Odp: Supermoto
moim skromnym zdaniem nie ma alternatywy. Mieszkam w Polsce, nie mam ani kasy ani ochoty na coroczny rytuał remontu silnika. Chce mocny motocykl któy nie będzie się psuł i z którym nie będzie problemów serwisowych - czyli olej co 1000km. Wybór padł na DRZ 400 E.
W tej chwili jest to DRZ 450 E SM, zrobiona przeze mnie na najlepszych czesciach z możliwych do dostania - nie zawsze nowych. Koszt takiej operacji to około 16 - 18 tyś. Trochę roboty i zabawy, ale mam sprzęt który nie zawiódł mnie od 2010 roku. Który zapierdala jak KTM 525, albo CRF 450. Szczerze każdemu takie moto polecam.
PS, robi wrażenie na ludziach tak podłubana sztuka. Poniżej lista modyfikacji:
Kółka SM talon excel
Kit anthena - big bore
moduł zapłonowy - yoshimura
kompletny układ hamulcowy MotoMaster (zacisk, dwie tarcze, pompa, klocki) oraz oplot przód tył
kompletny układ wydechowy yoshimura RS 3
lampa acerbis
plastiki acerbis
dźwignia sprzęgła EVS
opony Dunlop D 209.
zębatki Talon tył, przód oryginał - 15 - 43, łańcuch DID
i wiele innych smaczków.
Triumph Speed Triple 2010 SE