Odp: Supermoto
[url]http://allegro.pl/ktm-exc-450-525-ubez-zarej-zadbany-i2640760289.html[/url] jest wart tej ceny ? : )
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Supermoto
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[url]http://allegro.pl/ktm-exc-450-525-ubez-zarej-zadbany-i2640760289.html[/url] jest wart tej ceny ? : )
Jak dla mnie NIE.
to może [url]http://gielda.scigacz.pl/Yamaha,WR,M3387349.html[/url] ?? trzeba by było dokupić komplet opon.
to może jak nie upierasz się przy DR-Z to może KTM SMC 660 ?
jak będziesz zainteresowany, to pisz na PW
- jak się dba to o wysokich kosztach eksploatacji nie można mówić przy tym motorze
szukasz czegos na duzych kolach czy sm?
(...) DRZ odpada a podajesz w linkach dwie sztuki (szczerze tez odradzam bo po 125 2T) znudzi Ci sie po kilku dniach(..)
Z reguły sie nie przypierdalam ale jak pojawia sie farmazon tego typu to musze.
Znu-co ci sie mistrzu prostej?
I nie mowie tego jako wlasciciel drz, mam tez YZ450 i exc200.
Mistrzu prostej? kolego uwazaj na słowa - to po pierwsze, a po drugie czytaj ze zrozumieniem, skoro jezdzil 125 2 T to drz duzo nie odstepuje z mocą od takich stodwudziestekpiatek. PS: to co masz w garazu nie oznacza ze umiesz tym jezdzic :) pozdro
na prostej ogarniam i 610 jak ty
Oskaaa jeździłem Fazerem 1000 z racji tego uważam, że jednak moze mi trochę brakować mocy... chciałbym przejechać się również do lasu a nawet na poligon który mam od siebie kilometr więc wr 450 lub kat będzie chyba lepszym rozwiązaniem
i nie powiedzieliście co sądzicie o yamaszce :D
Moim zdaniem poszukaj Yamahy WR 450F. Jest to najlepszy kompromis co do Twoich potrzeb.
Sprzęt już wyczynowy - choć stworzony do jazdy enduro. Nie ma problemu z rejestracją (homologacja), moto waży około 118kg i ma sporo mocy. Szukaj coś powyżej 2006r - na amelinowej ramie. Jak będziesz miał 2 komplety kół to w teren moto bajka.
Oczywiście są też koszty utrzymania.
Olej co 500-1000km - 100zł - dobry olej z filtrem (zmiana oleju w ramie amelinowej prościzna)
Smar łańcucha i filtra powietrza - 100zł sezon
Napęd - 500zł sezon
Duperele - łożyska, ślizgi, klocki, może aku - 500zł
Te ceny niestety trzeba zakładać do każdego moto - nie ma siły, jak nie jest nowy to coś zawsze trzeba wymienić. Czasami jest to niski jednorazowy koszt - np. 80zł ślizgi łańcucha, a czasami większy - 400zł akumulator.
Większe koszty to remonty silnika - w wyczynach dobrze robić wymianę tłoka, łańcuszka rozrządu i uszczelniaczy raz na 100godzin - niestety tak to wygląda w mojej WR którą zarzynam w terenie - często wysokie obroty do odcinki, kopanie w bagnie, i podjazdy (dostaje w pi.de). Taki remont to niestety 2000zł wzwyż jak sam sobie nie zrobisz.
SM mam KTM LC4, ale to tylko dlatego, że robię po 1000km tygodniowo. Jednak jest wygodniej i taniej :-) Ale jak się przesiądę na WR i wpadnę do miasta na dużych kołach to mam wrażenie, że mogę dużo więcej. Po pierwsze i najważniejsze - WR sama się kładzie jak jej każe - normalnie bajka (choć na kołach kostka) - a przerzucenie jej na drugą stronę ze złożenia wykonał by mój pies. Nigdy nie myślałem, że 30kg zrobi różnice w i tak mocniejszym moto - oj jak się myliłem.
Dlatego polecam WR - jeżeli zrobisz 300km w tygodniu to będzie dużo - w terenie 150km i sam chcesz urlop od moto na tydzień:-) Jeżeli boisz się kosztów to bierz drezyne - choć jazda na niej to jak na drezynie :-)
czarnysm610 napisał/a:(...) DRZ odpada a podajesz w linkach dwie sztuki (szczerze tez odradzam bo po 125 2T) znudzi Ci sie po kilku dniach(..)
Z reguły sie nie przypierdalam ale jak pojawia sie farmazon tego typu to musze.
Znu-co ci sie mistrzu prostej?I nie mowie tego jako wlasciciel drz, mam tez YZ450 i exc200.
Nie bij piany kolego, bo generalnie chodzi o to, ze taka 125 obiade cię pierwszym lepszym samochodem, a mnie przy drzecie wkurwiało to ze jak był kawaleczek prostej to byle astra I była mnie w stanie dogonić i jebnac. I nie nazywaj mnie mistrzem prostej, bo jak bym chciał nim byc to kupiłbym sobie r-łana, a to ze doradzam komuś mocniesze moto to nie po to zeby za.pierdalał po prostej i patrzył ile mu pociągnie, wiecej mocy= wiecej frajdy. A jak chcesz zobaczyć jaki ze mnie mistrz to zapraszam na przejazdzke.
na prostej ogarniam i 610 jak ty
akurat nie jezdze juz 610 tylko 525 A ty sie nie rzucaj tak bo chyba za mocno sie poczułes troche ;] Masz jakis kompleks czy cos ?
ludzie spoookojnie... chciałem poczytać rad na temat jaki założyłem, a nie udowadniana sobie kto lepiej jeździ czy jaki moto jest lepszy, każdy ma inny gust ; )
ostatnie pytanie i będę wszystko wiedział. KTM 525 bedzie dużo droższy w utrzymaniu od WR450f??
oskaaa napisał/a:czarnysm610 napisał/a:(...) DRZ odpada a podajesz w linkach dwie sztuki (szczerze tez odradzam bo po 125 2T) znudzi Ci sie po kilku dniach(..)
Z reguły sie nie przypierdalam ale jak pojawia sie farmazon tego typu to musze.
Znu-co ci sie mistrzu prostej?I nie mowie tego jako wlasciciel drz, mam tez YZ450 i exc200.
Nie bij piany kolego, bo generalnie chodzi o to, ze taka 125 obiade cię pierwszym lepszym samochodem, a mnie przy drzecie wkurwiało to ze jak był kawaleczek prostej to byle astra I była mnie w stanie dogonić i jebnac. I nie nazywaj mnie mistrzem prostej, bo jak bym chciał nim byc to kupiłbym sobie r-łana, a to ze doradzam komuś mocniesze moto to nie po to zeby za.pierdalał po prostej i patrzył ile mu pociągnie, wiecej mocy= wiecej frajdy. A jak chcesz zobaczyć jaki ze mnie mistrz to zapraszam na przejazdzke.
nie bij piany bo nie do ciebie pisałem
oskaaa napisał/a:na prostej ogarniam i 610 jak ty
akurat nie jezdze juz 610 tylko 525 A ty sie nie rzucaj tak bo chyba za mocno sie poczułes troche ;] Masz jakis kompleks czy cos ?
czarny, moze sie poczuwam ale nie o to chodzi. bajera byla o tym, ze - wedlug mnie - wiecej mocy to wcale nie wiecej zajawki.
z tym mistrzem prostej to świrunek, bez wniku
5!
ludzie spoookojnie... chciałem poczytać rad na temat jaki założyłem, a nie udowadniana sobie kto lepiej jeździ czy jaki moto jest lepszy, każdy ma inny gust ; )
ostatnie pytanie i będę wszystko wiedział. KTM 525 bedzie dużo droższy w utrzymaniu od WR450f??
budyn, sory za oftp.
ja bym brał WR
> jesli bedziesz musial zrobic remont to czy yamaha czy kat wyjdzie to samo mniej wiecej , a eksploatacja? olej wymieniasz w kazdym czesto, zebatki i opony, klocki itd tak samo sie beda zuzywac. . Wiec wedlug mnie koszty beda takie same ale niech wypowie sie ktos kto ssmiga WR moze
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Supermoto
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 80 zapytań