dodatkowe pióra :)
To, że przód auta będzie odciążony jest oczywiste. Pytanie jak to wpłynie na prowadzenie samochodu - teorię znam, pytanie czy ktoś praktykował takie rozwiązanie w osobowym aucie.
Tak sobie szukam alternatywy dla przyczepki bo tej nie mam gdzie trzymać :/
Wiecie Chłopaki ja z przodu mam silnik V8 więc przeciwwaga jest :) ale i tak, jak zapierdzielam po naszych "równych" drogach to wale światłami po drzewach jak rozbuja się samochodzik, a w osobówkach mogłoby być ciekawie, stawianie na dwa koła to by była jazda :), sposób też jest - zamontować rolki do uchwytu hehehehe :)
Tak czy inaczej , trzeba testować na "żywym organizmie" może nie tak źle będzie :)
Uchwyt ciekawy. A może się orientujesz ile on waży?
Bondek napisał/a:sarar napisał/a:Niezła opcja. Ciekawe czy w osobowym aucie coś takiego by się sprawdziło przy masie motocykla około 110 kg.
nigdy się nie zastanawiałeś dla czego na haku w osobówkach jest napisane max. nacisk 70 kg??
przecież sam hak wytrzyma dużo więcej...
teraz pomyśl jeszcze raz...dla ułatwienia dodam że jeśli masz poloneza to możesz dołożyć dodatkowe pióra :)
To, że przód auta będzie odciążony jest oczywiste. Pytanie jak to wpłynie na prowadzenie samochodu - teorię znam, pytanie czy ktoś praktykował takie rozwiązanie w osobowym aucie.
Tak sobie szukam alternatywy dla przyczepki bo tej nie mam gdzie trzymać :/
w osobówkach zazwyczaj nacisk na hak wynosi zazwyczaj 75kg i nie chodzi tutaj tylko o to ze swiatla beda swiecic po drzewach bo od tego jest regulacja (el, czy tez manualna przy lampie) ale głownie o to ze taki hak jest montowany do podluznic,elementow nosnych i to o ich granice wytrzymalosci chodzi wiec takie cos: [url]http://allegro.pl/podnosnik-transporter-motocykla-nowosc-mega-hit-i2666020362.html[/url] według mnie to porazka poniewaz moto z plynami niech wazy +-120kg do tego dzwignia jaka sie robi przez odleglosc motocykla od mocowania daje co najmniej 200kg nacisku tak na oko. Cos takiego jak ma {b]Trawer[b/] wydaje sie pewniejesze, o ile solidnie przymocujemy do podwozia.
Uchwyt ciekawy. A może się orientujesz ile on waży?
szczerze mówiąc nie wiem ale na lekko dźwigam go, może około 20-30 kg to jest maks, chodzi o to aby nie wystawał za daleko od samochodu bo robi to niezłą dźwignię, a jeżeli chodzi o mocowanie do osobówek to należałoby zrobić na stałe uchwyty do konstrukcji nośnej samochodu i cały stojak na motocykl wsuwać do tych uchwytów, tak ja mam zrobione, odkręcam dwie śruby wysuwam stojak i po robocie a w to miejsce wsuwam hak na przyczepkę (też robiony specjalnie pod te uchwyty) cała operacja trwa 5 minut :)
A w busie, żeby nie mocować pasami taki stojak wystarczy? oczywiście przykręcony do podłogi.
A w busie, żeby nie mocować pasami taki stojak wystarczy? oczywiście przykręcony do podłogi.
NIE
A tył co?? I tak trzeba użyć pasów bo tył będzie latał w górę i na boki jak głupi na dziurach.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Uchwyt do przewozu motocykla
Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 86 zapytań