16 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2012-07-31 18:52:18)

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

525 w offie już was widzę specjaliści :D przerost formy nad treścią
Tadzik sprzedaj 660 kup wrx 250 , 125 w dwusuwie jest idealnym rozwiązaniem w teren, ale na asfalcie będzie się męczyć  , 250 2t to znowu wścieklizna, odpuść ją sobie zwłaszcza po rehabilitacji nic tym nie przyśpieszysz a tylko możesz sobie kolejnych kłopotów narobić

na 250 2t i 450/525 4t w terenie trzeba mieć już trochę pojęcia bo jazda tym po czarnym a po lesie nie jest sobie równa, widzę jak młodzież objeżdża exc 125 gości którzy chcą sobie coś udowodnić i walą odrazu w 450 a później w lesie lament bo nie mogą ogarnąć bo nerwowe, bo łapy puchną

[url]http://youtu.be/r7s_W7OJYbs[/url] - mocą nic nie nadrobisz co najwyżej proste

motoslide.com

17

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

doświadzczenia z terenu mam następujące
kmx 125 - 1 sezon
a potem prawie dwa sezony lc4 620 - to był przerost formy nad treścią ;) tam gdzie umiejętności nie było, tam nadrabiała moc. Mało było  z tego przyjemności a dużo walki o przeżycie.

Także Bartek doskonale Ciebie rozumiem z podejściem - więc muszę się jeszcze trochę pozastanawiać, ale może faktycznie to wr250 będzie najlepsze

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

18

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

Ja bym polecił WR ale 450, bo 250X to dość nowe sprzęty, więc ceny też świeże. Jeżeli chodzi o używane WR450, to można kupić już za 12000 egzemplarz po 2006r (zmiana ram).
Oczywiście WR250 też wchodzi w rachubę, jednak na prostszych duktach będziesz odstawał. Jak latamy na endurzenie, to najmniejsza pojemność to właśnie 450. Mniejsze pojemności lubią obroty, a w 450 sobie fajnie pyrkam :-) Różnica ciężaru jest, jednak ja mam 192cm i nie robi to na mnie wrażenia :-) Oczywiście jak pisze Barteksm można się na tym zdziwić i dać ponieść :-)
2T fajna sprawa (jeździ się rowerkowo) jednak częstsze serwisy i babranie z olejem nie są dla mnie, a wyczynowe 250 to diabły.
620 też miałem i próbowałem w terenie, jednak wolałbym inny rodzaj śmierci ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8

Yamaha WR450F - Brudas
KTM 690 SMC-R - SM

19

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

offroad to szerokie pojecie :D
jesli bardziej szybkie latanie po umiarkowanie trudnym terenie gdzie sporadycznie zdaza sie ze trzeba cos lyknac na gumie albo chociaz lekko szarpnac to 450 bedzie OK
ale jesli chcesz odwiedzac tor i latac na " wysokich obrotach " to fakt 250 bedzie rozsadniejszym wyborem a juz najlepszym (torowym) to 125 2T

co do serwisu to moim zdaniem najmniej babrania jest w 2t
zadych zaworow lancuszkow i wymian oleju po 200 pln co 10 mth

20

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

a w którym moto wymieniasz olej za 200 co 10 mth?

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO

21

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

ja leję olej za 25 zł litr do hondy i silnik pyrka już dwa lata i nie wiem gdzie i jaki ty olej lejesz za 200 zł

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA

22

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

za 200 pln to się kupuje 4 L motula 300V i starcza na 3 zmiany

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO

23 Ostatnio edytowany przez JERY (2012-08-04 10:49:45)

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

Ja bym polecil 450 4t. CRFa to jest to na co bym sie teraz zdecydowal. Nie zebym mial cos do mojej 520ki, ale CRFa wydaje mi sie zgrabniejsza a mocowo tak samo albo i mocniejsza. Latam moim KATEM na torze w strykowie, po lasach i malych kolach. Latam na ile starcza mi skilla ( czyli slabo :P) ale mam z tego fun a ryzyko wcale nie rosnie tylko dlatego ze jezdze 520 a nie 250ka czy 125 ka . Jesli chcecie jezdzic w takim terenie jak Blazusiak to faktycznie 450 bedzie za duzo. Bartek. Wiem jaka jazde lubisz i szanuje to, ale to nie jest supermoto. Supermoto to latanie na asfalcie z podnozkami powbijanymi w asfalt + zakrety i hopki na twardym rownym szutrze. Szwedanie sie po miescie i krzakach to poprostu zabawa a do tego nada sie kazde moto. Od 125 do 660. Jesli chodzi o endurzenie i nie patrzac na kase, to wybral bym freeride-a .

[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/9062/katradom2.jpg[/IMG]

24

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

Chyba chodzi mu o koszt u mechanika, choć i tak przesadził z ceną :D
Niby nie ma babrania w 2T, ale jednak olej cały czas dolewasz do paliwa, nie możesz hamować silnikiem, częsciej robisz remonty, na tor 2T jest ok, ale do latania dłuzszych dystansów w terenie (różnego rodzaju wyprawy) to tylko i wyłącznie 4T :)
Jest znacznie bardziej pewne :)

Husqy SMR-R 450

25

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

Masz kilka starszych endurasów o pojemności 300+ w 2T. Z ostatnich lat produkcji: na upsach, wraz z niską masą i nie wysiloną jednostką to może być fajne połączenie. Widziałem takiego kwaka na allegro, ale nie mogę sobie przypomnieć co to za model...

26

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

ja latam na motorexie synt.

2l - 130 zł
2 filtry po 18 zł - 36

razem 166 pln

27

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

wiem tyle że na 100% ma to być enduro abym mógł też na małych kółkach polatać.
Co do ostatniego czasu to nabrałem dużo pokory więc nie muszę mieć sprzęta co ma 50-60KM. Dlatego też planuję rozstać się z moim 660.
Teraz mocno zastanawiam się nad 250 albo 450 w 4T
jakieś propozycje ?
chętnie zostałbym przy ktm'ie

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

28

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

SnowMoto napisał/a:

Masz kilka starszych endurasów o pojemności 300+ w 2T. Z ostatnich lat produkcji: na upsach, wraz z niską masą i nie wysiloną jednostką to może być fajne połączenie. Widziałem takiego kwaka na allegro, ale nie mogę sobie przypomnieć co to za model...

KDX 300

Kula daje fula :D 
     
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw

29

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

ma ktoś 250 w 4t i używa do jazdy SM, enduro ?

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

30

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

Swego czasu kolega miał KTM 250 w 4T i latało to nieziemsko w enduro.
To było ze dwa lata do tyłu i moto było nóffka więc rocznik 2009 lub 2010.