Odp: 2012 SMCR 690 + EVO KIT Akrapovic + inne
No tak, ale jak ma nawet te 60KM to waga pewnie i tak dużo niższa niż SMC R... Ale nie ma co Maćkowi zaśmiecać tematu.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » 2012 SMCR 690 + EVO KIT Akrapovic + inne
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No tak, ale jak ma nawet te 60KM to waga pewnie i tak dużo niższa niż SMC R... Ale nie ma co Maćkowi zaśmiecać tematu.
No tak, ale jak ma nawet te 60KM to waga pewnie i tak dużo niższa niż SMC R... Ale nie ma co Maćkowi zaśmiecać tematu.
A bez krępacji można zaśmiecać ;) swoją drogą to FE570 fajny sprzęt chociaż 70KM to raczej marzenia, jakby wyszedł z pomarańczowej stajni to pewnie byłby hiciorem. Ja jakoś nigdy nie mogłem się przekonać psychicznie do "zółto-niebieskiego" :/
No ale właścicielem "zółto-niebieskiego" jest KTM :)
No ale właścicielem "zółto-niebieskiego" jest KTM :)
wiem i większość rozwiązań to to samo ale jakoś.... no nie wiem może jak typowa kobita nie lubię połączenia tych kolorów akurat ;)
Te na 2013 to już właściwie żółto niebieskie KTM'y różnic prawie nie ma żadnych, szkoda...
rzeczywiście nie podają tej informacji ale jechałem 530 i berg570 jest bardziej elastyczny i ma lepszy dół. Z tego co widziałem ludziska wyciągają z nich po 70KM na kole!!
Czyli 65
114 + 30 = 144 czyli coś się nie zgadza.
Wiem że waga jest ważna, różnica kilkudziesięciu kilogramów robi różnicę szczególnie w terenie. Są jednak inne aspekty. Miałem w zeszłym roku Huskę 450 SMR która waży 118 kg i przesiadłem się na SMC głównie ze względów przebiegowo-obsługowych. Jednak mimo większej o 20 (nie 30) kg wagi SMC lepiej mi leży i nie wydaje mi się że przy odrobinie pracy można to odczucie jeszcze poprawić. Poza tym 690 ma na pewno większą petardę z dołu, tak jak lubię.
No chyba że jest się hardcorę :-) i musi być wyczyn.
P.S. W PP akurat ktoś jechał na 690 SMC przynajmniej w jednej rundzie.
114 + 30 = 144 czyli coś się nie zgadza.
Wiem że waga jest ważna, różnica kilkudziesięciu kilogramów robi różnicę szczególnie w terenie. Są jednak inne aspekty. Miałem w zeszłym roku Huskę 450 SMR która waży 118 kg i przesiadłem się na SMC głównie ze względów przebiegowo-obsługowych. Jednak mimo większej o 20 (nie 30) kg wagi SMC lepiej mi leży i nie wydaje mi się że przy odrobinie pracy można to odczucie jeszcze poprawić. Poza tym 690 ma na pewno większą petardę z dołu, tak jak lubię.
No chyba że jest się hardcorę :-) i musi być wyczyn.
P.S. W PP akurat ktoś jechał na 690 SMC przynajmniej w jednej rundzie.
Martinez pisał o "prawie" 30 kg a ja porównywałem do exc 500 (111,5kg) czyli ok 30kg bo różne źródła podają różną wagę smcr-a od 139,5kg do 140,5kg bez paliwa oczywiście.
Co do reszty to w zasadzie potwierdzasz moją opinię.
SMCR to świetne uliczne supermoto ja do tego dodaję tylko tyle, że w teren się nie nadaje i w porównaiu do exc to jest przepaść :)
Sporo też może zależy od wzrostu i masy jeźdźcca - może mam za mało siły ale w terenie 10 min walki z smcr-em wykończyło mnie zupełnie i mam wrażenie, że w lekko kryzysowej sytuacji noga nie wytrzyma podparcia ;)
Ps. no pojechać można i pewnie masa z tego frajdy jak najbardziej ale na sukcesy to bym nie liczył jeśli ktoś miałby chęć nim startować w PP :)
Twój pewnie waży trochę mniej z pełnym Akrapem. Ja wyraźnie oszukałem wagę oponami, a w zimie (jak kasa pozwoli) będzie czas na zawias.
Porównywanie tych sprzętów oczywiście jest bezsensowne z założenia, ale zacznij chwalić SMCR - a, bo go nie sprzedasz ;-)
Twój pewnie waży trochę mniej z pełnym Akrapem. Ja wyraźnie oszukałem wagę oponami, a w zimie (jak kasa pozwoli) będzie czas na zawias.
Porównywanie tych sprzętów oczywiście jest bezsensowne z założenia, ale zacznij chwalić SMCR - a, bo go nie sprzedasz ;-)
Opony nie są najlepsze niestety :/ - po zmianie odczułeś znaczną różnicę w poręczności?
Ja go chwalę jak najbardziej ;) najlepsze uliczne SM jakim jeździłem i jeśli zostanie to łzy nie uronię :) a co sprzedaży to wszystko jest kwestią ceny ;) ale bez spinania się jak zostanie na rok czy dwa też będzie dobrze :)
Ja miałem Pirelli Supercorsa (OE) i byłem rozczarowany.
Teraz mam Goldspeed Street Sport Ultra i jest wrażenie że mu się wyraźnie schudło.
Ja miałem Pirelli Supercorsa (OE) i byłem rozczarowany.
Teraz mam Goldspeed Street Sport Ultra i jest wrażenie że mu się wyraźnie schudło.
Obiło mi się o uszy o tych oponach, że ponoć sprawdzają się znakomicie.
lekka korekta ceny na zachętę :)
[url]http://allegro.pl/ktm-smc-r-690-akrapovic-evo-kit-inne-supermoto-i2700324509.html[/url]
oraz linki aukcji konkurencji do porównania :)
nowe
[url]http://otomoto.pl/ktm-smc-supermoto-690-M2993736.html[/url]
[url]http://otomoto.pl/ktm-smc-nowy-smc-r-M3274029.html[/url]
[url]http://otomoto.pl/ktm-smc-ktm-690-smc-mod-2012-M3031980.html[/url] (model niedostępny obecnie)
używane
[url]http://allegro.pl/ktm-smc-690-stan-idealny-i2707379464.html[/url]
[url]http://allegro.pl/ktm-690-smc-dodatki-i2679338552.html[/url]
[url]http://allegro.pl/ktm-690-smc-akropovic-dodatki-i2707295995.html[/url]
Twój pewnie waży trochę mniej z pełnym Akrapem. Ja wyraźnie oszukałem wagę oponami, a w zimie (jak kasa pozwoli) będzie czas na zawias.
Porównywanie tych sprzętów oczywiście jest bezsensowne z założenia, ale zacznij chwalić SMCR - a, bo go nie sprzedasz ;-)
Do zamknięcia - krótka przygoda z SMCR zakończona. ;-)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » 2012 SMCR 690 + EVO KIT Akrapovic + inne
Wygenerowano w 0.058 sekund, wykonano 70 zapytań