1

Temat: KEIHIN FCR 39 dla dziadka

Witam,
mam możliwość kupienia FCR-a z Yamahy WR450 z 2004 roku
do mojego starego KTM-ca LC4 600 z 1991 roku.
Mam założony mniejszy cylinder i tłok z "500".
Nie jeżdzę wyczynowo, zastanawiam się czy da rade i czy nie będzie cięzko go wyregulować,
bo moje Dell'orto PHM 38 jakie mam coś słabawo daje frajde, choć działa i nie narzekam (zawsze strzeli z wydechu przy puszczaniu manetki szybko).
Pare fotek do oceny czy warto.
Prosze hakera33 jak to czyta, zeby się wypowiedział :)

http://i48.tinypic.com/2ishzcp.jpg
http://i49.tinypic.com/2i26hu.jpg

2

Odp: KEIHIN FCR 39 dla dziadka

Próbuj go wsadzić, małe szanse, że akurat trafisz w dysze i sposób regulacji taki sam, który był w WR i bedzie pasował w twoim Kacie. Ale spróbować Ci nie zaszkodzi :) Jak już wsadzisz, to pisz efekty - czy pali, czy daje jakieś sygnały, ze chce, a nie może, no i jeśli nie pali, to kolor świecy itd...

Będzie 690 niebawem

3

Odp: KEIHIN FCR 39 dla dziadka

rafal223 napisał/a:

Próbuj go wsadzić, małe szanse, że akurat trafisz w dysze i sposób regulacji taki sam, który był w WR i bedzie pasował w twoim Kacie. Ale spróbować Ci nie zaszkodzi :) Jak już wsadzisz, to pisz efekty - czy pali, czy daje jakieś sygnały, ze chce, a nie może, no i jeśli nie pali, to kolor świecy itd...

Problem jest właśnie w tym, że nie wiem czy się ogólnie da taki gaźnik wyregulować u mnie czy nie będzie za słaby.
Ja mam rozmiary oryginalnych dysz w Dell'Orto i zastanawia mnie jakie trzeba by było do Keihina wsadzić.
Ogólnie nie mam FCR-a jeszcze u siebie i jak jest ktoś kto ze zdjęcia mi powie czy ten w/w się nadaje to będe wdzięczny.

4

Odp: KEIHIN FCR 39 dla dziadka

Zależy, czy na króćcu ssącym Ci podejdzie i czy na tym mocowaniu między filtrem, a gaźnikiem bedzie pasował. Jeśli tak, to już jakiś mały sukces... Ty miałeś 38, ten jes 39, więc już mała rozbieżność. Za słaby? W porównaniu do dellorto 38, 39 jest najzwyczajniej większy + pompka. I raczej za mały nie będzie

Będzie 690 niebawem

5

Odp: KEIHIN FCR 39 dla dziadka

Króciec od strony filtra na gaźniku można bez problemu wymienić - kupujesz z katalogu części np. do LC4 625/660. Gumowy łącznik od strony airboxu też dostaniesz, ten od silnika powinien pasować. Sam montowałem do swojej 640tki FCRa z CRFy i wystarczyło wymienić te 2 elementy (z tym że u mnie siedział w oryginale Mikuni). Ja bym zamontował i sprawdził jak chodzi.

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

6

Odp: KEIHIN FCR 39 dla dziadka

Teraz będzie chwilowo problem - zatarłem tłoka :/
Ale jak się uda to poskładać to będe działał, dzięki za rady.