Przeszukaj forum, średnio podobny temat jest raz na tydzień, więc znajdziesz potrzebne Ci informacje.
-Koła? OD czego podpasują? Ważne aby średnica ośki sie zgadzała, dorabiasz odpowiednie dystanse do kół i się kręci.
-Hamulce? Do amatorskiej jazdy wystarczy fabryczny zacisk, trzeba tylko dorobić adapter pod większą przednią tarczę i już masz hamulce.
-Zawieszenie? Podkręcasz na twardsze na regulacji.
I czytaj juz istniejące tematy, znajdziesz tam bardziej szczegółowe informacje.
Do moderatorów.
Jak widzimy powstaje średnio jeden taki temat na tydzień i wydaje mi się, że można wybrać jakiś jeden, najbardziej obszerny i podpiąć, aby ludzie chcący przerobić swoje enduro/ cross'a mieli potrzebny im podstawowy zbiór wiedzy. Ew znaleźć ochotnika by napisał taki artykuł / fotorelacje z powstawania Smociaka.
Elementem "motywacyjnym" lub drobnym wynagrodzeniem może być ciekawy podpis jak mamy w profilu pod ilością postów np zamiast"król gadki" to ... złota rączka, władca śrubokręta, miłośnik młotka czy znane nam "m'. :)
Pozdr
Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990