Odp: Olej do filtra i smar do łancucha.
ja mam centralne smarowanie z nadmiaru w silniku
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Olej do filtra i smar do łancucha.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ja mam centralne smarowanie z nadmiaru w silniku
S100 jest dość dobrym smarem i wcale nie należy do drogich (cena w porównaniu do Motula znacznie niższa) ;)
Ja do szosówki od dawna stosuje Motula Road Plusa na zmianę z S100. W terenie chłopaki chętniej używają wersji Offroad lub RockOil'a.
Co do nasączania filtra: jest jeden specyfik, który sobie wszyscy chwalą - TwinAir w formie oleju który na początku jest dość rzadki i szybko gęstnieje już po nasączeniu nim filtra.
Ja do filtru powietrza używam NoToil i nie zmienię chyba nigdy. Smar jest w konsystencji oleju, robię nim biedronkę na filtrze i tak przygotowany władam do worka foliowego i wyciskam - idealnie nasączony. Najważniejsze jest jednak jego zmywanie, specjalnym proszkiem do prania, który jest w komplecie - normalnie bajka. Dwa prania w reku i nie ma śladu oleju. Dzieki temu myję filtr bardzo często, bo nie odstrasza mnie myśl o praniu filtra no. po motulu. Słowa złego o motulu nie powiem, oprócz prania ;-) dystrybutorem są Motodiabły ze Szczecina - można zamawiać przez neta lub telefonicznie. Są nawet 5 litrowe bańki - do offroadu najlepsze :-)
Do łańcucha stosowałem już wiele preparatów, motul był dobry, jednak nie było go za bardzo widać na łańcuchu. Dlatego do offroad używam chyba Valvoline do łańcucha - ma kolor biały i idealnie widać go na łańcuchu. Do SM dalej używam motula do sportów (chyba Road) - nie brudzi tak felg, ale tu już nie mam na razie tak dużych doświadczeń. Najważniejsze jednak to dbać o łańcuch, myjąc go czasami - aby pozbyć się piachu. Mycie myjkami wysokociśnieiowymi w łańcuchach oringowych odpada.
Ja do filtru powietrza używam NoToil i nie zmienię chyba nigdy. Smar jest w konsystencji oleju, robię nim biedronkę na filtrze i tak przygotowany władam do worka foliowego i wyciskam - idealnie nasączony. Najważniejsze jest jednak jego zmywanie, specjalnym proszkiem do prania, który jest w komplecie - normalnie bajka. Dwa prania w reku i nie ma śladu oleju. Dzieki temu myję filtr bardzo często, bo nie odstrasza mnie myśl o praniu filtra no. po motulu. Słowa złego o motulu nie powiem, oprócz prania ;-) dystrybutorem są Motodiabły ze Szczecina - można zamawiać przez neta lub telefonicznie. Są nawet 5 litrowe bańki - do offroadu najlepsze :-)
Do łańcucha stosowałem już wiele preparatów, motul był dobry, jednak nie było go za bardzo widać na łańcuchu. Dlatego do offroad używam chyba Valvoline do łańcucha - ma kolor biały i idealnie widać go na łańcuchu. Do SM dalej używam motula do sportów (chyba Road) - nie brudzi tak felg, ale tu już nie mam na razie tak dużych doświadczeń. Najważniejsze jednak to dbać o łańcuch, myjąc go czasami - aby pozbyć się piachu. Mycie myjkami wysokociśnieiowymi w łańcuchach oringowych odpada.
Dzieki kolego, wlasnie na taka odpowiedz czekalem. Zastanawialo mnie mocno jak to z tym NoToilem ale chyba wezme wlasnie to tym bardziej ze za 55 zl maja 3-pac czyli olej, plyn do mycia i smar na tak zwanego "lip'a" jak sie sprawdzi to biore to hurtem:)
do filtra kup motorexa- mistrzostwo świata
Ten smar na przylegającą część filtra też fajna sprawa + większa pewność . Napisz odczucia jak sprawdzisz - ja jestem bardzo zadowolony.
mrximry tak zateklamowałeś ten NoToil że też wezmę na próbę. Pranie mnie ciekawi, zawsze jak pomyślę o praniu to mówię sobie " a jeszcze raz przelatam i piorę " i następnym razem to samo. Teraz może się to zmieni.
NoToil juz u mnie w domu, narazie nie otwierem bo nie jezdze. Z tej okazji kupilem rowniez mini pralke wirowkowa za 140 zl do prania filtrow i innych szmat od moto. Narazie kupilem po 1/2 litra na probe, jak sie sprawdzi to chyba od razu 2 litry. Jak bede juz na kompie postaram se napidac o moim sposobie nasaczania ktory odkryl nie tak dawno temu, uwiezcie ze na prawde fajny sposob i dokladny.
które smary będą optymalne do użytkowania (50 / 50) miasto i lekki teren ???
do łańcucha : smar S100 (polecany przez was)
[url]http://www.moto-akcesoria.pl/smar-do-lancucha-s100-bialy-75ml,p,22133[/url]
[url]http://moto.allegro.pl/ipone-spray-sand-750ml-smar-do-lancuchow-off-road-i3089643991.html[/url]
do filtra:
[url]http://moto.allegro.pl/valvoline-air-filter-oil-olej-do-filtrow-powietrza-i3064615913.html[/url]
albo No Toil, którego nie widzę na allegro ani 24mx
używa ktoś z was tego ustrojstwa? :D
[url]http://www.youtube.com/watch?v=Gkyaoek9rGI[/url]
jakie macie sposoby na czyszczenie .... chemia +jakaś szczotka ?
tu chyba najtańszy sposób na alegro... :
[url]http://moto.allegro.pl/jmc-spray-do-mycia-czyszczenia-lancuchow-300ml-i3031972900.html[/url]
do mycia filtra benzyna exxtrakcyjna (0.5l za 5zl) i jest jak nówka wiec nie wiem czy jest coś taniej :)
Ja myje tak, pryskam takim środkiem do mycia silnika"Akra" czekam chwile i myje myjką po tym zabiegu od razu schodzi cały syf, następnie smaruje i w drogę.
Do mycia łańcucha tylko i wyłącznie nafta lub specjalny środek. Benzyna uszkadza oringi w łańcuchu przez co skraca jego żywotność. Myjka ciśnieniowa (tak jak napisał Koso) też nie jest wskazana . Ja polecam sprawdzony sposób: nafta, pojemniczek i pędzelek. Po takim zabiegu łańcuch wygląda jak nóweczka, wystarczy nasmarować i śmiga bezproblemowo aż do maksymalnego wyciągnięcia.
Do smarowania polecam Motula Factory Line.
W tym sezonie chcę przetestować pastę do łańcucha firmy Motul.
do mycia filtra benzyna exxtrakcyjna (0.5l za 5zl) i jest jak nówka wiec nie wiem czy jest coś taniej :)
Zwykła bęzyna 1l za 5,32zł
Do mycia łańcucha tylko i wyłącznie nafta lub specjalny środek. Benzyna uszkadza oringi w łańcuchu przez co skraca jego żywotność. Myjka ciśnieniowa (tak jak napisał Koso) też nie jest wskazana . Ja polecam sprawdzony sposób: nafta, pojemniczek i pędzelek. Po takim zabiegu łańcuch wygląda jak nóweczka, wystarczy nasmarować i śmiga bezproblemowo aż do maksymalnego wyciągnięcia.
Do smarowania polecam Motula Factory Line.
W tym sezonie chcę przetestować pastę do łańcucha firmy Motul.
Jak masz cały łańcuch w błocie z..... to naftę, pojemniczek i pędzelek możesz sobie w buty wcisnąć, musisz z Karhera pociągnąć, przynajmniej trochę.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Olej do filtra i smar do łancucha.
Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 80 zapytań