ja tam jakos to znalzlem to bez problemu - moze bez zdjec ale filozofi to tu niema....
EPC to system ktory na 2 i 3 biegu spowalnia otwieranie sie przepustnicy redukujac tym samym przyspieszenie
calosc sklada sie z:
-elektrozaworu przy gazniku
-2 czujnikow kolo silownika sprzegla
-kilku kabli
sterownik jest zintegrowany w CDI wiec go nie usuniemy
Gazink z EPC wyglada tak
Najprostsze wywalnie to usuniecie tylko elektrozaworu
Wezyk wchodzacy od gury gaznika (do plastykowegodekielka ) nalezy zaslepic (mozna kupic specjalne zaslepki w KTMie
wezyk wchodzacy z boku gaznika na metalowa rurke nalezy podlacyc do malutkiej puszeczki z filtrem.
Odpowiada to za odpowietrzenie gaznika niewolno tego zaslepiac!
uzyskujemy taki efekt:
skoro juz tam grzeniemy to warto sprawdzic czy pod dekielkiem od gaznika cos nie siedzi i nie ogranicza pelnego otwarcia przepustnicy
powinno wygladac tak:
mozna takze sprawdzic podnoszac palcem plastykowa przepustnice(z iglica) do góry -musi sie otworzyc w pelni
mozna tez pobawic sie w wyciecie kabli z instalacji (ja mam je wypiete w kostce) wg instrukcji to :
- niebieski z czarnym paskiem - 2 bieg
- czarny z pomaranczowym paskiem - 3 bieg
oryginalna zaslepka to
-kapturek:57931001010 PLUG CAP FOR EPC CONNECTION - 2.58 PLN
-obejma: 58031005000 CLAMP YDNAC 10128 12MM - 3.20 PLN
mikuniego mozna troche zmodyfikowac - ma to swoje plusy i minusy
duzy efekt daje "otwarcie" airboxu i wymiana dysz w gazniku ale to juz osobne tematy
P.S najlepszy efekt to oczywiscie FCR