gokon napisał/a:Jedyne słuszne rozwiązanie to tuleja w oryginale i kuty Wossner ;-)
I taki jest właśnie plan! Wersja pierwsza ma być "na bogato" :) A jak mnie coś w środku sezonu dopadnie, to sie będę półśrodkami ratował...
bart napisał/a:cło nie jest zastraszające 2 %. ale niestety jest vat 23%.
ale i tak polecam USA dobre ceny. jak uda Ci się wysyłkę załatwić żeby w przekazie było części używane i wartość nie większa niż 50 dolarów to może się uda i przejdzie bez cła. takie paczki sprawdzają wyrywkowo.
Raczej nic z tego nie wyjdzie, ale sprawdzam firmy importujące z USA czy są w stanie ogarnąć taką przesyłkę... W USA nikogo nie mam.
Cena tuleji za oceanem - 280$ = ponizej 900zl. W Polsce - pierdolone 1400zl!!Na szczescie my tu zarabiamy krocie, to nas stac...
pozdr
Michał, Wrocław
KTM EXC-R 530 [Alpina + Beringer] => Husaberg FS 650 Force [Berginer + Adler + Power4Suspension + Akrapovic]