1 Ostatnio edytowany przez trol (2012-08-20 12:24:00)

Temat: jazda bez wskazników-pytanie nowego w temacie

Witam, jestem nowy w temacie supermoto, planuje niedlugo kupić drz'e, po tym jak dosłownie chwile przeleciałem sie znajomego sprzętem (mega wrażenie na mnie zrobił) i tu moje pytanie: jak wam się jezdzi bez obrotomierza i wskaźnika paliwa? motocykle którymi jezdzilem (er-5, gsxf 600, dr350 - ok nie miała wskaźnika paliwa ale nie jezdzila w "trasy" czyli dojazdy do pracy itp) do tej pory miały te wskazniki i średnio sobie wyobrażam jazde bez nich :P macie jakies patenty czy to kwestia przyzwyczajenia, wyczucia? czy jest możliwość do drz'y zamontować obrotomierz (jeśli tak to czy to jest trudne i drogie i czy jest sens)? (nie wiedzialem gdzie zadac to pytanie) pozdro!

2

Odp: jazda bez wskazników-pytanie nowego w temacie

szczerze dla mnie to żadna różnica.. jeżdząc samochodem patrzysz na obrotomierz przy zmianie biegów? bo ja nie:) to już kwestia wyczucia.

Suzuki DRZ 400 '07 - sold
Suzuki RMZ 250 '04 - sold

https://www.facebook.com/CunningRiders

3

W aucie patrzę czasami na obrotomierz.
Ale w sm kto ma czas patrzeć na zegary? Jeżeli chcesz sobie pyrkać motorkiem i nie przekraczać 2tyś. obr. to ok. i ten motocykl nie jest dla Ciebie. Supermoto się zapierdala i tam nie ma czasu patrzeć na coś takiego jak zegary.
Co do wskaźnika paliwa. Większość wyczynów ma zbiornik 7-9 litrów. I gdybyś miał wskaźnik to byś widział tylko jak z minuty na minutę wskazówka leci w dół.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4 Ostatnio edytowany przez trol (2012-08-20 12:46:27)