Odp: kontrola trakcji made in poland
To co robisz jest bardzo fajne.
Pamiętaj tylko żeby nikt Ci tego projektu nie podwędził.
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » kontrola trakcji made in poland
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To co robisz jest bardzo fajne.
Pamiętaj tylko żeby nikt Ci tego projektu nie podwędził.
Życzę powodzenia w podwędzaniu :)
Jak myslisz o sprzedazy, to sprawdz patenty.
Robiłem wszsytko sam od zera - nic nie kopiowałem. Czemu miałbym się przejmować patentami? O ile wiem, żadna inna kontrola nie działa w ten sposób co moja.
Ale dzięki za troskę :)
To może opatentuj :)
Może, może :)
No brzmi i wygląda to całkiem nieźle :) Jeżeli uda się dopchać projekt do końca (na co szczerze liczę) to może on sporo zamieszać na światowym rynku :)
"kontrolę trakcji realizuję przez kilka strategii, m.in. poprzez opóźnienie zapłonu oraz przez skrócenie lub zabicie iskry na poszczególnych cylindrach"
hmmm... czy opóźnienie zapłonu wystarczy aby uniknąć uślizgu? Mozę na miejskim asfalcie tak, ale co będzie się działo na mokrym albo, na szutrze(chyba że masz inne założenia)? Jak powstrzymasz gaźnikowca przed przyspieszaniem? Odcięcie zapłonu będzie zapewne skutkowało strzałami w tłumik więc w praktyce nie wiem czy to zda egzamin...
Eh, doktorku dużo by się rozpisywać, ale powiem Ci, że miałem dużo podobnych wątpliwości na początku priojektu. Wszsytkie wyjaśniłem :)
Po krótce, strzały w wydech to nic złego... głupi quick shifter powoduje ten sam efekt, a opóźnianie + zabicie iskry w ekstremalnym uślizgu wystarczy - tak robią to najlepsi. Jest jeszcze opcja przyhamowywania tylnego koła, ale to igranie z ogniem...
"Jest jeszcze opcja przyhamowywania tylnego koła, ale to igranie z ogniem..."
że ta opcja z kątami o przechyłu zrobiła by Ci rozgłos, nie jeden amator jazdy na kole by to kupił:D:D
rozumiem że całe urządzenie będzie opierać się na prędkości obrotowej kół?
spoko, tylko sadzę że zrobisz to dla swojej satysfakcji bo raczej pieniędzy z tego nie będzie ale jestem z Tobą! trzymam kciuki.
Robiłem wszsytko sam od zera - nic nie kopiowałem. Czemu miałbym się przejmować patentami? O ile wiem, żadna inna kontrola nie działa w ten sposób co moja.
Ale dzięki za troskę :)
To ze robiles sam to nie znaczy, ze nikt nie zglosil analogicznej zasady dzialania do urzedu patentowego. Co wiecej-Nie musi byc takowego urzadzenia na rynku, aby zasadza działania byla opatentowana. "Moja firma" wypuszczajac na rynek produkt patentuje rozne sposoby rozwiazania tego samego dzialania, po to aby konkurencji bylo ciezej zbudowac podobnie dzialajacy produkt.
dragilla przyznaję że Crazy ma rację, warto to sprawdzić, gdyż jak mniemam pewnie wiążesz z tym projektem również plany finansowe - skoro sprawdzałeś naszą reakcję na propozycje cenową urządzenia.
Nie wiążę planów "głównie finansowych". Robię to głównie dla siebie i dla własnej satysfakcji. Jeśli przy okazji uda się sprzedać parę sztuk będzie zajefajnie. Cenę podałem taką, że i tak na tym nie zarobię :) Teraz zdaję sobie sprawę dlaczego kontrola trakcji tyle kosztuje :)
Także sprawdzanie patentów na razie sobie odpuszczę. Gdyby się okazało, "że coś się dzieje", to się będę martwił, ale dzięki za troskę.
pozdr,
Nie ma sprawy, jeszcze raz powodzenia!!!
Skoro zapisujesz dane GPS to mozna uzywac tego jako taki alarm z GPS'em jak ktos Ci podwedzi moto, zczytujesz dane On-line widzisz gdzie jest moto i jedziesz po niego z kolegami ;) Tyle ze ja sie na tym nie znam... :P
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » kontrola trakcji made in poland
Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 77 zapytań