1

Temat: Zjechany łeb ampulowy na srubie

Mam aluminiowa plyte silnika mocowana na 4 sruby w tym dwie na leb ampulowy, chyba 5 mm. No i niestety jest juz tak rozjechany ze nawet nowy klucz imbusowy nie daje rady i sie przekreca. Leb wystaje dosyc elegancko i myslalem zeby slifierka zrobic naciecie na plaski wkretak. Moze powiecie jak wy radzicie sobie z takimi problemami

2

Odp: Zjechany łeb ampulowy na srubie

Wbij w ten otwór Torxa i odkręcisz bez problemu.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

3

Odp: Zjechany łeb ampulowy na srubie

A macie może jakiś sposób na obiechany łeb śruby spustowej oleju(z magnesem). Szlifierka nie da rady podjechać bo przeszkadza rama, może dospawac nakretke? Macie jakiś sprawdzony sposób???

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

4 Ostatnio edytowany przez bbuh (2013-04-16 15:54:01)

Odp: Zjechany łeb ampulowy na srubie

*

drz400e/sm

5

Odp: Zjechany łeb ampulowy na srubie

ostatnio miałem podobny problem...
rozwiazaniem okazal sie porzadny imbus ( z dobrego stopu) oraz młotek. Po prostu wbiłem klucz młotkiem w śrube i poszło ;) Ważne żeby to klucz był twardszy bo narzędzia z hipermarketu sa g.... warte.

eFeMiX 650 - na duuuuuzych modach

6

Odp: Zjechany łeb ampulowy na srubie

maniek-rr312 napisał/a:

Wbij w ten otwór Torxa i odkręcisz bez problemu.

Nie pierwszy raz to widzę... Maniek wie o czym mówi. ;) Sposób starych skautów :D
Dziewięć na dziesięć śrub odkręcanych tym sposobem musi się poddać. Ale trzeba go nabić prosto i ostrożnie (jest tylko jedna próba)

Jeśli macie podejrzenia że jakaś śruba nie będzie chciała puścić. Dobrze jest przed odkręceniem solidnie uderzyć ją młotkiem (raz ale solidnie) jeśli jest trudny dostęp to przez punktaka.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

7

Odp: Zjechany łeb ampulowy na srubie

Dzinkss napisał/a:

A macie może jakiś sposób na obiechany łeb śruby spustowej oleju(z magnesem). Szlifierka nie da rady podjechać bo przeszkadza rama, może dospawac nakretke? Macie jakiś sprawdzony sposób???

Przyspawaj nakrętkę. Działa najlepiej i prawie zawsze. Ewentualnie natnij małą szlifierką typu Dremel, bądź zainwestuj w porządne szczypce morsa.

DRZ400SM, KTM 990 ADV

8

Odp: Zjechany łeb ampulowy na srubie

rbsn99 napisał/a:
Dzinkss napisał/a:

A macie może jakiś sposób na obiechany łeb śruby spustowej oleju(z magnesem). Szlifierka nie da rady podjechać bo przeszkadza rama, może dospawac nakretke? Macie jakiś sprawdzony sposób???

Przyspawaj nakrętkę. Działa najlepiej i prawie zawsze. Ewentualnie natnij małą szlifierką typu Dremel, bądź zainwestuj w porządne szczypce morsa.

Te szczypce to dobra opcja chyba gdzieś mi się takie walają po garażu, jak nimi nie dam rady to spawam nakretke , szlifierka odpada dlatego że nie ma miejsca no może by nią podszedł ale takowej nie posiadam.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650