1

Temat: LC4 woda w komorze spalania

Witam, mam duży problem ze swoim LC4 640 High Flow.
Do komory spalanie dostaje się płyn chłodniczy. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą, wszystko poskładałem z odpowiednim momentem. Dziś chce odpalić - woda leje sie strumieniami z wydechu a silnik nie gada. Problem z woda w cylindrze pojawił się po wyjęciu dławki z gaźnika.
Co się mogło stać? Już nie mam siły do tego sprzętu, od kiedy go kupiłem ciągle są problemy mniejsze lub większe.

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

2

Odp: LC4 woda w komorze spalania

Widać jakiś po przejściach. Ja mam swojego 3 sezon i nie robiłem nic poza czynnościami typowo eksloatacyjnymi. Myślę, że wyjęcię czegokolwiek z gaźnika nie ma wpływu na to, że w cylindrze masz płyn chłodniczy. Może nowa uszczelka jest do dupy, albo nie leci uszczelką tylko w innym miejscu.

3

Odp: LC4 woda w komorze spalania

Uszczelkę kupiłem u Sancheza. Oryginalna. Tez myślę, że zdjęcie blokady czysto przypadkowo zbiegło się w czasie z awaria. Mam go miesiąc i zrobiłem tylko 300 km :/ Dziś wieczorem ponowna sekcja zwłok

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

4

Odp: LC4 woda w komorze spalania

Simmering na wałku pompy wody ?????

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=112127

Może to to tyle że tam opisywali że cieknie przy/pod wydechem....

SMR 505

5

Odp: LC4 woda w komorze spalania

Może być oryginalna i od razu do dupy, przecież zawsze może się trafić wadliwa, albo źle założona. Pająkowi przy próbie składania berga poszo zylion uszczelek i wszystkie były nowe :)

6

Odp: LC4 woda w komorze spalania

a jak dokręcałeś głowice to śruby w odpowiedniej kolejności i z odpowiednim momentem przykręciłeś? znaczy się śruby po przekątnej stopniowo z coraz większym momentem aż do uzyskania żądanej wartości. bo jak nie to mogłeś uszkodzić uszczelkę przy skręcaniu lub pękła głowica.
Pozdrawiam

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

7

Odp: LC4 woda w komorze spalania

tak, stopniowo, na krzyz, kluczem dynamometrycznym az do wartosci wymaganej w serwisowce.

Silnik bez płynu odpalił. Kompresja 11.5

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

8

Odp: LC4 woda w komorze spalania

Cze!

Rozwiązanie może mało ambitne, ale czy nie prościej dać to Sanchezowi do złożenia?

Może będzie kosztować więcej niż nowa uszczelka, ale dzięki temu zdążysz wpaść na terror do W-wy lub na ściganie do Koszalina :)

Trzymaj się chłopie!

Pozdrawiam
Marek #26

It's all about the style, passion and fun :)

9

Odp: LC4 woda w komorze spalania

No i po zawodach, głowica pęknięta między prowadnicami zaworowymi...
Aż sobie usiadłem...

Musze wyskoczyć z grubej kasy na nowa głowice. Powiem szczerze, że zraziłem się mocno do KTM

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

10

Odp: LC4 woda w komorze spalania

DObra, wspomozemy pomyslem i sposobem jak zdobyc nowe graty za rozsadne pieniadze. Wiecej info nas priv.

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

11

Odp: LC4 woda w komorze spalania

Przegrzał Ci się sprzęt czy za mało oliwy? Może jeszcze pompę wody masz do wymiany?

na allegro było kilka silników/głowic do sprzedania

SMR 505

12

Odp: LC4 woda w komorze spalania

Sam nie wiem co sie stało :/
Kupowałem go zablokowanego - dalem mu w palnik na jezdzie probnej - bylo ok.
Po powrocie do domu zrobilem 200 km i go odblokowalem. Pojezdzilem jedna noc i odstawilem do garazu. Moto nie mialo zadnych objawow slabniecia ani nic z tych rzeczy. Pilnowalem oliwy, plyn chlodniczy pod korek. Wskaznik temp byl w polowie skali. Ani razu sie nie przegrzal. Nie katowalem go tez za bardzo bo nie mialem okazji.
Nastepnego dnia rano nie dalo sie go juz odpalic bo woda byla w cylindrze :/ Myslalem ze uszczelka pod glowica. Kupilem, zmienilem - to samo.
Postanowilem wyslac glowice do sprawdzenia. Wyslalem do firmy Auto Szlif za Lublinem. Dzis dzwonia i mowia ze jest duze pekniecie pomiedzy kanalem ssacym a wylotowym, ktorym plyn dostaje sie do komory spalania. Naprawa nie jest mozliwa.
Sa dwie głowice na Allegro ale jedna jest do 620, a druga do 640 ale nie HF. Na jebaju znalazlem z pomoca Radzia glowiczke. Bedziemy walczyc. Cena nowej to prawie 2700 PLN. Sama glowica bez zaworow.

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

13

Odp: LC4 woda w komorze spalania

to ktoś przed tobą musiał  ostro go przypałować, sama z siebie by nie pękła raczej....

SMR 505

14

Odp: LC4 woda w komorze spalania

No wg mnie to wystarczyło, że po odblokowaniu dostał w palnik a wcześniej jako zblokowany pyrkał powoli.  A może długo nie latał, a może śruby były luźniejsze i po rozgrzaniu dziwnie się ponapinała. Może być sporo powodów. Takie tematy się zdarzają.

15

Odp: LC4 woda w komorze spalania

Dylemat jest tak - dysponuje funduszem na nowa glowice, ale wiadomo, ze uzywana zawsze bedzie tansza. Ale czy warto oszczedzic i jezdzic na glowicy niewiadomego pochodzenia?

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych