Odp: Śruba spustowa
A jak upierdolą kolejny raz gwint przy następnej zmianie oleju?
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Śruba spustowa
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A jak upierdolą kolejny raz gwint przy następnej zmianie oleju?
Opiłki mogą zatrzeć pompę oleju, która jest przed filtrem, no a potem zatrze się reszta.
cichy dziękuję Ci, bardzo mnie uspokoiłeś. A tak na poważnie, to mam dostać kwit na to co zostało wykonane wraz ze stemplem serwisu, aby w razie czego... - nie będę qrwa kończył. Zdaje się jednak że moto właśnie sporo straciło na wartości przy sprzedaży gdyż taki zapis uwieczniony zostanie również w bazie KTM. Nie najlepiej świadczyć to będzie o motocyklu.
P.S. Koso jak w końcu będę sprzedawał dostaniesz zniżkę :P
moge cie pocicieszyc ze jak zatrzesz juz kata to odkupie go po cenie zlomu ;)
a tak na powznie nie martw sie na zapas i poczekaj az moto zrobia. dopiero wtedy bedziesz wiedzial co i jak.
Obawiasz sie o opiłki w oleju wiec może sam go spuść i zalej taki sam.
Jak Twoje zdolności manualne na to nie pozwalają to jedz do zwykłego mechanika i on to zrobi, może akurat jakiś kawałeczek wypłynie, można też kupić korki przyciągające opiłki, ale już nie są oryginalne :/
Ja zawsze serwisowałem KATY w Profi Łódź - nigdy nie miałem tam przypału. Ale z lenistwa zdecydowałem się Na Rally, w końcu mam do nich 6km.
Miałem podobnie.
Pierwszy w Profi i byłem zadowolony - wszystko robił na moich oczach.
Na drugi mi się nie chciało tak daleko jechać i mówię - zrobię w Bydgoszczy - BestBike, w końcu to tylko wymiana oleju i filtrów, zaworów w 690'tce raczej nie trzeba tak szybko regulować.
Czytając ten post cieszę się, że u mnie skończyło się na zerwaniu gwintu w airboiksie (do tej pory nie wiem jak można czegoś takiego dokonać) i źle poprowadzonych linkach od gazu, co prawie skończyło się ich uszkodzeniem.
Podczas poprawiania po nich usterek leciały ch..je, a najbardziej byłem wkurwony na siebie, że oddałem do tych partaczy moto.
Pierdolona gwarancja - a potem - motocykl serwisowany w ASO, wpisy w książce serwisowej. Psu na budę takie wpisy.
Sorry za słowa, ale nosi mnie, jak w taki sposób podchodzi się do cudzej własności, na którą wydaoł sie ciężko zarobione pieniądze, i nie chodzi tylko o motocykl
Prelude, jedyne co moge poradzic to napisz centrali KTM ta historie, bo to nie pierwszy raz ze odpierdalaja akcje i KTM powinien o tym wiedziec...
I ja i kolega mielismy super przygody u nich
napisz centrali KTM ta historie, bo to nie pierwszy raz ze odpierdalaja akcje
gel3k poradził mi to samo. Z odbiorem moto wstrzymałem się do jutra, aby ochłonąć przez weekend. Napiszę jutro jak sprawy się mają...
No i jak wyglada sytuacja? Wszystko juz ogarniete?
Moto odebrane, dostałem dokument potwierdzający naprawę (nagwintowanie) w autoryzowanym serwisie. Za olej i nowa śrubę spustową musiałem zapłacić... nie dyskutowałem, szkoda nerwów. Póki co motocykl pracuje prawidłowo - znaczy zapierdala jak dziki :)
Mam nadzieję, że nic więcej się już nie wydarzy. Ale niesmak pozostał :/
widze że za jakiś czas o ile będe jeszcze go posiadał nie ma co jechać na ustawienie zaworów.., jak byłem ostatnio na serwisie mieli dolać płynu do chłodnicy i wymienić płyn hamulcowy, oczywiście po przyjeździe musiałem poczekać aż zrobią to przy mnie..., a kto wie czy wogóle zmieniali filtry i olej ;)
PRELUDE2000 rozumiem że zniżka -50% ;D
PRELUDE2000 rozumiem że zniżka -50% ;D
He he Koso cenię Twoje poczucie humoru :)
qrwa jaka żenada;) Ja bym tam raban na całą Polskę zrobił...
Zastanawiam się tylko gdzie mam teraz serwisować sprzęta??? A za 1000 km mam się zgłosić by sprawdzić czy nic nie cieknie...
Hm, no cóż. Pewnie już nic się z tym nie stanie oraz w niczym ta modyfikacja nie będzie przeszkadzac, ale daje głowę że gdy będziesz go chciał kiedyś pogonic, to zaraz odezwą się "głosy" że drogo bo taka rzeźba .. ;)
Zastanawiam się tylko gdzie mam teraz serwisować sprzęta??? A za 1000 km mam się zgłosić by sprawdzić czy nic nie cieknie...
jak by było coś nie tak to po 1000 raczej byś już oleju nie miał.... chyba że się będzie pocić... zobaczysz pewnie rano ;) po 100km sprawdź wizualnie czy sucho...
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Śruba spustowa
Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 83 zapytań