1

Temat: przerwy w zapłonie

Siema, wiecie może co jest przyczyną przerw w zapłonie(tak sądze) na wysokich obrotach? Przy 130km/h motor zaczyna mi szarpać/dławić się. Moto bez EPC i na przelocie. Po zmniejszeniu obrotów praca silnika wraca do normy.

KTM LC4 640 prestige
Moje zdjęcia z remontu itp. http://s44.photobucket.com/user/rafalkmiec/story

2

Odp: przerwy w zapłonie

Źle wyregulowana mieszanka paliwowo powietrzna?

SM570R była a teraz???

3

Odp: przerwy w zapłonie

Gdyby tak było, to czy problem nie występowałby w całym zakresie obrotów? Silnik bardzo dobrze odpala na zimno i trzyma równe obroty.

KTM LC4 640 prestige
Moje zdjęcia z remontu itp. http://s44.photobucket.com/user/rafalkmiec/story

4

Odp: przerwy w zapłonie

kuntakinte napisał/a:

Gdyby tak było, to czy problem nie występowałby w całym zakresie obrotów? Silnik bardzo dobrze odpala na zimno i trzyma równe obroty.

Od poszczególnych obrotów odpowiedzialna jest odpowiednia dysza - w twoim przypadku dysza główna.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: przerwy w zapłonie

Czyli problem, waszym zdaniem tkwi w składzie mieszanki?

KTM LC4 640 prestige
Moje zdjęcia z remontu itp. http://s44.photobucket.com/user/rafalkmiec/story

6

Odp: przerwy w zapłonie

albo za niski poziom paliwa w komorze pływakowej, regulacja pływakiem

7

Odp: przerwy w zapłonie

Albo przytkane odpowietrzenie zbiornika paliwa.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

8

Odp: przerwy w zapłonie

Nikt nie ma podejrzeń co do zapłonu? Może zawory?

KTM LC4 640 prestige
Moje zdjęcia z remontu itp. http://s44.photobucket.com/user/rafalkmiec/story

9

Odp: przerwy w zapłonie

kuntakinte napisał/a:

Nikt nie ma podejrzeń co do zapłonu? Może zawory?

Podejżeń jest milion.
Na dzień dobry możesz dać mu grubo w dupę na full gazie i tak jadąc jakiś kawałek (nawet jak szarpie) wcisnąć sprzęgło zgasić silnik wykręcić świecę i zobaczyć jaki ma kolor.

Motor masz od niedawna więc nie jest powiedziane, że jest dobrze wyregulowany gaźnik.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

10

Odp: przerwy w zapłonie

Świece mam nówkę, a za gaźnik na razie brać się nie będę... bo się nie znam:) Po dzisiejszej przejażdżce zauważyłem że szarpie mi przy 7tys. Chyba wpadnę nim do PO i jakiś oblatywacz ktm'ów będzie musiał się nim bujnąć i ustalić diagnozę:P

KTM LC4 640 prestige
Moje zdjęcia z remontu itp. http://s44.photobucket.com/user/rafalkmiec/story

11

Odp: przerwy w zapłonie

Ale na kazdym biegu jak dochodzisz do 7 tys to przerywa, czy po jakims czasie jak juz sie rozpedzisz?

Yamaha TT600R=> KTM 525EXC/SM=> KTM SXF250=> KTM EXCR 530 FACTORY '11 obecnie w wersji SM :)

12

Odp: przerwy w zapłonie

Dzisiaj sprawdzę i dam znać:)

KTM LC4 640 prestige
Moje zdjęcia z remontu itp. http://s44.photobucket.com/user/rafalkmiec/story

13

Odp: przerwy w zapłonie

sprawdź też co się stanie jeżeli troszkę odpuścisz manetkę i co się stanie jeżeli odpuścisz i znowu ją odkręcisz.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

14 Ostatnio edytowany przez kuntakinte (2012-10-21 11:17:50)

Odp: przerwy w zapłonie

Więc tak, szarpie na każdym biegu w górnych zakresach obr.(7 tys.) Po odpuszczeniu manetki praca silnika wraca do normy. Może to jego kres możliwości? Przynajmniej mam dobry poligon do testowania maszyny :P

Stare lotnisko otwarte 24h wstęp free:D

PunBB bbcode test

KTM LC4 640 prestige
Moje zdjęcia z remontu itp. http://s44.photobucket.com/user/rafalkmiec/story

15

Odp: przerwy w zapłonie

gdzie to jest?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD