Odp: KTM 525 problem ze sprzęgłem!!!
jak to nigdy nie bylo czyszczone to najlepiej to odkrec caly silownik, wyjmi tloczek (olej zleci) i wyczysc. Ja mialem b. duzo syfu od strony silnika (niewiem skad sie tam wziol) i blokowalo silownik.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 525 problem ze sprzęgłem!!!
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jak to nigdy nie bylo czyszczone to najlepiej to odkrec caly silownik, wyjmi tloczek (olej zleci) i wyczysc. Ja mialem b. duzo syfu od strony silnika (niewiem skad sie tam wziol) i blokowalo silownik.
No a w tym zbiorniczku ile tego płynu ma być?
Odkreciłem cały wysprzeglik i praktycznie zero płynu może z 10ml odciagnalem strzykawką. Co dalej skręcić to i świeży płyn? Help
Skręć wszystko do kupy i wpompuj od dołu płyn strzykawką - od wysprzęglika w stronę pompy.
Tak jak koleś na tym filmiku. Wyposaż się tylko w dużą strzykawkę - 100ml. Bo jak weźmiesz za małą i będziesz musiał wpompować płyn na dwa razy to będzie dupa.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=envUOnEUJSo[/url]
Skręć wszystko do kupy i wpompuj od dołu płyn strzykawką - od wysprzęglika w stronę pompy.
Tak jak koleś na tym filmiku. Wyposaż się tylko w dużą strzykawkę - 100ml. Bo jak weźmiesz za małą i będziesz musiał wpompować płyn na dwa razy to będzie dupa.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=envUOnEUJSo[/url]
Strzykawke oczywiscie mam ale problem jest taki ze jak próbuje ciągnąć to cały czas mam powietrze w wezyku i troszkę płynu a jak próbuje pchać to płyn wypier.dala mi z pod odpowietrznika, oczywiscie odpowietrznik mam cały czas lekko popuszczony. Może ten odpowietrznik jest felerny i dlatego zgubiłem praktycznie cały płyn?
Bo koleś na filmiku najpierw podciaga sobie płyn do strzykawki po to żeby w wezyku nie było powietrza, powietrze idzie w strzykawke i w tym momencie zaczyna pchać sam płyn już do góry. Dobrze to kminie?
Odkręć klamkę przy pompie przy wpychaniu płynu od dołu - wtedy wchodzi jak po maśle. U mnie z założoną klamką wchodził płyn bardzo opornie, po demontażu klamki zalanie płynu zajęło mi 1min. Powietrze wyjdzie górą same.
Odkręć klamkę przy pompie przy wpychaniu płynu od dołu - wtedy wchodzi jak po maśle. U mnie z założoną klamką wchodził płyn bardzo opornie, po demontażu klamki zalanie płynu zajęło mi 1min. Powietrze wyjdzie górą same.
Dokładnie tak. Klamka opierająca się o tłoczek przeszkadza. Ale pomimo tego i tak płyn wywala przez gwint od odpowietrznika.
Bo koleś na filmiku najpierw podciaga sobie płyn do strzykawki po to żeby w wezyku nie było powietrza, powietrze idzie w strzykawke i w tym momencie zaczyna pchać sam płyn już do góry. Dobrze to kminie?
Jak napełniasz układ to ci to nie przeszkadza bąbelek na początku ponieważ i tak układ jest pusty a po drugie i tak przepychasz większą ilość płynu.
Strzykawke oczywiscie mam ale problem jest taki ze jak próbuje ciągnąć to cały czas mam powietrze w wezyku i troszkę płynu a jak próbuje pchać to płyn wypier.dala mi z pod odpowietrznika, oczywiscie odpowietrznik mam cały czas lekko popuszczony. Może ten odpowietrznik jest felerny i dlatego zgubiłem praktycznie cały płyn?
Ja miałem ten sam problem. Więc wywaliłem odpowietrznik, uciąłem końcówkę strzykawki tak aby wchodziła w otwór po odpowietrzniku i dociskając strzykawkę wpompowałem płyn. Problemu z wyciekiem nie było.
Później wyciągasz strzykawkę szybko wkręcasz odpowietrznik i po zawodach.
[url]http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/odpowietrzenie-wymiana-oleju-w-ukladzie-hydraulicznym,334.html[/url]
Tutaj masz opisane ze zdjęciami co i jak ja w swoim poprzednim sprzęcie KTM EXC 125 2t wymieniałem według tego i wszystko poszło sprawnie i bez problemu jedynie musiałem wykręcić całkowicie odpowietrznik z wysprzęglnika ponieważ nie był zabezpieczony kapturkiem i był zabrudzony w środku wystarczyło troszkę igłą pogrzebać w nim>wydmuchać kompresorem i ok. Olej lałem oryginał MAGURA BLOOD czy jak on się tam nazywa weszło chyba z 25-30ml.
A jaki ten płyn zalac? Oryginał Magury, czytałem coś o jakimś LHM do ciroenów!
Daj spokój z tym LHM, nie polecam, jest za gesty, sprzegło działa mułowato, sprawdziłem ten patent!!!
a ja mam teraz LHMa i nie widze roznicy miedzy motorexem
tylko cena 10x mniejszadot 4 nawet nie probuj tam wlac - uszkodzi uszczelnienia
Kolego jak to nie ma różnicy!? Jak by nie było róznicy to byś miał h... na czole!
sobekkk napisał/a:a ja mam teraz LHMa i nie widze roznicy miedzy motorexem
tylko cena 10x mniejszadot 4 nawet nie probuj tam wlac - uszkodzi uszczelnienia
Kolego jak to nie ma różnicy!? Jak by nie było róznicy to byś miał h... na czole!
Tak to u nas jest większość chce przyoszczędzić tak jak by ten płyn się zmieniało tak często jak w wyczynowym sm olej w silniku, ja za buteleczke 75ml płaciłem 30kilka złotych w moim exc 125 by starczyła na 3 wymiany, więc nie wiem po co ludzie kombinują za olejem citroena itp... nie używałem citroena więc nie będę pisał że to ch...nia.
A jaki ten płyn zalac? Oryginał Magury, czytałem coś o jakimś LHM do ciroenów!
Daj spokój z tym LHM, nie polecam, jest za gesty, sprzegło działa mułowato, sprawdziłem ten patent!!!
Mam oryginał magury blood coś tam, zastanawiam się tylko czy 70ml które mi został wystarczy.
Dzięki wszystkim za pomoc, jutro muszę to ro.jebać bo dzisiaj trochę się zirytowałem i odpuściłem. Najbardziej szkoda mi tylko dzisiejszej pogody, myślałem że pół godzinki i bede fruwał a tu zonk, w sumie było to do przewidzenia. Pozdro
tu masz co i jak w obrazkach
[url]http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/odpowietrzenie-wymiana-oleju-w-ukladzie-hydraulicznym,334.html[/url]
MartinezKtm525 napisał/a:sobekkk napisał/a:a ja mam teraz LHMa i nie widze roznicy miedzy motorexem
tylko cena 10x mniejszadot 4 nawet nie probuj tam wlac - uszkodzi uszczelnienia
Kolego jak to nie ma różnicy!? Jak by nie było róznicy to byś miał h... na czole!
Tak to u nas jest większość chce przyoszczędzić tak jak by ten płyn się zmieniało tak często jak w wyczynowym sm olej w silniku, ja za buteleczke 75ml płaciłem 30kilka złotych w moim exc 125 by starczyła na 3 wymiany, więc nie wiem po co ludzie kombinują za olejem citroena itp... nie używałem citroena więc nie będę pisał że to ch...nia.
niewiem o co to chalo ... to nie oszczedzanie na oleju do silnika
Na pierwsza wymiane kupilem motorexa - dzialal dobrze ponad rok.
LHMa kupilem bo musialem dolewac raz w tyg plynu (rozwalone uszczelnienie silownika - plyn wyciekal do silnika)
zanim ogarnolem silownik kupilem LHMa (29zł za 1L) i poki co na nim jezdze bo dziala i niema roznicy ...
a KTM zaleca MINERALNY OLEJ HYDRAULICZNY i LHM to spelnia
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 525 problem ze sprzęgłem!!!
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 69 zapytań