1 Ostatnio edytowany przez M&M (2012-08-26 22:07:43)

Temat: Przerobienie NX 650 na SM

Witam. Niedawno kupiłem Dominatorka i postanowiłem przerobić na sm. mam pytanie jakie koło dopasowac do przodu????
Jakie zastosować przełożenia aby fajnie można było polatać na kole. Myślałem aby założyć około 60z na tył.
Pozdrawiam M&M

2 Ostatnio edytowany przez Materka (2012-08-27 13:14:38)

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

M&M napisał/a:

Jakie zastosować przełożenia aby fajnie można było polatać na kole. Myślałem aby założyć około 60z na tył.

no to z 50km/h maksymalnej prędkości będzie ale za to będzie się wkręcał jak na luzie :)

[url]http://www.gearingcommander.com/[/url]

3

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

to ile radzisz???? teraz jest około 47z i max ok 155km/h

4 Ostatnio edytowany przez maciej_mi (2012-08-31 14:23:10)

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

możesz zacząć od tego [url]http://allegro.pl/kola-supermoto-kola-honda-fmx-kolo-fmx-i2597375774.html[/url]
Fajna cena wg. mnie

5

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

Nooo fajny zestaw. Musze poobserwować tą aukcje. A może lepiej zmienić
zębatke przednią na mniejszą ???

6

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

A jaką masz teraz na przodzie zębatke?

READY TO >> TERROR

7

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

M&M napisał/a:

Nooo fajny zestaw. Musze poobserwować tą aukcje. A może lepiej zmienić
zębatke przednią na mniejszą ???


Lepiej nie obserwować, zadzwoń, może opchnie Ci jeszcze taniej :D

8

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

Olaff napisał/a:

A jaką masz teraz na przodzie zębatke?




Aktualnie 15z. I myślałem o 12-13 wtedy nie musiałebym zmieniać łańcucha....

9

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

Takiej małej nie dawaj na przód, max 1 ząb mniejsza.

READY TO >> TERROR

10

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

Pamietaj, ze sama zmiana kol na mniejsze sprawia, ze moto ma lzej i bedzie lepiej szlo.

WR 450 F
GSXR 1100

11

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

Nie wiem czy temat jeszcze aktualny... ale:
Kół jako tako dydykowanych nie kupisz, chyba, że ktoś już dopasował i sprzedaje:)
Przełożenie w zależności czy masz japońca czy włocha jest odpowiednio: 15/45 i 15/47
Wrzucasz na przód 14 (mniejszej i tak nie kupisz) a na tył 48-50 i jest dobrze..
Prędkość max około 130-140, ale z 2 bez problemu idziesz na dętke:)

UrbanStreetWorkshop
#44 CRF450R
Totalna amatorka..:)

12

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

Habit napisał/a:

Nie wiem czy temat jeszcze aktualny... ale:
Kół jako tako dydykowanych nie kupisz, chyba, że ktoś już dopasował i sprzedaje:)
Przełożenie w zależności czy masz japońca czy włocha jest odpowiednio: 15/45 i 15/47
Wrzucasz na przód 14 (mniejszej i tak nie kupisz) a na tył 48-50 i jest dobrze..
Prędkość max około 130-140, ale z 2 bez problemu idziesz na dętke:)





Temat nadal aktualny. Dopasowałem zębatke 12z na przód od Yamahy Raptor i motor ma super moc 1,2,3 z każdego na gume leci a prędkość ok 130. Tylko największy problem jest z kołem, aktualnie przód już zmieniony wizualnie i powiem że jest zajebiste moto i to za niewielkie pieniądze :)

13

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

No to spoko:)
Pochwal się jakimiś fotami, bo dominatorówa w sm to u nas nie zawiele..:) a chętmie zobacze jak Ci to wyszło:)
Od czego koła założyłeś??

UrbanStreetWorkshop
#44 CRF450R
Totalna amatorka..:)

14 Ostatnio edytowany przez M&M (2012-10-01 19:21:07)

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

Przód jest zmieniony (patrz błotnik i owiewka) potrzebuje jeszcze czarną okleinę na owiewke. Koło jest w coraz bliższych planach zakupu obręczy i szprych ale nadal szukam czegoś całego a nie do składania :) Nie mam pojęcia od czego, jest kilka kół 18" ale to nie to samo co 17" więc chwilowo się rozglądam. Fotke jakąś strzele jak będzie oklejona owiewka czyli niedługo :) Do tego dzisiaj przetestowałem na prostej to pod 140 km/h dochodził

15

Odp: Przerobienie NX 650 na SM

Koła.. ciężki temat ja mam od Kata duka.
Jak nie chcesz jakoś strasznie kombinować to ściągasz koła, kupujesz jedną rawkę 17x4.25 lub 4.5
szukasz kogoś kto Ci przeplecie szprychy...
Zakładasz swoją tylną rawkę (2.5cala) na przednią piastę, a kupioną na tylną pistę... Wtedy nie będziesz miał kombinacji z hamulcami, i napędem...
Kiedyś się dowiadywałem jak to cenowo wygląda, znalazłem gościa bodajże w bielsku, za tylną rawkę exela 4.5cala na 32 szprychy chciał jakoś 300plnów +100złociszy za przeszprychowanie tyłu i 150 za przód + szprychy.
W sumie w w 8 stówkach byś się zamkną, ale na gównianej (wąskiej) rawce z przodu i ory małej tarczy....

Powodzenia:)

UrbanStreetWorkshop
#44 CRF450R
Totalna amatorka..:)